Rapumiehen toiminta/toimimattomuus

se ei mee pois...

Mistä tietää onko tuollainen mies kiinnostunut, pelaileeko ainoastaan vai on niin ujo ettei osaa lähestyä?? Olin jokseenkin ihastunut tälläiseen tapaukseen, mutta mitään ei sitten lopulta tapahtunutkaan:( (Emme nyt enää näe missään.) Haluaisin tietää, voisiko sitä kiinnostusta silti vielä olla olemassa. Siis onko rapumies nopeata/hidasta sorttia? Yleistämistähän tämä on, mutta onko mahdollista sanoa, että rapu on sellainen, joka elättelee toivoa mielessään pitkään ja kenties vain kyttää uutta tilaisuutta?? Vai siirtyykö se suoraan uusia haasteita kohti?? Tyyliin "poissa silmistä, poissa mielestä"?

26

6266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • non-cancer

      >>Siis onko rapumies nopeata/hidasta sorttia?

      Enempi kyllä hidasta..:-D

    • Sellaista on elämä

      ...näin:
      Rapumieheni jahkailee kahden vaiheilla. Häntä hotsittaisi lähteä vielä kiertelemään maailmaa, sillä kolmenkympin kriisi on tainnut iskeä (ehdinkö tehdä kaikkea? -tyyliin). Kuitenkin hän elättelee toiveita yhteenmuuttamisesta, osti lapsiperheystävällisen tila-auton jne. Toisinaan minusta siis tuntuu, että leijun tyhjän päällä tässä suhteessa.
      Molemmat ollaan aika varovaisia tällaisissa asioissa, joten siinä syy, miksi ollaan yhä yhdessä, vaikka aikamoista nyhjyämistä tämä on! (Itse ole kaksosnainen.)
      Aloitteenteosta... Tapasimme baarissa enemmän tai vähemmän humalassa, numeroidenvaihto kävi siis kivuttomasti. Se olin kuitenkin minä joka sitten otti myöhemmin yhteyttä. Jälkeenpäin ollaan puhuttu, ettei hän olisi ikinä uskonut, että niinkin päin voisi meidän tapauksessa käydä. Arvoitukseksi jäi, olisiko hän sitten koskaan soittanut minulle.

    • fem

      Itse en ainakan ole 'poissa silmistä poissa mielestä'-tyyppiä. en todellakaan. ihmettelin härkämieheni vihjailua siitä, kuinka pelailen miehillä kun hän kyseli 'kuinkas monta neidillä on tällä hetkellä kieroksessa' sun muuta. mietiskelin etteikö härkä näe että olen yhden miehen nainen. nimittäin ensi tapaamisesta härkäni kanssa olin vain omistautunut hänelle. asia sitten selvisi sillä että kyselin härältä mitä hän tahtoo suhteeni ja itse väitti olevan yllättynyt että tunnenkin niin paljon häntä kohtaan. joten voisin kai sanoa olevani ujo ja pidättyväinen. tai myönnettävä kai se on että olen. kaiken lisäksi luulin näytäväni hänelle selvästi kiinnostukseni. minkään muun merkin kanssa tälläistä ei ole koskaan eteen tullut.

      pistä ravulle tekstari ja kysele kuulumisia ja mahdollista tapaamista. mutta anna ravulle tilaa miettiä mitä haluaa.

      saanko kysyä minkä merkin alaisena itse olet syntynyt?

      • Linda Schalmann

        Rapumies on aivan erilainen kuin rapunainen. Sellainen sisäänpäin kääntynyt, mutta muuten fiksu ajattelija. Minun rapuisäntä suuttuu helposti, odottaa että joka-asiaan MINÄ teen aloitteen (myös sänkykamarin puolessa), tosiaan katoaa välillä omiin oloihinsa ja tekee kokoajan jotain, kun ei viihdy paikallaan yösydäntä pidempään. Itkeä se onneksi OSAA, sillä rapu ajattelee tunteella, ei järjellä (ainakin parisuhteessa). Erakko luonto. Ei hyvä juttu. Rapumiehelle on korkea kynnys puhua tunteista. Mieluummin se kaivautuu kainaloon kun sanoo "ne kolme sanaa". Se ei osaa välttämättä huomioida oikein toisen tunteita ja ujous ei täysin katoa kai milloinkaan. Vuoden päivät ollaan yksissätuumin oltu ja vieläkin se ujostelee yhdessä jos toisessa asiassa. Sain sen myöntämään kun tenttailin erinäisiä asioita kun luulin että parisuhde kaatuu. Kolmekymppinen mies vain itki. Ei saanut sanottua juuta eikä jaata... omituista. Yleensä kun asioista puhutaan, niin tämä vain itkee eikä sano mitään. sitten se suuttuu ja itkee yksinään. Se on luotettava ja todella yhden naisen mies. ei ole ilkeyttään sellainen kuin on.


      • Cancerwoman
        Linda Schalmann kirjoitti:

        Rapumies on aivan erilainen kuin rapunainen. Sellainen sisäänpäin kääntynyt, mutta muuten fiksu ajattelija. Minun rapuisäntä suuttuu helposti, odottaa että joka-asiaan MINÄ teen aloitteen (myös sänkykamarin puolessa), tosiaan katoaa välillä omiin oloihinsa ja tekee kokoajan jotain, kun ei viihdy paikallaan yösydäntä pidempään. Itkeä se onneksi OSAA, sillä rapu ajattelee tunteella, ei järjellä (ainakin parisuhteessa). Erakko luonto. Ei hyvä juttu. Rapumiehelle on korkea kynnys puhua tunteista. Mieluummin se kaivautuu kainaloon kun sanoo "ne kolme sanaa". Se ei osaa välttämättä huomioida oikein toisen tunteita ja ujous ei täysin katoa kai milloinkaan. Vuoden päivät ollaan yksissätuumin oltu ja vieläkin se ujostelee yhdessä jos toisessa asiassa. Sain sen myöntämään kun tenttailin erinäisiä asioita kun luulin että parisuhde kaatuu. Kolmekymppinen mies vain itki. Ei saanut sanottua juuta eikä jaata... omituista. Yleensä kun asioista puhutaan, niin tämä vain itkee eikä sano mitään. sitten se suuttuu ja itkee yksinään. Se on luotettava ja todella yhden naisen mies. ei ole ilkeyttään sellainen kuin on.

        En osaa vastata juuta enkä jaata, mutta tunnistan ongelman paremmin kuin hyvin, ja kahdelta puolelta: olen itse rapunainen, ja mulla on ollut vastaava sitkeä, kaihertava ihastus rapumieheen. Just samaa luokkaa, että vaikka ei ole koskaan ehtinyt kehittyä mitään, enkä nykyään edes näe tyyppiä (mikä on tavallaan hyvä, tavallaan huono juttu...), niin ainakin tavan takaa mietityttää vielä... Itsekin Venus-Kaksosena olen kyllä ailahtelevainen ihastuksissa, mutta tämä on ollut sitkeätä laatua. Saa nähdä miten tässä käy.
        Yhden väittäisin sen perusteella, mitä olen rapuja tuntenut (mukaan lukien tämä ihastukseni) ja myös mitä palautetta olen itse saanut, että ravut, niin naiset kuin miehetkin, eivät välttämättä ole tietoisia viehätysvoimastaan. Ovat hyvin tunteikkaita ja parhaimmillaan toiset huomioonottavia, mutta tavallaan turhan vaatimattomia sillä lailla etteivät tajua vaikutustaan toisiin. Tiedä häntä, tämä on vain yhteenvetoa omista kokemuksistani.
        Mutta jos joku keksii, miten rapumiehen mielen sisään pääsee samalla tavalla kuin hän on ihan muina miehinä ollen saanut minut valloitettua, niin kaikki vinkit ovat tervetulleita!!!


      • neitsyt
        Linda Schalmann kirjoitti:

        Rapumies on aivan erilainen kuin rapunainen. Sellainen sisäänpäin kääntynyt, mutta muuten fiksu ajattelija. Minun rapuisäntä suuttuu helposti, odottaa että joka-asiaan MINÄ teen aloitteen (myös sänkykamarin puolessa), tosiaan katoaa välillä omiin oloihinsa ja tekee kokoajan jotain, kun ei viihdy paikallaan yösydäntä pidempään. Itkeä se onneksi OSAA, sillä rapu ajattelee tunteella, ei järjellä (ainakin parisuhteessa). Erakko luonto. Ei hyvä juttu. Rapumiehelle on korkea kynnys puhua tunteista. Mieluummin se kaivautuu kainaloon kun sanoo "ne kolme sanaa". Se ei osaa välttämättä huomioida oikein toisen tunteita ja ujous ei täysin katoa kai milloinkaan. Vuoden päivät ollaan yksissätuumin oltu ja vieläkin se ujostelee yhdessä jos toisessa asiassa. Sain sen myöntämään kun tenttailin erinäisiä asioita kun luulin että parisuhde kaatuu. Kolmekymppinen mies vain itki. Ei saanut sanottua juuta eikä jaata... omituista. Yleensä kun asioista puhutaan, niin tämä vain itkee eikä sano mitään. sitten se suuttuu ja itkee yksinään. Se on luotettava ja todella yhden naisen mies. ei ole ilkeyttään sellainen kuin on.

        moikka
        voiko olla totta toi oli ja ihan kuin meidän suhteesta paitsi mun mies ei itse koskaan. tai ei ole ollut sellaista tilannetta missä olisi varmasti tullut itku.mä teen aina ja aloitteen ja toi myös puuhaa koko ajan jotain ja kävelee ympäri taloa edes takaisin kun on levoton. vastaa tosi lyhyesti aina kun yritän tunnekysymyksiä yms juttuja siltä kysellä kautta rantain.
        tuleeko sulle välillä epävarma olo sen kanssa kun ne ei osaa sillä tavalla tunteitaan näyttää? mulla tulee välilä?


      • Linda Schalmann
        neitsyt kirjoitti:

        moikka
        voiko olla totta toi oli ja ihan kuin meidän suhteesta paitsi mun mies ei itse koskaan. tai ei ole ollut sellaista tilannetta missä olisi varmasti tullut itku.mä teen aina ja aloitteen ja toi myös puuhaa koko ajan jotain ja kävelee ympäri taloa edes takaisin kun on levoton. vastaa tosi lyhyesti aina kun yritän tunnekysymyksiä yms juttuja siltä kysellä kautta rantain.
        tuleeko sulle välillä epävarma olo sen kanssa kun ne ei osaa sillä tavalla tunteitaan näyttää? mulla tulee välilä?

        Arvaa vain kuinka ahdistunut ja stressaantunut olen, kun mietin jatkuvasti, olenko sitä mitä hän haluaisi minun olevan... Kovasti se niin väittää, mutta silti tuntuu etten ole. ...Niinkuin että parempaakin VOISI olla hänelle tarjolla... No joo. Tämä on tällaista. Keskellä päivää se yhteyttä ei pidä, ellei ole varsinaista asiaa, ja kun on, se tulee parilla sanalla... Ärsyttävää... Itse ainakin toivoisin, että silloin tällöin muistettaisi lämpimillä sanoilla.


    • rapumies75

      Kokemuksesta ja nökemäni mukaan hidas tai pikemminkin passiivinen toiminta on ravuille yleistä. itselläni tuo passiivisuus tarkoittaa ainakin etten halua olla liian tyrkky ja toisaalta sitä pelkää aina pahinta. Kiinnostusta siis varmaan myös tässä tilanteessa löytyy mutta se vaatii toisen osapuolen aloitteen. Kranttuna rapuna aloitteen tekeminen on usein jopa työlästä. uskonpa että pinnan alla kuitenkin kytee kiinnostusta!!=)

      • Linda Schalmann

        Isäntä on rapu vuodelta 74 ja minä vaaka -85. Ikäero ei vaikuta millään lailla negatiivisesti, päin vastoin. Jotenkin vain tuntuu että tämä rapu on ikuinen poika joka ei vanhene koskaan... Jäyhä jököttäjä, mutta saan sen herkästi itkemään (ainakin humalatilassa), jos epäilen hänen rakauttaan. Harvoin se on sitä toitottamassa.


    • alkuperäinen

      Kiitoksia asiaa valaisevista kommenteista:)
      Niin..olen itsekin siis aurinkorapu. Se ei kuitenkaan kerro kaikkea. Venus kaksosissa aiheuttaa helpot ihastumiset, jotka yleensä menee ohi "poissa silmistä, poissa mielestä"-periaatteella. Lisäksi nousuvaakana huomaan olevani jahkailija, ja vaikka vaikutankin ulospäin hyväntuuliselta ja helposti lähestyttävältä, se rapumainen ujous kummittelee silti kaikissa tekemisissäni.. kuten myös ylitunteellisuus ja äärimmäinen nirsoilu, mutta siksi (harvoin) kiinnostuessani toden teolla jostakusta otan jutun vakavasti enkä miltään kierrättämispohjalta.
      Mutta eikös mies- ja naisrapu kuitenkin ole varsin erilaisia sukupuolieroista(?) johtuen? Kokemuksieni perusteella molemmat tosin taitavat liikkua takaperin "eteenpäin", itse siihen ainakin syyllistyn:) Mutta kertokaapa, miksi näihin rapumiekkosiin jää niin pahasti koukkuun?? En ole siis nähnyt kaipailemaani henkilöä kuukausiin, mutta en voi/halua silti unohtaa sitä...(Soittaminenkin mahdotonta, sillä numeroa ei löydy:( ) Vetoaako naisiin kuitenkin yksinkertaisesti eniten se hellyys ja tunteikkuus, mitä useimmista rapumiehistä löytyy muttei kaikista kaksilahkeisista useimmiten naisnäkökulmasta läheskään tarpeeksi??

    • hönö

      Nejlä vuotta olen elänyt rapumiehen kans suhteessa.En vieläkään tiedä mitä se pentele miettii.Vetäytyy välillä hiljaiseksi ja katoaa.Tekee minut hulluksi hiljaisuudellaan.Yks kaks sit tepastelee paikalle ja hellyttelee rakkauttansa vannoo ym hempeätä.Että voi mies olla VAIKEE!!

      • Nimetön

        ...ei ole samanlainen kuin minun tuntemani rapumies, joka on kyllä tosi hyvä vakuuttamaan ja näyttelemään. Todellisuudessa pettää ja puhuu paskaa eikä välitä muista kuin itsestään.


      • kaurisnainen

        Mä oon elänyt 15 vuotta, ja aivan samoja voisin sanoa...outo, mikä outo


    • mävaan

      Niin,siis rapumies,31,vastaa,hitaanlaista
      sorttia ehkä toimimaan,mutta "poissa silmistä,
      poissa mielestä" ei ainakaan mun kohdalla
      paikkaansa pidä.Itse kun olen ihastunut,olen
      piirittänyt viimeiseen saakka,sopivaa tilaisuutta
      odottaen.Ja jos sitä tilaisuutta ei ole
      tullakseen,niin sitten suoraan toimintaan.
      Pelailu ei taida kuulua rapujen tapoihin ja
      itse elättelen vieläkin toiveita jotka tiedän
      täysin turhiksi

      • masentunut

        MULLA ON OLLUT 1.V ON OFF SUHDE RAPUUN VIIMEKSI OLIMME PERÄTI 2KK YHESSÄ TAAS SE JÄTTI.AINA SE ON TAKASIN HALUNNU. MITEN SAAN SEN LOPETTAMAAN JUOMISEN JA HUONOT RAHAN KÄYTÖT JA MITEN SEN SAA KOKONAAN OMAKSI??? APU OLISI KULTAISTA! OLEN VESIMIES NAINEN...


      • kaurisnainen
        masentunut kirjoitti:

        MULLA ON OLLUT 1.V ON OFF SUHDE RAPUUN VIIMEKSI OLIMME PERÄTI 2KK YHESSÄ TAAS SE JÄTTI.AINA SE ON TAKASIN HALUNNU. MITEN SAAN SEN LOPETTAMAAN JUOMISEN JA HUONOT RAHAN KÄYTÖT JA MITEN SEN SAA KOKONAAN OMAKSI??? APU OLISI KULTAISTA! OLEN VESIMIES NAINEN...

        Älä rakas ihminen mene tuohon lankaan...rapumies on jäärä sisäiseltä olemukseltaan...ei se muutu


      • Kauris22
        masentunut kirjoitti:

        MULLA ON OLLUT 1.V ON OFF SUHDE RAPUUN VIIMEKSI OLIMME PERÄTI 2KK YHESSÄ TAAS SE JÄTTI.AINA SE ON TAKASIN HALUNNU. MITEN SAAN SEN LOPETTAMAAN JUOMISEN JA HUONOT RAHAN KÄYTÖT JA MITEN SEN SAA KOKONAAN OMAKSI??? APU OLISI KULTAISTA! OLEN VESIMIES NAINEN...

        Tosi tutulta kuulostaa. Mullaki on ollu joku aivan käsittämätön on/off suhde rapumieheen..
        Se retki on ollu niin paljon täynnä pettymyksiä ettei koskaan ennen, olen huomannut ettei hänen varaan voi laskea yhtään mitään. Suunnitelmat muuttuu niin äkkiä että en tiedä pysyykö se itekkään perässä. Oon monesti päättänyt että nyt riitti mutta jotenki se aina luikertelee takas mun elämään.. En usko että se kuitenkaa tietää miten rikki välillä oon sen takia kun kauriina hallitsen viileänä olemisen! Ja parempi niin.. Mutta tiedän että se oikeesti välittää minusta ainakí yhtä paljon ku minä siitä. Aivan käsittämätön tapaus..


      • Vaakatyttö

        Kun tapasin oman rapuni, hän oli eronnut omasta aloitteestaan entisestään. Kommentit oli aika törkeitäkin ja mies teki hyvin selväksi, että juttu oli ohi ja se oli miehelle helpotus. Nyt muutaman kuukauden päästä entinen on mm. kiltein ihminen maailmassa, jota ei pitäisi loukata jne. Ex-nainen haluaa takaisin rapunsa. Onkohan kelkka vaan yhtäkkiä kääntymässä ja minun pitäisi väistyä suosiolla?


      • meitä
        Vaakatyttö kirjoitti:

        Kun tapasin oman rapuni, hän oli eronnut omasta aloitteestaan entisestään. Kommentit oli aika törkeitäkin ja mies teki hyvin selväksi, että juttu oli ohi ja se oli miehelle helpotus. Nyt muutaman kuukauden päästä entinen on mm. kiltein ihminen maailmassa, jota ei pitäisi loukata jne. Ex-nainen haluaa takaisin rapunsa. Onkohan kelkka vaan yhtäkkiä kääntymässä ja minun pitäisi väistyä suosiolla?

        Sinulle vaan, että lueskelehan kaikki muut vastaukset, niin huomaat, että rapumiehille se ainoa nainen on sittenkin se edellinen tai sittenkin ehkä ensimmäinen naissuhde/ex-vaimo...

        pariin kertaan yritetty, mutta aina kaatuu entisen naisen lähentymiseen - en ota moista enää takaisin!

        Onhan niitä muitakin miehiä - esimerkiksi ihanat oinaat tai vesimiehet!!! Löytyy varmasti se yksi ja ainoa oikea, uskollinen ja vakaa!


      • Linda Schalmann
        Vaakatyttö kirjoitti:

        Kun tapasin oman rapuni, hän oli eronnut omasta aloitteestaan entisestään. Kommentit oli aika törkeitäkin ja mies teki hyvin selväksi, että juttu oli ohi ja se oli miehelle helpotus. Nyt muutaman kuukauden päästä entinen on mm. kiltein ihminen maailmassa, jota ei pitäisi loukata jne. Ex-nainen haluaa takaisin rapunsa. Onkohan kelkka vaan yhtäkkiä kääntymässä ja minun pitäisi väistyä suosiolla?

        Vaaka itsekin olen ja EPÄILEN janottaako vanhasuola. Kun olen isännälle sanonut että hän on ainoa ihminen, jota olen tällälailla rakastanut, hän on vain hiljaa eikä pukahda halaistua sanaa... Rapumies on sellainen että se tekee ihmisestä, joka on sisäisesti kultaa mutta päällepäin ruma ankanpoikanen, mielikuvituksissaan unelmiensa prinsessan, ja jos sen mielikuvan menee romuttamaan, se häiriintyy...


    • Kauris-

      Seurustelin rapumiehen kanssa n.6kk, kunnes hän huomasi elätelleensä toiveita vanhasta tyttöystävästään. Siinä kyllä sattui, molempiin. Ja nyt ex-rapumieheni seurstelee entisen rapunaisensa kanssa. Eihän ravut edes sovi keskenään yhteen. Luulen että rapumiehesi huomaisi sinut kyllä uudelleen jos toisit itsesi vain kunnolla esille, ja sanoisit muutaman kauniin sanan. Onnea matkaan!

      • Linda Schalmann

        Miesystäväni sanoi, ettei hän voisi kuvitella seurustelevansa entisen USEANILLANJUTUN kanssa niin kauan ainakaan kun hänellä on minut... Mitähän tuosta osaisi päätellä? Olenkohan este? Ei se minusta eroonkaan halua. Kihlautua pitäisi ja hän suunnittelee pidemmällä tähtäimellä jo yhteistä asuntoakin...


    • Mitenkähän on?

      Erittäin hyvä kysymys!!

      Luulin melkein kuukauden, että mies oli jo lähtenyt omille teilleen, rapu-sellainen, kun hän nyt yhtäkkiä osoittaakin erittäin aktiivisesti olevansa kiinnostunut. Minkä lie mietintätauon hän nyt sitten piti välillä? Taitavat olla todellakin niitä on/off tyyppejä kaikki ravut - en jaksa enää tuhlata energiaani moiseen päättämättömyyteen!!

      vaaka-nainen

      • Linda Schalmann

        Rapumiehelle on esitettävä yleensä suora ehdotus. Ei ne saa oma-aloitteisesti kakistettua muuten mitään... Omani haluaisi kokeilla kaikkea uutta myöskin seksielämässä. Kaikkeen muuhun olen suostunut, paitsi ryhmäseksiin. Joku tolkku on tuohonkin touhuun saatava, jos meinaa ihan vakavissaan, ajattelin. Kohta vuosi ollaan oltu ja välillä olen pitänyt viikon hajurakoja siihen otukseen ja hakeudun ystävien seuraan murehtimaan, tai sitten olen yksin. Itse koen ne virkistävinä, mutta hän taas kuulemma ikävöi... Samahan se on täälläkin, mutta en voi muutakaan.


    • Linnndaa

      Nyt on ravut historiaa. Pelaavat sekä omilla että muidenkin tunteilla. Pottuillessaan tekevät ex-suhteissaan perhehelvetin, mikäli on onnistunut joskus lisääntymään ... sisimmässään kaipaavat huomiota jokaiselta vaikka esittävät muka vaatimatonta....

    • Kärsimätönkärsä

      Älä ota rapumiestä ellet omaa tooodella kärsivällistä luonnetta!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe