onko kellään lancashire heeleriä???? millasia ne on luonteeltaan??onko ne tottelevaisia??? onko ne hyviä perhekoiria?? kiitti jo etukäteen!!!!
Lancashire Heeler
5
778
Vastaukset
- '''
kyseinen rotu on metsästyskoira...metälle jos aiot niin kerron lisää
- FAU
Housuissas sulla on metästyskoira.
Sen verran tietoa mullakin rodusta sentään on,että tiedän kuuluvan ryhmään 1 lammas-ja karjakoirat.
- Sadi
tämä linkki. Mulla oli bouvier tästä kennelistä. Luotettava kasvattaja ja kiva persoona.
http://www.saunalahti.fi/~ketta/ - Miina
Meillä on noin vuoden ikäinen heeler. Se on aktiivinen, iloinen, todellinen hyrrä - ei pysy hetkeäkään paikallaan. Ääntä löytyy vaikka muille jakaa - ei uskoisi, että sen kokoinen koira voi haukkua niin "ison koiran äänellä". Mielestäni helpohko kouluttaa, tosin omani on vielä sen verran nuori, ettei maltti oikein aina riitä vaan menoa ja meininkiä pitäisi olla koko ajan.
Katso http://groups.msn.com/HeelerHarrastajat
sieltä löytyy heeler-harrastajia ja linkkejä kasvattajien sivuille sekä myös artikkeleja heelereistä. Myös pentuvälittäjän yhteystiedot löytyy tuolta - tosin pentueet ovat usein varattuja jo pitkään ennen astutusta - omaa heeleriämme odotimme aktiivisesti tosin vain vuoden verran... - maissihauva
Mulla on 4 kk:n ikäinen pentu. Se on tosi oppivainen, mutta meiltäkin löytyy ääntä aika reilusti. Se touhuaa melkein koko ajan jotain, mutta tuhoja ei ole kuitenkaan saanut aikaan.
Ei se kylläkään metsästyskoira ole, vaikka joku niin yrittikin väittää...
On se aika tottelevainen ja luonteesta sen verran, että rakastaa kaikkia ihmisiä, eikä pelkää isojakaan koiria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324591Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152558Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252405Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su532288- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731486- 661294
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?491248- 821241