Paukuttelu alkoi

pedantti*

vaikka kello ei ole vielä 18.00

Mittää ei voia uskua, aina pittää sooloilla.

17

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennen oli parree

      Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun ei taaskaan mennyt sääntöjen mukaan.

      Aamulla sitten herräätte kerrään sotkunna pois.
      Niin meki ennen tehtiin, säily sopu kaikkien kans.

      • Ikuisia lapsia

        Pitäähän sitä aikuisten saada muutaman kerran vuodesta olla lapsia.Huom! Paukku ikäraja


    • rrrrr

      älä ukko höpötä.

    • mielensäpahoittaja*

      Ennen ammuttiin raketit 12 aikaan yöllä tai ainaski 10 aikasintaan.
      Mutta mitä nyt? Nyt on jo menossa semmonen keskitys, että pois alta. Ei tunnu oikialta.

      Soon vähä niinku joulukuusen sisään tuonti. Se tuorahan aattona tai korkeintaan aatonaattona.

      Nykyvässykät tuo jo joulukuun alussa kuusen sisälle ja ampuvat raketit jo kuudelta.

      Ei se niin mene.

    • suspekti

      Minä aattelin käyvä ampumassa sitten huomen aamulla klo 7:00,tiettyjen ikkunoitten alla, kun nää iltapäivällä räiskinnän aloittaneet ovat just parhaassa unessa.

      T: Koira, joka ei päässyt lenkille ! !

      • lopettakkee nyt

        Juu teeppä se, minä peukutan.

        Haukiputtaan pehemiäpäät suorittaa kovapanosammuntoja.

        Ehä se räiskiminen oo se itetarkootus. Sittehä sitä voirahan yx sähikäinen lävväyttää ku vuosi vaihtuu. Mutta vuan yx.


      • Laki ja järjestys...

        suspekti

        Minä aattelin käyvä ampumassa sitten huomen aamulla klo 7:00,tiettyjen ikkunoitten alla, kun nää iltapäivällä räiskinnän aloittaneet ovat just parhaassa unessa.



        Älä edesajattele sellaista, koeta ymmärtää että heillä on jäänyt lapsuuden paukuttelu kokematta, rahanpuute tai joknku muun takaia.Itselläni on 1/2 vuotinen koira ja sille pitkään kestänyt paukuttelu/räjäytykset oli tuskaa kuulla, sängynalla pyrki olemaan.
        Hyvä ehdotus oli siirtää vuodenvaihteen räjäyttämiset ampumaradoille. Nyt pitäisi lähteä koramiesten/naisten asialle kuten tekivät kaapista tulleet "hoppelit".


    • äijä*

      Ei silimmäänni, nyt ne tulloot nurkasta läpi. Ootaha ku minä kaivan isoisän tussarin, saavat ilotulitusta, prr.

    • MissileRocketman

      Mutta Hei, ilon kautta. Paukuttelu on KIVAA! Nyt kun on uusivuosi ohi ja ne säälittävät rakettien aiheuttamat silmävammaiset ovat saaneet hoitoa ympäri Suomea ja Tanskan maalla kolme ressukkaa looseria, jotka heittivät ilotuliteonnettomuuksissa henkensä, on todettu kuolleiksi, voimmekin valmistautua ensi vuoteen ja entistä kovempiin paukutteluihin. Tuli vain mieleen, että jos Setä-Putin ja Setä-Sauli alkaisivat paukutella ISOILLA paukuilla keskenään, niin saiskohan kansalaiset riittävästi ILOtulitteista vai vieläkö pikku paukahduksia tarvittaisiin? PAM!

    • Nyt vihreät asialle.

      Tiettävästi laki muuttuu, ja rakettien ammunta muutetaan lainvoimalla ampumaradoille missä on pauketta muutenkin. Viime aikoina on paukuttelut lisääntyneet,ja asukkaan kärsii kodeissaan koirineen ja kissoineen. Saattaa tuntua ”paukuttelijoiden” mielestä tyhmältä,mutta menihän homojen liittokin läpi.☺

    • Ei vielä lama

      Myyvvää ympärivuojen,kyllä se pers aukenee ja paukuttelu loppuu joskus.

    • Ukko*

      Heti aamulla seihtemältä kävin kattoon tuhon jäläjet. Oliko siivottu? Kyllä ei ollu.
      Alakakaapa kerräileen rakettisotkunna. Kyllä minä niin mieleni pahoitin.

      ps. nukahin kuitenkin ennen kahta, ei onneksi räiskitty koko yötä.

      • saanampua

        mielensäpahoittaja
        mä alan vasta tänään klo 23 ampumaan
        sammuin eilen ja heräsin vasta klo 7 aamulla
        olivat jo ehtineet nyw yorkissakin ampua raketit
        eli uusi vuosi alkaa klo 24 tänään
        ei suomessa mutta minun valtiossani


      • Asiallinen..
        saanampua kirjoitti:

        mielensäpahoittaja
        mä alan vasta tänään klo 23 ampumaan
        sammuin eilen ja heräsin vasta klo 7 aamulla
        olivat jo ehtineet nyw yorkissakin ampua raketit
        eli uusi vuosi alkaa klo 24 tänään
        ei suomessa mutta minun valtiossani

        Turhaa työ toivotta että nyö raketit loppuvat. Niitä ei nui vaa pyssäytetä


    • Äijä*

      No nyt on tuas rauha muas ja hyvvee uutta vuotta kaikille. Pijetään eelleenkin
      ilonen mieli ja moikataan kylillä.

      • ääliöt......

        Aina sama jankutus raketeista. Ne useimmat vammatkin tulleet kännissä ampumisesta, tai rakettien tuunaamisesta. No yksi päivä vuodesta on taas ohi, mutta kissan kuset ja koirien paskat lisääntyy päivä päivältä.


    • Raketilla päähän

      nim..Raketilla Päähän,,Näinhän se ompi,että ei niitä entisinä aikoina palijo raketteja ammuttu.ei ainakaan täälä syrijä perukoilla.Isä jos sattui hyvälle tuulelle,tussautti 5,7kalla muutaman jyräyksen uuven vuojen kunniaksi,äiti poltti tähtitikkuja meijän penikoitten kanssa ja nakattiin sitte hankeen...ja uusi vuosi sai tulla meillekki,voi,että,on ikävä äitiä ja isä-ukkua,silloin oli vielä kuri ja järjestys mailmassa,toivokaamme ,ettei niitä isompia raketteja aleta täälä ammuskelemaan ,rauhallista uutta vuotta kaikille hyville ihimisille. toivoo tyttö metän reunasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe