Aika sikamainen temppu koulutytöille ja kyse oli 150,-
Herää myös kysymys, ihan verotusmielessä, millaisia "asiantuntijoita" heillä käy luennoimassa, jos 1-1,5 tunnin luento maksaa alle 100,-
Marttojen on kyllä tämän jälkeen turha kerjätä ja kaupata mitään, ei kiinnosta jos ajatuksena on nuorten naisten kusetus orjapalkkiolla.
Oli iskenyt hiukan nuukuus Rauvolan Martoille ;)
6
430
Vastaukset
- Virallisesti nimi
taitaa olla Rantakulman Martat Ry.
- FM Kaarina
Ei luentoa tehdä hatusta. Valmistelu vie yleensä kolme kertaa enemmän.
Mikset itse luennoinut ? - Ei enää Martoille...
FM Kaarina kirjoitti:
Ei luentoa tehdä hatusta. Valmistelu vie yleensä kolme kertaa enemmän.
Mikset itse luennoinut ?Olen muuten pitänyt luennon hattumuodin kehityksestä ja historiasta, eli kyllä tehdään. Siksi herääkin kysymys, minkä tason luennoitsijoita heillä on oikein käynyt, josta johtuukin seuraava kysymys - miksi ?
Pihiys iskee sitten nuorten tyttöjen kuoron kohdalla, jolle ei voinut luvattua summaa suorittaa, vaikka budjetti oli alitettu järjestelyissä. Sellaiselle toiminalle on vain yksi nimike, kusetus! ja tuollaisen toiminnan häpeämättömille suorittajille yksi nimike MARTAT
- yn1
Hm.
- uppp
Up.
- bbcgg
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2387141IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its1883842- 1711775
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)721605- 701134
- 1341112
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61027Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte128936Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy205914- 102863