Olen lähdössä Thaimaahan. Suomen talvessa minulla on kengät ja takit joita en Thaimaassa tarvitse. Onko Helsinki Vantaalla vaatteiden säilytys paikkaa.
Vaatteiden säilytys
12
179
Vastaukset
- Kevennä kaappiasi
Kallista lystiä 2 viikon ajalta. Kannattaa ottaa ylle takki, jonka voi survaista roskikseen. Palatessa kaikki kamppeet ylle niin johan tarkenee.
- Kallista?
Kevennä kaappiasi kirjoitti:
Kallista lystiä 2 viikon ajalta. Kannattaa ottaa ylle takki, jonka voi survaista roskikseen. Palatessa kaikki kamppeet ylle niin johan tarkenee.
Kallista? Minusta halpa.
- huivi lämmittää
Aika kova hinta säilytykselle. Ota huppari tai iso huivi ympärillesi. Menee koneessa peittona ja mahtuu pieneen tilaan.
- Kova hinta?
Kova hinta? Minusta pehmeä hinta.
- Hintakin olisi tiede
Saako Helsinki-Vantaalla olla alasti?
- Kysyn vaan
Kengät ja takki sullotaan matkalaukkuun ja otetaan mukaan Thaimaaseen. Mikä tuossa nyt on ongelma?
- Pitäähän sitä näytel
Paksu minkki- tai supiturkki ei mahdu laukkuun kun siihen on jo kotona tyhjennetty vaatekaapit.
- Thaimaaseen
Thaimaaseen...juuri niin.
- en ymmärrä
Oletko menossa kentälle kävelen kun pitää toppavaatteissa mennä.
- järki hoi
Kannattaa huomioida, että matkustajia tulee koko Suomen alueelta, joten moni tulee omalla autolla!!
Autoparkista on matkaa bussille ja bussia voi joutua odottamaan myös takaisintullessa. Sisäparkkejakin on, mutta on niin kalliita, että kaikki ei sinne halua jättää autoaan. Esim. 10min kovalla pakkasella voi tuntua kylmältä kesähepeneissä.
- Maalta tulemme
Tulen Kuopiosta junalla ja bussilla. Siksi talvivaatteet koko perheellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217166Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4955303Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1483266Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t412324Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771242Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681188Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133