viljat pois?
oletko päässyt migreenistä (kokonaan) eroon? ja miten
4
113
Vastaukset
- wrgerg
pääsin magnesiumin avulla kunnes aloin käyttäämään mt-lääkkeitä.
- paulamummu
Tuoteselosteita lukemalla selvisi syyt ja tein niistä sivutkin muistiksi ja muillekin tiedoksi:
http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/oireita.html
No, tuolla ne ovat ja jos joskus kolottaa jotakin, otan kurkumaa. Mitään lääkkeitä tai vitamiinivalmisteita en käytä. - migreenitön
Itse aloin käyttämään Proargia ja mistifyä. Näillä hävisi minun migreeni ja päänsäryt! Ennen sain popsia lääkkeitä useamman kerran viikkoon ja nyt ei ole ollut migreeniä yli puoleentoista vuoteen! Toimii mulle, ei välttämättä kaikille. Kannattaa kokeilla, ketä kiinnostaa!
- Evin-ystävä
Moi,
puhun nyt ystäväni puolesta, hänkin on kärsinyt pitkään migreenistä mutta on saanut paljon apua akupunktiosta joltain akupunktion tekijältä. Kehuu muutenkin sitä akupunkturistia, suosittelee kokeilemaan (itellä alaselkäsärky). Olikohan niin, että jo ensimmäinen kerta olisi tuonut helpotusta, hän kuitenkin käynyt useamman kerran ja käy vieläkin välillä ns.ylläpitohoidossa. Rahaahan siihen kyllä menee 40e kerta!!!! Toisaalta uppoaa sitä rahaa lääkeisiinkin.
Viljat pois? Sitäkin kannattaa aina kokeilla, eipähän ainakaan maksa mitään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20411866
- 585569
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462887Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k212872- 432498
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342083Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471959Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381905
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71797