Hyviä mangoja.

Mie vaan täältä Hesasta

Suositelkaa hyviä mangoja. Kaikki kelpaa.
Eniten tykkään romantiikasta, scifistä, komediasta ja fantasiasta.

23

2028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esim.

      Lidliä: siellä mangot ovat halpoja ja edullisia, jos niitä on.

      • Radon

        Ehhehheh.


      • Nadesico

        joku repesi nyt ja pahasti xD


    • Hotaru

      On kuin sinulle (ja monelle muullekin ^^)luotu. Siinä on romantiikkaa, komediaa ja fantasiaa. :)

    • murokeksi

      Fruits basket! komediaa ja romantiikkaa... ehkäpä hieman fantasiaakin.. Osoitteesta www.kupoli.net on muistaakseni arvostelu..

    • Cherryy

      Minä suosittelen Inuyashaa ja Narutoa x) bwähä..

    • Sabrina

      Ihmissuhdesotkuja, rakkautta, komediaa... Tämän tarjoaa sarja nimeltään Love Hina.
      (nopea juonikuvaus: 15 vuotta sitten tehdyn lupauksen Keitaro menee Tokioon jossa hän pääsee tyttövaltaisen asuntolan johtajaksi.. Mitähän tästäkin syntyy...)

      InuYasha on toinen minun suosittelema kirjasarja myös. Pientä romantiikan virikettä, fantasiaa, toimintaa.

      Magic Knight Rayearth
      Fantasiaa... Todella hyvää fantasiaa ja vähäsen romantiikkaa (okei, olen vasta päässyt 4 ekan kirjan kimppuun jotenka en tiedä mitenkä lopussa käy sen kooommin >D)

      Ghost in the Shell
      Mangoja en omista tai en ole päässyt edes vilkaisemaan mutta animen olen katsonut. Scifi-sarja.

    • yuki.eiri

      Inuyashaa pakostakin ja sitten Gravitationit!! Tämä Gravitation kertoo homo-rakkaudesta (shounen-ai) ja saattaa ensin kuulostaa vähän kyseenalaiselta mutta kun sen lukee tai katsoo animena sitä ei voi olla rakastamatta!!! Romantiikkaa, dramattiikka ja huumoria!!! Kun sitä katsoo voi tulla itku ja naurut täysin varmuudella. Suosittelen!! Enkä vain minä vaan monet muutki. =D!!!

      P.S. Tämä Yuki Eiri on Gravitaionin yks päähahmo.

    • Yume

      Mäkin suosittelen InuYashaa ^_^ Se on hyvää magaa, kannattaa kokeilla

    • heero

      Ehdottomasti Gundam Wing!!! Se on ehdottomasto parasta sci-fiä, ja romantiikkaakin löytyy!! Sitä paitsi tyypit on söpöjä...

    • Radon

      Minä voisin suositella montaakin sarjaa, mutta valitsin vain pari, jotka monet tietävät.
      No need for Tenchi: Siitä löytyy huumoria, scifiä, arkipäivää ja romantiikkaakin. Hauska ja suht viaton sarja, johon kannattaa tutustua.
      Neon Genesis Evangelion: Tässä taas hyvä scifi sarja, josta löytyy hieman komiikkaa, mutta perushenki on suhteellisen synkkä ja vakava. Robotteja ja ihmissuhteita sisältävä hieman kritisoitu sarja joka toivottavasti alkaa pyöriä pian animena subtv:llä.

    • *Rin*

      Inuyashaa kannatta todellakin lukea. Kaveri tilaa niitä saksasta asti ja lainaan sitten niitä kirjoja, luen ne ja piirrän sitten parhaat kohdat^^ Pientä romantiikan tapaista ainakin Kagomen ja Inuyashan välillä ja EHDOTTOMASTI toimintaa. Aika ajoin melko väkivaltainen mutta antaa kyllä todella mukavan lukukokemuksen.

    • Tsukasa

      minä suosittelen sarjaa nimeltä X/1999 ^-^

      öh... jos maailmanloppu, söpöt pojat, tai CLAMPin tekeleet kiinnostaa, niin kannattaa tutustua! Kamui on ylisöpö! Tää on kai jotian scifin tapaista draamaa... melko veristä meininkiä XP

      • shampoo______

        Ranma½ ehkä vähän liikaa taistelua, liian hidas suhde kehittymä ranman ja akenen välillä, muuten hyvä. eka osa ehdottomasti paras


    • Manga fani ♥

      Itse suosittelen InuYashaa ja Ranma ½, molemmat on Rumiko Takashin tekemiä huippuhyviä sarjoja ^^. Myös Conan on hyvä, mutta siinä ei kauheasti ole romantiikkaa... Mutta muuten hyvä rikos-sarja :)

    • Galiant

      Äijä sarjoista Berserk ja Vinland Saga. Niissä on oikeasti hyvät stoorit ja piirrosjälki taivaallista

      • manga toukka

        Ouu oon samaa mieltä!!!!


    • jungdao

      luepas Azumanga Daioh erittäin läppä manga...

    • shirarosan

      Inuyashaa mäkin suosittelen..!^^
      Sitten vois kokeilla Vampire Knightia! siinä on romantiikkaa
      ja vaikka Salapoliisi Conania (:

    • Mitsuki

      Full moon wo sagashite on ihana :3

    • ichigo<3masay

      Tokyo mew mew,daa daa daa,pichi pichi pitchi suosittelen noit ja kannattaa kattoo save me lollipop ja seilor moon hyviä ohjelmia YouTubesta pelinä flirttistoori

      • manga toukka

        Olet selvästi isosilmäpaska mangan rakastaja. Suoraan sanottuna ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ LUE NOITA!!!!!!! Yököttäviä, tylsiä ja juoni on ihan HANURISTA.


    • Suklaa keiju

      Emma-manga, maaginen suklaapuoti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe