Mobiilidata ja puhelut pätkii Saunalahdessa, Vanttilassa ja Läns

minä4567

Kysympä nyt tätä kautta, kun DNA:n asiakaspalvelu ei ota puheluja edes jonoon. Olen yrittänyt tässä jo 2 viikon aikana eri päivinä soittaa.

Eli: DNA:n liittymä toimii todella huonosti Länsi-Espoossa, esim Saunalahdessa ja Vanttilassa. Puhelut pätkii ja mobiilidata pätkii jatkuvasti. Puhelimen kuuluvuus vaihtelee yhdestä palkista 5 palkkiin, mutta se vaihtelee koko ajan 10s välein hyppien. Mobiilidatan käyttö puhelimella on lähes mahdotonta.

Sama ongelma toisen käyttäjän DNA-liittymässä myös. Pitää lähteä Kivenlahteen asti käyttämään VOIP-puheluja, ei voi puhua kotona.

Samaa olen kuullut mm. Elisan kuuluvuudesta Laurinlahdessa. Ilmeisesti Länis-Espoossa tässä meren lähellä tulisi käyttää vain Soneraa tai Tele-Finlandia?

Rasittavaa kun joutuu keskellä yötä lähteä pois kotoa puhumaan työpuheluja ulos ja jopa ajamaan paremmalla alueelle.

4

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokip

kokeile dnan vikapalvelua 0800 300500 ilmaisnro

• minä4567

Sinne olen just nytkin jonossa, jo 30min.

• koopeekoo
        minä4567 kirjoitti:

Sinne olen just nytkin jonossa, jo 30min.

Tuota vikapalvelua olen kokeillut useammassakin yhtiössä ja se olisikin hieno homma, jos kaikki muutkin ilmoittaisivat ongelmista. Silloin ottasivat ongelmat tosissaan.

Mutta kyllähän nuo datayhteyksien toiminta tökkii monessa suuressakin kaupungissa pahasti. Oulussa on paikoin esim. soneran käyttö varsin ikävää, kun verkon kapasiteetti on liian pientä ja käyttäjiä paljon. Mutta kotonani dna onneksi toimii hyvin.

Mutta kun oikeasti tarvii noita yhteyksiä ja varsinkin jos joutuu liikkumaan ympäri suomea, niin liittymiä on syytä olla useammilta eri operaattorilta.

Ärsyttävää kyllä, mutta minkäs teet. Mutta onneksi moni operaattori tämän tietää ja purkavat jopa määrä-aikaisia sopimiksia, jos eivät kerran toimi. Ja siinä asiassa auttaa kyllä tuo, että on vikapalvelunkin kanssa yrittänyt ongelmaa selvittää.

• Kuuluvuus_heikkenee

Joo, kuuluvuus katoaa aaltomaisesti. Välillä kuuluu loistavasti ja välillä katoaa.
      Minä kuulin hänet, mutta hän ei kuullut minua.

Puhelin ja netti alkavat olla molemmat yhtä epävakaita. Ihan sama vaikka olisi laajakaistat ja kiinteät. Samalaista heilahtelua. Kaikilla operaattoreilla sama homma.

Sijainti on Keravan ja Järvenpään välissä. Vielä noin vuosi sitten, yhteydet oli vakaantumassa, nyt nää on taas menossa huonompaan suuntaan. Mikä tällä alueella mättää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3593
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2224
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1865
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1609
    5. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      15
      1565
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1558
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1407
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1277
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      80
      1263
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1222
    Aihe