Olen ollut Volkswagen mies mutta nyt ostin Citroen c3 picasson 1.6hdi ja voipi olla että seuraava autonikin on Citroen.... Onkohan muilla samoja kokemuksia???
citroen c3 picasso
6
1097
Vastaukset
- ----
milainen ahdin siinä on?
- Boost overdrive max
Garrettin muutuvageometrinen ahdin, jonka avulla normaaliajossa tuotetaan 240Nm vääntö, mutta kaasupolkimen painuessa nostetaan 270Nm. Lähtee kuin hauki raketin piipusta!
- ahdinpalstanNolot
Vaikka väärälle palstalle kirjoitatkin, niin tuskin toista Citikkaa koskaan hankin kunhan huomaat kuinka onneton Citikka on viimeistelyltään ja paikat alkavat kitisemään ja kaikkia pikkuharmeja pukkaa jatkuvasti.
- hdi-man
Itsellä samoja myönteisiä kokemuksia PSA dieseleistä. Ovat tehneet uudet bensakoneetkin ja ne kiinnostavat kovastikin.
- harkitseva
Kenelläkään kokemusta automaatti dieselistä?
- hyvät_kokemukset
Minulla on C5 Hdi163 automaatti. Mittarissa on nyt vähän reilu 100.000km, ja hyvin kulkee. Todella miellyttävä auto ajella. Konehan on sama yhteistyömoottori, kuin Fordilla ja Volvolla, joten tuskin mitään ongelmia on jatkossakaan. Vaihteisto Aisinin 6-vaihteinen, joka löytyy noin 50:stä muutakin autosta.
Tätä ennen minulla oli yksi bensa C5 ja Xantia. Hyvät muistot noistakin jäi. Näitä ennen taas oli japseja ja sakuja, joista muistot eivät ole niin ruusuisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1132435- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271830- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169