Aika sikamainen temppu koulutytöille ja kyse oli 150,-
Herää myös kysymys, ihan verotusmielessä, millaisia "asiantuntijoita" heillä käy luennoimassa, jos 1-1,5 tunnin luento maksaa alle 100,-
Marttojen on kyllä tämän jälkeen turha kerjätä ja kaupata mitään, ei kiinnosta jos ajatuksena on nuorten naisten kusetus orjapalkkiolla.
Oli iskenyt hiukan nuukuus Rauvolan Martoille ;)
6
419
Vastaukset
- Virallisesti nimi
taitaa olla Rantakulman Martat Ry.
- FM Kaarina
Ei luentoa tehdä hatusta. Valmistelu vie yleensä kolme kertaa enemmän.
Mikset itse luennoinut ? - Ei enää Martoille...
FM Kaarina kirjoitti:
Ei luentoa tehdä hatusta. Valmistelu vie yleensä kolme kertaa enemmän.
Mikset itse luennoinut ?Olen muuten pitänyt luennon hattumuodin kehityksestä ja historiasta, eli kyllä tehdään. Siksi herääkin kysymys, minkä tason luennoitsijoita heillä on oikein käynyt, josta johtuukin seuraava kysymys - miksi ?
Pihiys iskee sitten nuorten tyttöjen kuoron kohdalla, jolle ei voinut luvattua summaa suorittaa, vaikka budjetti oli alitettu järjestelyissä. Sellaiselle toiminalle on vain yksi nimike, kusetus! ja tuollaisen toiminnan häpeämättömille suorittajille yksi nimike MARTAT
- yn1
Hm.
- uppp
Up.
- bbcgg
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662982Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91781- 1111646
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2201212- 123945
- 93933
- 60914
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65897Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34790