Tuttavalla on vajaan vuoden vanha kolli kissa joka ollut n.6kk hänellä ,,hän sai toisen kissan pari pv sitten kollin myös joka on 2kk vanha ,,niin kysyisin että voiko kissoja jättää vielä keskenään olemaan ,esim uuden vuoden ajaksi ? Olen sitä mieltä että en jättäisi niitä kahdestaan moneksi tunniksi varsinkaan ,,kun uudenvuoden pommit ,raketit lentelee ympärillä ,,kissat on kerrostalo asunnossa !
Asiallisia vastauksia kokeneilta kissa ihmisiltä
Kahden kissa keskenään toimeen tulo
marsu1
3
183
Vastaukset
- äh ja silleen
No voihan ne jättää, mutta minä en jättäisi.
Sama kuin kysyisi, voiko lapsen jättää päiväksi videoiden eteen tököttämään. Voihan ne jättää. Kyl ne siinä hengissä pysyy - suvikatti vain
panisin eri huoneisiin ja välioven visusti kiinni! Muuten voi pienempi olla entinen
- kissa4
Minä en jättäisi kissoja keskenään, sillä ovat olleet niin vähän aikaa keskenään. Laittaisin erihuoneisiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle874275Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2093414Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473056Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle822776Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3832485- 1842153
- 401692
- 781625
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231428Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391412