Juuri Turkuun muuttanut

Frenditön

Moikkista!

Mistä mahtaa löytyä uusia tuttavuuksia? :) Kun ei ole ennestään täällä kavereita. Kun ei ihan kadullakaan viittisi ketään hihasta vetästä. Kaveria etsii 25 vuotias media-alan muikkeli!

14

333

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22v

Moi. Sama ongelma itsellä, täällä 22-vuotias jätkä.

• kehyskunnasta

Et mistään. Ikinä. Oikea turkkulainen ei ystävysty muualta tulleen tai edes toista koulua käyneen kanssa. Töissäkään ei puhu kaffetauolla junantuoman kanssa. Tosin juoruilee selän takana, vaikkei tiedä toisen asioista mitään. Turkulaiset elämän säännöt on opittu siellä Puolalan koulun pihalla välitunnilla.

• ei PerTu

Ne PerTut(perus turkulaiset)ovatkin usein ihan oma rotunsa joista ei ota porokaan selvää.

• Ex turkulainen

Mutta kuule, voi tutustua muualta muuttuneisiin, jos/kun turkulaisten kanssa ei ystävyyttä synny.

• Kaaos City

Turkulainen on ylimielinen ja omasta mielestään aivan ylivertainen, joka ei suostu edes keskustelemaan ulkokunnasta tulleen kanssa!

Paras on muuttaa pois koko onnettomasta ylimielisten kylästä! Nykyään Turkuun eivät muuta muut kuin venäläiset ja somalit, joilla on omat yhteisönsä.

Äläkä ainakaan aja autolla Turussa, sillä liikennejärjestelyt ovat surkeat ja taatusti joudut kiilatuksi ja töötätyksi alta aikayksikön! HYvä jos ehjänä selviät perille!

• Itse oon 27v poju Turun keskustasta, joten tutustutaan ihmeessä... Et nyt antanut mitään yhteystietoja, mutta aloitetaan tutustuminen vaikkapa tänään 22:30 AlePubissa, tunnistat mut siitä et mul on vihree takki ja punanen huppari ja valkonen lyhyt tukka ja oon alle 160 pitkä...

• Frenditön

Sori, en päässyt.

Alepubi on valitettavasti kokemuksista sellanen mesta etten enää astu sisään sinne :D

• Teit sitten oharit... ei tullut kukaan jutteleemaan

• kalmankalpea
    • .............

Suoli 24 sinkut.

• ruskeasilmäinen

En tiiä miksi täältä yrität kavereita ettiskellä kun tulokset on varmaan aika huonoja :D

Lisääpä mut Skypeen niin kerron itestäni enemmän ja voidaan tutustua: alfapianisti

• Hyvät mahdollisuudet, mutta jos äijä ite tekee ohareita, niin ei se homma toimi

• Venäläisiin ja somalialaisiin turussa asuvien tutustuminen ei onnistuu, mutta vaihto-oppilaisiin onnistuu paljon paremmin.
      Ovat avomaisempiä, hakevat uusia tuttavuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe