Aika sikamainen temppu koulutytöille ja kyse oli 150,-
Herää myös kysymys, ihan verotusmielessä, millaisia "asiantuntijoita" heillä käy luennoimassa, jos 1-1,5 tunnin luento maksaa alle 100,-
Marttojen on kyllä tämän jälkeen turha kerjätä ja kaupata mitään, ei kiinnosta jos ajatuksena on nuorten naisten kusetus orjapalkkiolla.
Oli iskenyt hiukan nuukuus Rauvolan Martoille ;)
6
454
Vastaukset
- Virallisesti nimi
taitaa olla Rantakulman Martat Ry.
- FM Kaarina
Ei luentoa tehdä hatusta. Valmistelu vie yleensä kolme kertaa enemmän.
Mikset itse luennoinut ? - Ei enää Martoille...
FM Kaarina kirjoitti:
Ei luentoa tehdä hatusta. Valmistelu vie yleensä kolme kertaa enemmän.
Mikset itse luennoinut ?Olen muuten pitänyt luennon hattumuodin kehityksestä ja historiasta, eli kyllä tehdään. Siksi herääkin kysymys, minkä tason luennoitsijoita heillä on oikein käynyt, josta johtuukin seuraava kysymys - miksi ?
Pihiys iskee sitten nuorten tyttöjen kuoron kohdalla, jolle ei voinut luvattua summaa suorittaa, vaikka budjetti oli alitettu järjestelyissä. Sellaiselle toiminalle on vain yksi nimike, kusetus! ja tuollaisen toiminnan häpeämättömille suorittajille yksi nimike MARTAT
- yn1
Hm.
- uppp
Up.
- bbcgg
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait152940- 392537
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381403- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40969Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124863- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27635Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58606