Täällä kökötän yksin neljän sisällä, kaverit viettävät uutta vuotta perheensä kanssa. Sisarukset lähtivät ammuskelemaan raketteja kavereidensa kanssa, vanhemmat ja nuorin sisarus menivät jonnekkin katsomaan raketteja, en tiedä minne kun eivät viitsineet edes kertoa lähtevänsä jonnekkin. Minä siis jäin yksin tänne tylsistymään.
Onko kukaan muu ollut tällaisessa tilanteessa?
Nyt pitäisi jotain mielekästä tekemistä keksiä, ulos en viitsi mennä haahuilemaan.
Ehdotuksia?
Yksin
14vtyttö
2
143
Vastaukset 2
- 14vtyttö
*neljän seinän sisällä
- Freeman.
Ei kannata väkisin yrittää keksiä tekemistä.Kun oppii olemaan yksin niin elämä on paljon vapaampaa kun ei tarvi aina "juhlapäivinä" kulkea muiden mukana.
Jos haluaa valvoa niin varmaan joltain tv- tai radiokanavalta löytää ohjelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l236738- 67645
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45417- 38416
- 30414
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27396- 37377
- 41361