finni nenässä auttakaa

kiroileva siili

moi! mulla on ollu nyt jo viikon sellanen ei tosi iso mutta jonkun kokonen finni tossa nenän varressa. se oli aluks sellane pien ja punane mutta sitte puristin sen ja iho rikkoutu ja ne mädät tuli sieltä syvältä sillee oudosti. sitte se oli taas sellane vähä vaaleempi. joka yö oon laittanu bepantheenia ja eilen puristaessaki uudestaan (ekalla kerralla jäi vähän mätää näkyviin) sain loput nyt suht kokonaan pois. ja lisäksi oon eilen laittanu finniin haavan puhdistusainetta ja kortisoonia naaman putsaan sellaisella puhistusaineella. oisko jotain mitä voisin vielä tehä ku oikeesti haluan tän pois tästä nenästä..luulen että se nyt pikkuhiljaa alkaa vaaleta koska se on ollut jo viikon ja oon saanu mätää sieltä pois ja se ei oo yhtään koholla vaa vähän niikun punainen läikkä..jos on jotain konsteja niin kertokaa ja se että oisko mahollista että se nyt lähtis maanantaihi mennessä nyt on perjantain?

3

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unisieppari2

Moi! Oon 12v tyttö ja mullakin on finnejä, joksenkin paljon.. Esim. mulla on kulmien välissä, Otsassa vähän. Mua koulussa joskus kiusattiin niiden takia koska näytin rumalta niiden takia, mutta hoidin ne pois. :) Mul ois vinkkejä finneihin, Mulla ainakin toimi noihin! (Ei oo kauheen tyyris tapa, noin 15e yhteensä nämä tuotteet jolla hoidin pois.) Käytin näitä päivittäin: -Garnier Pure Active Purifying toner (Tosi tehokas, saattaa kirvellä kun laittaa mutta menee nopeasti ohi) -Garnier Pure Extra stong Sos Pen (Sellaista geeliä pikkutuubissa, Kuivuu finnin päälle ja kuivattaa sen hiljalleen, Kannattaa sitten hieman rapsuttaa sitä finniä välillä pois. Mulla lähti noiden avulla noin. 3 - 2 Viikossa! Ahkerasti vaan rapsuttelin niitä pois. Toivottavasti auttoi :)

• unisieppari2

(Se geeli on läpinäkyvää, sitä ei huomaa helpolla jollei läheltä katso.) :)

• fakt444

Älä räplää sitä. Se vaan tulehtuu tai aktivoituu enemmän. Parantuu nopeasti kun jätät sen rauhaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2278
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1873
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      24
      1568
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1540
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1274
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1194
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1120
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      110
      1105
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      942
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      939
    Aihe