Minkälaisten firmojen pikkujouluissa on eniten meininkiä? Olen ollu lukuisissa firmoissa töissä ja tosi harvoin on ees pikkujouluja järjestetty.
Kavereilla mehukkaita juttuja aina niistä pippaloista, esim. yhteissaunomista ja kaikenlaista kohellusta.
Epätietoinen
3
1157
Vastaukset 3
- suttura
Viime vuonna olin ensimmäistä nykyisen työnantajina pikkujouluissa. Meno oli jo klo 19 todella hurjaa osalla porukasta, sillä sauna oli laitettu päälle jo klo 16, jonne nämä rymyäjät olivat menneet ottamaan pohjia. Minua tällainen meno, jossa ei ole muuta ohjelmaa kuin viinanjuonti, ei kiinnosta ja aion tänä vuonna jättää kemut väliin.
- 0 promillea
hauskaa voi pitää selvinpäinkin.. olen absolutisti, eikä se haittaa menoa! jos muut on kännissä, niin itse saa toilailla vähän myöskin.. ei tarvi ajatella mitä sanoo, mut selvinpäin ei varmastikkaan lähtisi pettämään puolisoaan.. eikä aamulla krapulaa =) toiset laattaa ja itellä hyvä olo =D
- 000
0 promillea kirjoitti:
hauskaa voi pitää selvinpäinkin.. olen absolutisti, eikä se haittaa menoa! jos muut on kännissä, niin itse saa toilailla vähän myöskin.. ei tarvi ajatella mitä sanoo, mut selvinpäin ei varmastikkaan lähtisi pettämään puolisoaan.. eikä aamulla krapulaa =) toiset laattaa ja itellä hyvä olo =D
Ajattelitko pikkujoulumenon pohjalta valita työpaikan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä4131711Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä29311422 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk86965Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28936- 55858
- 40809
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75797- 60790
- 62773
- 65756