Moi. Minulla on tällä hetkellä Nikonin d5200, ja minulla on siihen 55-200mm & 35mm lisäputket. Olen miettinyt jos vaihtaisin tuon kameran johonkin parempaan. Olisiko järkeä vaihtaa kameraa uudempaa vai ostella mielummin tuohon lisää objektiivejä? Mitä hyviä Nikonin kameroita on? Niinkuin tämmöiselle kuka harrastelee kuvausta melko säännöllisesti. Ja mielipiteitä hintalaatusuhteiltaan hyviin objektiiveihinkin olisi kiva kuulla :)! Tykkään otella todella monipuolisia kuvia. Kasvo/lähikuvia, maisemakuvia, urheiluista ymsymsyms. :)
Uudempaa kameraa
4
89
Vastaukset
- Meikäläinenvaa
Ja siis mietin vain että kannattaako vaihtaa parempaan kameraan vai osteleeko parempia objektiivejä, jos haluaa parempia kuvia. Parempaa laatua. Kun eikö tämä d5200 ole aika aloittelijoiden kamera? Vai?
- ljfkewhgfjwh
Aloittelijamallihan sekin, mutta varsinainen aloitelijamalli on D3*00.
Jos todella haluat parempaa kuvanlaatua niin pitää vaihtaa kinokokoiseen runkoon. Silloin kyllä saat hankkia uudet linssitkin mahdollisesti 35 millistä lukuun ottamatta.
D7*00 on pienikennoisista paras, mutta onko ero sellainen, että kannattaa jo vaihtaa. Etuna on kuitenkin, että myös vanhemmat AF objektiivit toimii.
- 920
Ensinnä tulee mieleen se, mikä välineissä ja kuvissa tuntuu tarvitsevan parannusta.
Ehkä omien kuvien katsominen ja näyttäminen jollekkin valokuvista enemmän ymmärtävälle. Keskustelemalla asiasta pääsisi hyvin eteenpäin mahdollisimman viisaasti investoiden.- Meikäläinenvaa
Kiitos:)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921383Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841350Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761155- 891096
- 81934
- 77911
- 36889
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5821Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61815