Tiedotus palstan lukijoille!

tommolalainen

Olen kirjoittanut tänne nimimerkillä, koska mulla on stalkkeri netissä perässäni. Valitettavasti hän on löytänyt nimimerkkini tommolalainen ja jostain itselleni tuntemattomasta syystä pystyy kirjoittamaan sillä.

Aidon tommolalaisen erottaa kuitenkin siitä että nimimerkki näkyy sinisillä kirjaimilla.

En haluaisi kommentoida tuon espoolaisen kirjoituksia ollenkaan, mutta jos mua jatkuvasti täällä syytetään milloin pedofiiliksi, murhahankkeen suunnittelijaksi ym. on vähän pakko vastata. Tai sitten ei. Jos voisi luottaa siihen, että lukijat ovat arvostelukykyisiä.

Hyvää alkanutta vuotta!


Elisa Kissa-Öberg

66

1003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tommoIalainen

      Lopeta jo Savolainen!
      Minun nimimerkki näkyy mustana.

    • Muistan kun vuosi sitten Jamo oli samankaltaisen parjauskampanjan kohde. Silloin parjaajia varmaan oli useampi ja ne olivat heinolalaisia. - En tuntenut Jamoa enkä tiennyt hänestä mitään, mutta kirjoitin hänelle ja kysyin suoraan mistä on kysymys. Mulla herää aina epäilys jos jotakuta aletaan solvata tolkuttomasti sanomatta kuitenkaan oikeastaan mitään :)

      • tommoIalainen

        Samat sanat sulle Savolainen!!

        Varastit mun nimimerkin, paskiainen!


    • jyränköläinen

      Kumpi on kumpi, sininen vai musta tommolalainen? Olkoon kumpi tahansa, niin kummallakin on erittäin kyseenalainen maine internetissä. Parasta olisi molemmille pysyä poissa onlinesta ja miettiä mistä se elämä oikeasti muodostuu. Internet ei sitä muodosta, ja varmaan olette huomanneet toisianne solvatessa ettette ole kumpikaan mielipahalta välttyneet.

      • alhaalta

        Tänä päuvänä netti on arkea. Arkea häiritään.


      • Anonyymi
        alhaalta kirjoitti:

        Tänä päuvänä netti on arkea. Arkea häiritään.

        arkea on.


      • Anonyymi

        Yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisen rikostunnusmerkistön täyttää tällaisen tiedon levittäminen Facebookissa, Instagramissa, Twitterissä tai muulla sosiaalisen median foorumilla, jos se näin päätyy lukuisten ihmisten saataville. Rikosvastuun syntymisen kannalta ei ole merkitystä sillä, kuinka moni henkilö on kyseisen tiedon tosiasiassa saanut, vaan sillä, kuinka monien ihmisten saatavilla se oli. Vahingonkorvausvastuun määrään vaikuttaa se, kuinka moni henkilö on tosiasiassa saanut tiedon. Tavallisina esimerkkeinä yksityiselämän loukkauksista sosiaalisessa mediassa ovat lukuisten ihmisten saataville toimitetut alastonkuvat, tiedot mielenterveysongelmista tai arkaluonteiset tiedot terveydestä tai yksityiset ihmissuhdeasiat. Yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen voi koskea hyvinkin monenlaista tietoa, mutta kriteerinä on, että teosta aiheutuu loukatulle vahinkoa, kärsimystä tai häneen kohdistuvaa halveksuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisen rikostunnusmerkistön täyttää tällaisen tiedon levittäminen Facebookissa, Instagramissa, Twitterissä tai muulla sosiaalisen median foorumilla, jos se näin päätyy lukuisten ihmisten saataville. Rikosvastuun syntymisen kannalta ei ole merkitystä sillä, kuinka moni henkilö on kyseisen tiedon tosiasiassa saanut, vaan sillä, kuinka monien ihmisten saatavilla se oli. Vahingonkorvausvastuun määrään vaikuttaa se, kuinka moni henkilö on tosiasiassa saanut tiedon. Tavallisina esimerkkeinä yksityiselämän loukkauksista sosiaalisessa mediassa ovat lukuisten ihmisten saataville toimitetut alastonkuvat, tiedot mielenterveysongelmista tai arkaluonteiset tiedot terveydestä tai yksityiset ihmissuhdeasiat. Yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen voi koskea hyvinkin monenlaista tietoa, mutta kriteerinä on, että teosta aiheutuu loukatulle vahinkoa, kärsimystä tai häneen kohdistuvaa halveksuntaa.

        juuri näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisen rikostunnusmerkistön täyttää tällaisen tiedon levittäminen Facebookissa, Instagramissa, Twitterissä tai muulla sosiaalisen median foorumilla, jos se näin päätyy lukuisten ihmisten saataville. Rikosvastuun syntymisen kannalta ei ole merkitystä sillä, kuinka moni henkilö on kyseisen tiedon tosiasiassa saanut, vaan sillä, kuinka monien ihmisten saatavilla se oli. Vahingonkorvausvastuun määrään vaikuttaa se, kuinka moni henkilö on tosiasiassa saanut tiedon. Tavallisina esimerkkeinä yksityiselämän loukkauksista sosiaalisessa mediassa ovat lukuisten ihmisten saataville toimitetut alastonkuvat, tiedot mielenterveysongelmista tai arkaluonteiset tiedot terveydestä tai yksityiset ihmissuhdeasiat. Yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen voi koskea hyvinkin monenlaista tietoa, mutta kriteerinä on, että teosta aiheutuu loukatulle vahinkoa, kärsimystä tai häneen kohdistuvaa halveksuntaa.

        törkeitä somepostauksia osalla


    • pieni pyyntö

      Mielestäni tämä kahden ihmisen välien selvittely ei kuulu tänne Heinola palstalle etenkin kun toinen ei ole edes heinolalainen, eikä heidän asiansa mitekään kuulu Heinolan asioihin. Olemme nyt saaneet tätä kahnausta saaneet lukea ihan tarpeeksi. Itse en ole enää pitkään aikaan lukenut Syvälahden taloyhtiön viestiketjua enkä myöskään Heinolan kerrostalokyttääjien ketjua. Hyvää alkanutta vuotta kaikille. Toivottavasti löydätte asiaanne sopivamman palstan ja jätätte Heinola osion Heinolan asioille.

    • Olen aivan samaa mieltä. Tosin mistään asioiden selvittelystä ei ole kyse, koska mulla ei ole mitään asiaa ko. henkilölle. Olen tehnyt hänestä viime keväänä rikosilmoituksen.

      Tuttavani joutui joulun aikaan nettikiusaajan uhriksi. Kun hän on valittanut asiasta ystävilleen, nämä ovat kysyneet: "mitä sä oot tehnyt että niin kävi?". Kun kysymys on siitä, että ei tarvitse tehdä kovin paljon suututtaakseen narsistin/psykopaatin. Minkä jälkeen tämä katsoo olevansa oikeutettu yrittämään tuhota "loukkaajansa".

    • pööööpööööö

      Vai oikein tiedotus. Älä tee itsestäsi noin hiton tärkeää. Ketä kiinnostaa sun ja riitapukarisi jutut? Joitain riita seuraa paikasta paikkaan ja itsessä ei ikinä mitään vikaa. Hohhoijaa.

    • Trolli metsästäjä

      Vanha kirjainkikka.
      Eli iso I-kirjain muistuttaa pientä l-kirjainta.

      Suomi24 fontti vaihtoon.

      • TommoIaIainen

        Juurikin näin...


      • tommoIaIainen
        TommoIaIainen kirjoitti:

        Juurikin näin...

        ...siis ällissä vikaa...


      • tommoIalainen
        tommoIaIainen kirjoitti:

        ...siis ällissä vikaa...

        Elisan älli ei koskaan ole ollut sieltä terävimmästä päästä.


      • BÖÖ
        tommoIalainen kirjoitti:

        Elisan älli ei koskaan ole ollut sieltä terävimmästä päästä.

        Siinä olen kanssasi samaa mieltä.


    • Huh,

      Oletko seonnut?
      Ketään ei kiinnosta onneton blogisi, joka on kyhätty ja värjätty kuin teinillä.
      Olet aikamoinen veijari, taidat olla varsinainen draamakuningatar.
      Levittelet pitkin nettiä valheellista tietoa ja sinulle vieraiden ihmisten nimiä sellaiselle foorumille jota ei edes ääneen kehtaa sanoa.
      Ymmärtänetkö draamakuningatar sen asian, että perättömien asioiden levitys on laitonta ja ja vaikeutat tällä hetkellä parin ellet useankin henkilön elämää.

      Hanki noita elämä!

    • Pieni toivomus

      Voisitteko tehdä itsellenne ihan uudet nimimerkit. Tai jos kaikki kerran teidät tuntee, kirjoittakaa omalla nimellänne. Muita ei oikein kiinnosta teidän keskinäinen riitelynne. Täällä halutaan keskustella kaupunkilaisten yhteisistä asioista, ei yksitysten ihmisten riidoista.

      • Anonyymi

        juuri näin eri otsikon alle riitapukarit


    • Luin uusia kirjoituksia ja huomasin että siellä onkin vain tuon vale-tommolalaisen sepustuksia.

    • KYLLÄSTYNYT

      Voi Elisa Ressu. Kyllä sä olet se jolle tuota järkeä viimmeiseksi jaettiin. Aikuinen järkevä ihminen ei kirjoittele omasta " toossastaan" Mut kiva vaan käräjätuvassa ollaankin sit nenäkkäin.

    • Uhri...

      KYLLÄSTYNYT,

      tee poliisille rikosilmoitus kunnianloukkauksesta ja yksityiselämääsi loukkaavan tiedon levittämisestä ja vaadi rangaistusta. Ja jos loukkaava kirjoittelu jatkuu, laajenna rikosilmoitusta, esim. rikosnimikkeellä: "vainoaminen"

      • KYLLÄSTYNYT

        UHRI. Todellakin teen, ei jaksa enää tään tommolalaisen touhuja


      • Anonyymi

        juuri näin


    • EVVVK1

      Lopettakaa tää heinollaisten vaino "TOMMOT siniset ja mustat" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EVVK !!!!!!!!!!

    • Nimimerkki Uhri: kiitos neuvosta, mutta rikkari on poliisilla. Edellinen torpattiin "kustannusteknisistä syistä". Oletan kuitenkin, että kaveri hiljenee kunhan saadaan tuomiolle tänä keväänä kolmen muun tekemistä yksityiskanteista.

      • Nörttin uhri

      • olli varis...
        Nörttin uhri kirjoitti:

        Tuonne englanniksi viestiä. Niin sivut saadaan alas.
        [email protected]

        "Tuonne englanniksi viestiä. Niin sivut saadaan alas.
        [email protected]"

        Teistä myös...


    • Asianomistaja...

      tommolalainen, ei tuossa viestissä sinua neuvottu...

      • olen ihminen

        Työnnä löylykauha munanreikään


    • Sorrettujen puolella

      Ellua täällä vaan morkataan, vaikka hän on ponnekkaasti auttanut ahdisteltuja pedofiilejä. Kiitokset siitä.

      Tulen resurssieni puitteissa tukemaan Ellua tässä asiassa.

      Salainen ystävä.

    • Stadissa oli ainakin joillakin ratikkalinjoilla ongelmana spurgut, jotka huutelivat siellä. Ei siis millään pahalla alkoholisteja kohtaan, mutta tarkoitan sellaisia agressiivisia, pahalta haisevia tyyppejä. Nyt näyttää, että sama ihmistyyppi on ilmestynyt internetin keskustelupalstoille. En tiedä mitä ne tuolla huutelullaan haluavat saavuttaa muuta kuin inhon itseään kohtaan. Jos joku haluaa antaa suoraan palautetta tälle huutelialle niin vanhemmat.com :sta löytynee sähköpostiosoite sitä varten! Älkää kuitenkaan käyttäkö sivuilla olevaa yhteydenotto-lomaketta, koska silloin Savolainen saisi IP-osoitteenne ja sen jälkeen olisitte pulassa!
      Mitä tulee pedofiileihin, mulla ei ole heistä henkilökohtaista kokemusta kuten kai kaikilla niillä, jotka käyttävät koko elämänsä pedofiilien jahtaamiseen. Eli en osaa sanoa tuohon oikein mitään. Aihe on mulle todellakin aika yhdentekevä.

      • Sorrettujen puolella

        Ikävää, että jouduit painostuksen vuoksi poistamaan joitakin blogikirjoituksiasi, koskien pedofiilien vihaajia.

        Mutta jatkakaamme yhteenhiileen puhaltamista, jotta tulevaisuudessa myös pedofiilit ym. vähemmistöt voivat nauttia elämästään.


    • Olin saanut yhteen kirjoitukseeni väärää tietoa. Mulla ei ole tapana levittää p...aa ihmisistä. Poistin kirjoituksen ja tein uuden; siellä on edelleen kaikki pedofiiien vihaajat tallella. Eikö teillä todellakaan ole mitään muuta ajatusta päässänne kuin pedofiilit?

      • Sorrettujen puolella

        Hyvä, että on nimet tallella, äläkä anna tulla painostetuksi.
        Harvat uskaltavat sympata vähemmistöjä.
        Olet yksi harvoista :)
        Kiitos siitä.


      • Sorrettujen puolella kirjoitti:

        Hyvä, että on nimet tallella, äläkä anna tulla painostetuksi.
        Harvat uskaltavat sympata vähemmistöjä.
        Olet yksi harvoista :)
        Kiitos siitä.

        Viestisi on tarkoitettu allekirjoittaneen halventamiseksi. Menee sikäli ohi, että varmaan useimmilla lukijoillta sana pedofiili ei herätä mitään tunteita tai assosiaatioita. Koska he eivät ole kokeneet mitä on olla pedofiilin uhri. Kuten en mäkään.

        Jos viittaat siihen, että olen blogissani siteerannut erästä pedofiiliksi sanottua (en ole perehtynyt tyypin historiaan), olen tehnyt sen kahdesta syystä: a) hänellä on pokkaa kirjoittaa omalla nimellään b) hän on kertonut tavoista, joilla vanhemmat.comin pedofiilifanaatikot yrittävät saada ihmisten henkilötietoja näiden IP-osoitteiden avulla.


    • Sorrettujen puolella

      En halvenna ketään. Korkeintaan noita vanhemmat.comin ääliöitä.

      Tunnen Puustisen, ja voin kertoa, että tulet pitämään miehestä.

      • Palsta haisee pahalle

        Menkää jo sinne raastupaan. Olishan sekin vaihtelua ilmiselvästi ankeeseen elämäänne.


    • löortt

      Ookko miettinyt pilaat palstan kokonaan.
      Mene blogiisi , ei ketään kiinnosta nämä vieraat henkilöt, tuskimpa ovat aloittajallle tuttuja.
      Summan mutikassa taas haettu, lieneekö joku vimma tai sairaus.


      Miksi tänne tuot tätä oksennustasi, olet pedofiilien puolustaja, tuomittu lapseen kohdistuvasta uhkauksesta,, murhaamistakin suunnitellut.

      Varokaa tätä ihmisparkaa :(


      pst. en ole yksikään blogissa olevista henkilöistä, jälähän vihan riivattuna kanna ihmisiä tänne.

    • hei palstapoliisi

      En ymmärrä miksi tämä viestiketju on täällä Heinola palstalla. Pyydän ylläpitoa poistamaan tämän ketjun ja ohjaamaan keskustelijat aiheeseen liittyvälle palstalle. Kiitos.

    • MUMMO 57

      TIEDOITUS ASIAA ELISA KISSALLE. MINUA PYYDETTIIN KERTOMAAN SINULLE, ETTÄ TALOSSAMME EI OLE VIERASPAIKKOJA AUTOILLE. LÄMMITYSPAIKAN VARANNUT PITÄÄ AUTONSA RUUDUSSA.

      • Anonyymi

        Joko olet löytänyt autolle paikan nyt ois aika ruveta hommiin aikaa koulunne vasta noin 7 vuotta. Hyvää jatkoa HEINOLAAN..


    • Ja juuri kun luulin että täällä pikku hiljaa tämä paskanjauhaminen loppuisi, kun tuo espoolainen nettikiusaaja näyttää kyllästyneen, niin näiden hyväkkäiden pitää alkaa uudestaan.
      Kävin kysymässä Pitkäseltä onko hän kirjoittanut tuon. Kielsi mutta oli niin pelokkaan näköinen että en sitten tiedä... Mäkiseltä ei viitsi edes kysyä; sen olen jo todennut niin kaksinaamaiseksi että se olisi aivan turhaa.

    • Ja vielä sen verran, että tämä on siitä kummallinen talo, että on näiden muutaman hyväkkään lisäksi myös erittäin mukavia asukkaita. Heistä monet ei käy netissä. Yhdelle soitin äsken ja hän sanoi, että "pelkkää kiusantekoahan tuo on". Tuo Syvälahdentietä koskeva ketju poistettiin, ei mun toivomuksesta, mutta ei mulla todellakaan ole mitään sitä vastaan. Luulisi, että muutkin asukkaat toivoisi, että tilanne rauhoittuisi mutta nähtävästi sitten ei.

    • Tajusin muuten, että tottakai tuo mummo57 on RAIJA MÄKINEN koska hän kirjoittaa aina isoilla kirjaimilla. Näin ihan turhaan syytin kahta muuta. Tämä on nimettömien keskustelupalstojen ongelma.

      • MUMMO57

        PITKÄTPÄ ON PIUHAT SULLA.


      • Anonyymi
        MUMMO57 kirjoitti:

        PITKÄTPÄ ON PIUHAT SULLA.

        Tarttee pitkää piuhaa..


    • On ne ainakin pitemmät kuin niillä jotka olet saanut peloteltua hiljaiseksi kuten esim. kaksi ykköskerroksessa asuvaa naista, jotka eivät tervehdi sua mutta eivät uskaltaudu konfrontaatioonkaan. Mistä en kyllä heitä syytä. Isännöitsijäkin sanoi susta että "minkä sille voi että hänen joka toinen sanansa on kirosana."

      Jos sä luulet että saat meidät ulos täältä tuolla kiusaamisellasi, erehdyt rankasti. Eli säästä voimiasi ja pese vaikka se teidän koira, jonka alkuperäistä väriä ei enää pysty näkemään.

      • MUMMO57

        LOPETA ITTE SE KOIRANPASKAN TUOMINEN RAPPUKÄYTÄVÄÄN.


      • Anonyymi

        😂😂😂


    • :)

      • MUMMO57

        JA OPETTELE AJAMAAN SITÄ AUTON ROMUASI.


    • ELLUN AUTO HAISEE

      SEN AUTOSSAKIN ON KOIRANPASKAPUSSEJA HANSKALOOTASSA, PERÄKONTISSA JA PENKKIEN ALLA.
      SE HAISEE NIIN PASKALTA, ETTÄ SITÄ PELOTTAA PITÄÄ SITÄ ROSKIKSEN VIERESSÄ, KOSKA ROSKAKUSKI SAATTAA LUULLA SITÄ ROSKA-ASTIAKSI.

      • Anonyymi

        ÄLÄ SIE LISSUKKA PUHU LÖÖPERII KISSAN AUTO EI HAISE PSSKALLE OMAS HAISEE HAISTA VAIKKA. JÄTÄ KISSAT RAUHAAN NE EI OLE KIINNOSTUNUT SUSTA ESPOON UKKO OÖET IRVIKUVA JA KOKO AJAN SAA LUKEA TUOMIOITA KUN VINTTIPIMEENÄ VIHELLÄT JA JOUDUT AINA HÄVIÄMÄÄN JOKA JUTUN ROSIKSESSA..MENE TÖIHIN


    • Olen nyt ottanut kaikki Savolaisen kirjoitukset talteen. Teen hänestä uuden rikosilmiotuksen. Luonnollisesti myös nämä Heinola-palstalla olevat/olleet kirjoitukset ovat siinä mukana. Toivon, että tällä kertaa selivitetään keitä muita on ollut kirjoittelemassa noita p...ajuttuja.

      Yksityiskanteen nostan siitä jutusta, joka aikoinaan sai syyttämättä-jättämispäätöksen sillä perusteella että "ei voida tietää kuka tekstit on kirjoittanut". Ne tekstit olivat Savolaisen kotisivuilla.

      Mulle oli viimeinen pisara se, että Savolaisen sivuilla mua syytettiin uhkailuviestien lähettämisestä. Kirjoittaja tietää aivan hyvin että minä olen itse saanut nuo viestit.

      Tuli sellainen olo että tämä ei voi jatkua. Olen jo ollut yhteydessä lakimieheen joka hoitaa muutenkin kunnianloukkausjuttuja. Ehkä oli hyvä että tuli mitta täyteen viimeinkin.

      Joudun luopumaan tästä nimimerkistäni ja nimelläni en tietenkään voi kirjoittaa. Molemmat siis sattuneista syistä.

      • Anonyymi

        ip osoitteen perusteella löytyy varmaan kirjoittelija


    • onko_se

      nimeltään Kalevi Laakso, joka häiriköi siellä Heinolassa?

      • Pistepistepiste

        ...


    • Vihreäpaska

      Hihii!!
      Kissa joutuu TUOMIOLLE!!

      • Tuon hihii-alkuisen kirjoituksen on siis kirjoittanut 50-vuotias espoolainen mies! Hän ei enää uskalla kotisivuilleen kirjoittaa, koska hänellä on jo krp:kin perässään kaikkien nettirikostensa takia. Toissa viikolla tuomittiin tuhansien eurojen korvauksiin yhtä uhriaan kohtaan:

        http://aijaa.com/CuglA8

        Viimeksi kunnostautui julkaisemalla ns. joukkoraiskausoikeudenkäynnin yleisöstä kuvia mistä krp kiinnostui, koska kuvien julkaisu oli kielletty. Oli ujuttautunut sinne oikeiden lehtikuvaajien joukkoon, mutta ei noudata näiden periaatteita. Krp kiinnostui, koska kyseessä saattaa olla ns. viharikos.

        Kaverinsa - pedofiilien metsästäjä - puolestaan tuomittiin tuhansien eurojen korvauksiin männäviikolla samanlaisista kirjoituksista mitä tämäkin viljelee. Ymmärrettävästi tämän takia nettisivuston ylläpitäjä ei nyt oikein uskalla omille sivuilleen kirjoittaa vaan jalkautuu mm. Heinola-palstalle, jonka ei pitäisi hänelle mitenkään kuulua. Kaveri kirjoittaa samoille palstoille kuin espoolainenkin.

        Tunnistan hänen kirjoituksensa siitä, että hän on poiminut sanan tai kaksi kirjoitusketjussa käsiteltävistä asioista, mutta hänellä ei ole niistä sen enempää tietoa. Kirjoittaa nyt erityisesti allekirjoittaneesta, koska ei vielä usko, että minunkin yksityiskanteeni on tulossa. Asianajaja, joka hoitaa juttuja tätä tyyppiä vastaan, ei vielä ole ehtinyt ottaa mun juttua kun edellä on 3 muuta kantajaa.


      • Anonyymi
        tommolalainen kirjoitti:

        Tuon hihii-alkuisen kirjoituksen on siis kirjoittanut 50-vuotias espoolainen mies! Hän ei enää uskalla kotisivuilleen kirjoittaa, koska hänellä on jo krp:kin perässään kaikkien nettirikostensa takia. Toissa viikolla tuomittiin tuhansien eurojen korvauksiin yhtä uhriaan kohtaan:

        http://aijaa.com/CuglA8

        Viimeksi kunnostautui julkaisemalla ns. joukkoraiskausoikeudenkäynnin yleisöstä kuvia mistä krp kiinnostui, koska kuvien julkaisu oli kielletty. Oli ujuttautunut sinne oikeiden lehtikuvaajien joukkoon, mutta ei noudata näiden periaatteita. Krp kiinnostui, koska kyseessä saattaa olla ns. viharikos.

        Kaverinsa - pedofiilien metsästäjä - puolestaan tuomittiin tuhansien eurojen korvauksiin männäviikolla samanlaisista kirjoituksista mitä tämäkin viljelee. Ymmärrettävästi tämän takia nettisivuston ylläpitäjä ei nyt oikein uskalla omille sivuilleen kirjoittaa vaan jalkautuu mm. Heinola-palstalle, jonka ei pitäisi hänelle mitenkään kuulua. Kaveri kirjoittaa samoille palstoille kuin espoolainenkin.

        Tunnistan hänen kirjoituksensa siitä, että hän on poiminut sanan tai kaksi kirjoitusketjussa käsiteltävistä asioista, mutta hänellä ei ole niistä sen enempää tietoa. Kirjoittaa nyt erityisesti allekirjoittaneesta, koska ei vielä usko, että minunkin yksityiskanteeni on tulossa. Asianajaja, joka hoitaa juttuja tätä tyyppiä vastaan, ei vielä ole ehtinyt ottaa mun juttua kun edellä on 3 muuta kantajaa.

        Miks tuota äijän käppyrä ei saa ruotuun kukaan helvetin pitkä rasismista löytyy netistä. Ja ulosottoon kaikk menny .iskeekö tuo poika vaikka on vanha ukon rähjä joka päivä ylilaudalla. Nauraa kuulemma viisaimmalle kun itse on aivan tööt..keksii siellä ihmisille asuinpaikkoja ja sulhasia tämä a.savo..onks hän tyhmä


    • Anonyymi

      Kissa, olit nuorena aika minkki, grauh!

      • Anonyymi

        0malla nimellä voisi kirjoittaa jos parjaa muita. Pertti Tiainen.


    • Anonyymi

      Olen aivan samaa mieltä. Tosin mistään asioiden selvittelystä ei ole kyse, koska mulla ei ole mitään asiaa ko. henkilölle. Olen tehnyt hänestä rikosilmoituksen.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe