Macan käyttäjät.

Maca-aloittelija

Otin tänään toisen annokseni (2 tl). Käytän haluttomuuteen, odotan vaikutusta ja lisään annostusta teelusikallisen joka päivä. Haluaisin kuulla käyttökokemuksia erityisesti haluttomuuden hoidossa. :)

8

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Impotenssi

Hyvin toimii 2 tl, kunhan laadukasta macaa.

Parhaat iHerb-tuotteet:

http://www.iherb.com/Super-Brands?rcode=MOP737

Vinkki: tilaukset menevät paremmin läpi, jos et kirjoita osoitteeseen tai luottokorttitietoihin ÄÖ-kirjaimia. Kirjoita Jenna Ohman, vaikka luottokortissa lukisi Jenna Öhman.

• jeeerrttt

en kauheasti huomannu mitään vaikutuksia. muutakuin et aloeverajuoman kanssa aiheutti kamalat vatsanväänteet. erikseen voin niitä syödä.

• kiiyuyiuyiuy

menkat alkoi aijemmin onko se macan sivuvaikutus?

• murrk

mää olen syönyt reilu viikon 1tl päivässä mutta kun otin tään tyhjään mahaan niin rupes vääntämään mahaa pari tuntia. onneksi en oksentanut ja mahakipu loppui. ehkä en siis ota enää tyhjään mahaan vain ruoan päätteeksi.

• hghgfh

maha ei kestä oireetta edes tuota 1/2 tl annosta päivässä ruoan päälle. onneksi mahan vääntö ei kestänyt kauaa.

oksensin kun otin 1tl annoksen.

• BLOODisLIFE

Älkää ottako tyhjään mahaan ja oireet voi johtua siitä että ootte käyttäny raakana ja pitäis kypsentää

• macaherbb

Suosittelen iHerbiä kaikille! Olen työskennellyt luontaistuotekaupassa ja perehtynyt tuotteisiin ja hintoihin. Iherbin tuotteet on yli puolet halvempia kuin suomalaiset vastineet. Rahtikulut oli vain 2.95e! eli noin 4 dollaria.

Itse tilaan säännöllisesti kalöljyt ja D-vitskut sieltä.

Syöttämällä koodin PEK241 saa 5 dollarin alennuksen.

Kun tilaat sivuilta www.Iherb.com niin kysyy koodia, syötä koodi ja laskee alennuksen välittömästi.

Tilauksen voi maksaa VisaElectronillakin!

KOODI: PEK241

Esimerkki. Kalaöljy kapseli 1000mg 500kpl alle 14e sitten kun syöttää koodin niin reilu 11e jää hinnaksi.

HUOMIO!

Tilaa alle 45eurolla niin sinun ei tarvitse maksaa tulli/alv maksuja....

• On_luonnontuote

Kokeile siitepölyrakeita. Toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe