Aika sikamainen temppu koulutytöille ja kyse oli 150,-
Herää myös kysymys, ihan verotusmielessä, millaisia "asiantuntijoita" heillä käy luennoimassa, jos 1-1,5 tunnin luento maksaa alle 100,-
Marttojen on kyllä tämän jälkeen turha kerjätä ja kaupata mitään, ei kiinnosta jos ajatuksena on nuorten naisten kusetus orjapalkkiolla.
Oli iskenyt hiukan nuukuus Rauvolan Martoille ;)
6
501
Vastaukset
- Virallisesti nimi
taitaa olla Rantakulman Martat Ry.
- FM Kaarina
Ei luentoa tehdä hatusta. Valmistelu vie yleensä kolme kertaa enemmän.
Mikset itse luennoinut ? - Ei enää Martoille...
FM Kaarina kirjoitti:
Ei luentoa tehdä hatusta. Valmistelu vie yleensä kolme kertaa enemmän.
Mikset itse luennoinut ?Olen muuten pitänyt luennon hattumuodin kehityksestä ja historiasta, eli kyllä tehdään. Siksi herääkin kysymys, minkä tason luennoitsijoita heillä on oikein käynyt, josta johtuukin seuraava kysymys - miksi ?
Pihiys iskee sitten nuorten tyttöjen kuoron kohdalla, jolle ei voinut luvattua summaa suorittaa, vaikka budjetti oli alitettu järjestelyissä. Sellaiselle toiminalle on vain yksi nimike, kusetus! ja tuollaisen toiminnan häpeämättömille suorittajille yksi nimike MARTAT
- yn1
Hm.
- uppp
Up.
- bbcgg
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 752924
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell572430Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1562037Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.591906Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1361738Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,571280- 751261
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.851154Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1611133Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401020