Macan käyttäjät.

Maca-aloittelija

Otin tänään toisen annokseni (2 tl). Käytän haluttomuuteen, odotan vaikutusta ja lisään annostusta teelusikallisen joka päivä. Haluaisin kuulla käyttökokemuksia erityisesti haluttomuuden hoidossa. :)

8

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Impotenssi

Hyvin toimii 2 tl, kunhan laadukasta macaa.

Parhaat iHerb-tuotteet:

http://www.iherb.com/Super-Brands?rcode=MOP737

Vinkki: tilaukset menevät paremmin läpi, jos et kirjoita osoitteeseen tai luottokorttitietoihin ÄÖ-kirjaimia. Kirjoita Jenna Ohman, vaikka luottokortissa lukisi Jenna Öhman.

• jeeerrttt

en kauheasti huomannu mitään vaikutuksia. muutakuin et aloeverajuoman kanssa aiheutti kamalat vatsanväänteet. erikseen voin niitä syödä.

• kiiyuyiuyiuy

menkat alkoi aijemmin onko se macan sivuvaikutus?

• murrk

mää olen syönyt reilu viikon 1tl päivässä mutta kun otin tään tyhjään mahaan niin rupes vääntämään mahaa pari tuntia. onneksi en oksentanut ja mahakipu loppui. ehkä en siis ota enää tyhjään mahaan vain ruoan päätteeksi.

• hghgfh

maha ei kestä oireetta edes tuota 1/2 tl annosta päivässä ruoan päälle. onneksi mahan vääntö ei kestänyt kauaa.

oksensin kun otin 1tl annoksen.

• BLOODisLIFE

Älkää ottako tyhjään mahaan ja oireet voi johtua siitä että ootte käyttäny raakana ja pitäis kypsentää

• macaherbb

Suosittelen iHerbiä kaikille! Olen työskennellyt luontaistuotekaupassa ja perehtynyt tuotteisiin ja hintoihin. Iherbin tuotteet on yli puolet halvempia kuin suomalaiset vastineet. Rahtikulut oli vain 2.95e! eli noin 4 dollaria.

Itse tilaan säännöllisesti kalöljyt ja D-vitskut sieltä.

Syöttämällä koodin PEK241 saa 5 dollarin alennuksen.

Kun tilaat sivuilta www.Iherb.com niin kysyy koodia, syötä koodi ja laskee alennuksen välittömästi.

Tilauksen voi maksaa VisaElectronillakin!

KOODI: PEK241

Esimerkki. Kalaöljy kapseli 1000mg 500kpl alle 14e sitten kun syöttää koodin niin reilu 11e jää hinnaksi.

HUOMIO!

Tilaa alle 45eurolla niin sinun ei tarvitse maksaa tulli/alv maksuja....

• On_luonnontuote

Kokeile siitepölyrakeita. Toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      320
      1792
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1274
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1267
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1147
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      79
      927
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      85
      871
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      833
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      794
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      780
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      726
    Aihe