Martinan pituus

Asun naapurissa

Martina Aitolehti on suomalainen julkisuuden henkilö, laulaja ja televisioesiintyjä. Koulutukseltaan hän on parturi-kampaaja-maskeeraaja. Wikipedia

Syntyi: 16. heinäkuuta 1982 (ikä 32), Helsinki

Pituus: 1,70 m

--> 170 cm? No ei TOD ole. Lyhyt persjalka on hikisesti 160 cm.

21

2841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tasapaksu pätkä

Itse olen 164 cm eikä Martina ole mielestäni edes sitä. Hän on tasapaksu pölkkyjalka, kaukana säihkysäärestä. Muuten, kun asut naapurissa, näkyykö Mulletia siellä ikinä?

• perfact family

Auto on joskus edessä.

Ei tosiaan ASU täällä.

Maran jutut.. joo... puoliso...

• Susan W
        perfact family kirjoitti:

Auto on joskus edessä.

Ei tosiaan ASU täällä.

Maran jutut.. joo... puoliso...

ST:n kärry on Kasarmikadun varressa yleensä silloin kun Mara näyttää olevan ulkomailla! Eskoa ja Annea näkyy täälläpäin huomattavasti useammin kuin Stefania! Maran luona käy ilmeisesti ainakijn jotain muusikon renttuja kun sen näköisiä hiippalijoita alkoi liikkua täälläpäin sen jälkeen kun Mara muutti loisimaan Kaartinkaupunkiin!

Monet täällä toivovat että asunnon omistaja häätäisi sen naisen täältä niin pitkälle kun menolipulla voisi päästä. Keräisimme sille heti menolippurahat jonnekin maailman ääriin jos saisimme takuun siitä, että se pysyisi siellä maailman tappiin! Emme kaipaa sen "parisuhteen" huutoa emmekä riitoja tänne rauhalliseen Kaartinkaupunkiin!

Stefan Therman on edelleekin tervetullut jäämään naapuriksemme

• #kotihälytys
        Susan W kirjoitti:

ST:n kärry on Kasarmikadun varressa yleensä silloin kun Mara näyttää olevan ulkomailla! Eskoa ja Annea näkyy täälläpäin huomattavasti useammin kuin Stefania! Maran luona käy ilmeisesti ainakijn jotain muusikon renttuja kun sen näköisiä hiippalijoita alkoi liikkua täälläpäin sen jälkeen kun Mara muutti loisimaan Kaartinkaupunkiin!

Monet täällä toivovat että asunnon omistaja häätäisi sen naisen täältä niin pitkälle kun menolipulla voisi päästä. Keräisimme sille heti menolippurahat jonnekin maailman ääriin jos saisimme takuun siitä, että se pysyisi siellä maailman tappiin! Emme kaipaa sen "parisuhteen" huutoa emmekä riitoja tänne rauhalliseen Kaartinkaupunkiin!

Stefan Therman on edelleekin tervetullut jäämään naapuriksemme

Meuhkaako se lemmenpari siellä siihen malliin, että kuuluu naapuriin asti? Trattinahan ei osaa käyttäytyä, mutta onko se kundikin yhtä pelle?

• surumieli

Onko käynyt amiksen kolmevuotta kuka tietää ,kampaaja mutta missä todistus amiksesta vai päiväunista.

• tervevaan123

Ovatko siis kaikki 160 cm tai lyhyemmät persjalkoja? Itse en pidä ketään persjalkana,oli pituus mikä tahansa, tuo on halventava nimitys.

• tervevaan123:lle

Riippuu ruumiinrakenteesta. Lyhyt ihminen voi olla upea jos on hyvä kroppa, esim. kylie Minogue on mielettömän hyvännäköinen sekä vartaloltaan että kasvoiltaan. On kai vain jotain vähän yli 150cm. Valitettavasti Maralle ei ole suotu niin hyvää kroppaa kuin kauniita kasvojakaan, vaikka raukka itse luulee niin. Sanoi muuten ihan pokkana jossain lehdessä, että: "Olen aina ollut tosi kaunis".

• high heels fan

Itse olin joskus Martinan kanssa samoilla jatkoilla Ullanlinnassa ja vertailimme kenkiämme (itselläni Jordan korkokengät). Olen 172 ja Martina näytti ilman kenkiä jotakuinkin saman pituiselta. Hän on siis selvästi yli keskipituuden, ainakin 170 cm.

• hikimara

Haisiko Martinan jalkahiki hyvälle?

• Gaylordin sisko

Ainakin hän on keskimääräistä tyhmempi. Salarakas-nakumalli-keskiaukeamatöllöttäjä - ei muuta.

• 20+19

tjaah joskus vuonna nakki muusi ja papu oli joku kuva jossa Jasmin Mäntylä ja Mara seiso vierekkäin niin kyllä Mara oli lähes päätä lyhyempi...tiedä sitten millaset korot olivat naikkosilla,mutta sen tiedän että Jasmin on hyvinkin pitkä melkeen 180cm.

• tässä faktaa

Martina on 168cm.Väittää olevansa 170, mutta tuossa on tyypillinen mallien ja missien huijaama parin sentin lisä.Martinahan yritti olla kumpaakin nuorena, huonolla menestyksellä.Nakumallina ura sentään tukeni kotimaisiin viihdelehtien, mutta ei kelvannut Playboyhin eikä Hustleriin.

Sofia Ruusilakin muuten väittää nykyisin olevansa 170 cm, todellinen pituus 167 cm.

• Tapaniikämies

Ei ole 170cm. On tullut kadulla vastaan lenkkareissa. Lähempänä 160-165 kuin 170.

• Molemmat nähty,
        Tapaniikämies kirjoitti:

Ei ole 170cm. On tullut kadulla vastaan lenkkareissa. Lähempänä 160-165 kuin 170.

Sofia on tosi lyhyt, veikkaan et 160. Martina on pitempi, veikkaan et 170 on aika lähellä totuutta.

• Pollyanna
        Molemmat nähty, kirjoitti:

Sofia on tosi lyhyt, veikkaan et 160. Martina on pitempi, veikkaan et 170 on aika lähellä totuutta.

Asun kanssa aivan Martinan lähistöllä ja Stefua en ole nähnyt koskaan Martinan kanssa yhdessä. Martina sen sijaan on ollut usein samassa ruokakaupassa ja tullut kadulla vastaan. Sanoisin että hän on korkeintaan 168 senttinen ei missään nimessä 170 senttinen.

• wolford :D
        Pollyanna kirjoitti:

Asun kanssa aivan Martinan lähistöllä ja Stefua en ole nähnyt koskaan Martinan kanssa yhdessä. Martina sen sijaan on ollut usein samassa ruokakaupassa ja tullut kadulla vastaan. Sanoisin että hän on korkeintaan 168 senttinen ei missään nimessä 170 senttinen.

Martina on perinyt äitinsä pitkät sääret.

• nolo pätkä

Martina on reilusti alle 170 cm mutta se Stefu vasta pätkä onkin, olen nähnyt luonnossa.

• muna Mullet

Stefu on lyhyt ja leveälanteinen synnyttäjänvartaloinen mullikka. Mutta nythän Martina on myöntänyt, ettei enää etsii tarvitse komeaa miestä. Nythän kelpaa kuka vaan, kunhan ei tarvitse muuttaa kaupungin vuokra-asuntoon.

• sssssssse
      • kv-prsjalka

Maran tyyli hurmaa.

Maha pystyssä.

• Silmä tarkkana Siwas
        kv-prsjalka kirjoitti:

Maran tyyli hurmaa.

Maha pystyssä.

Kauppojen ovilla on usein sellaiset tarrat, joiden avulla voi arvioida kaupassa käyneen pituuden.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      309
      2861
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      196
      2789
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      50
      2385
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      166
      1464
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1172
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1146
    7. 58
      843
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      824
    9. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      19
      779
    10. 77
      764
    Aihe