Minkälaisten firmojen pikkujouluissa on eniten meininkiä? Olen ollu lukuisissa firmoissa töissä ja tosi harvoin on ees pikkujouluja järjestetty.
Kavereilla mehukkaita juttuja aina niistä pippaloista, esim. yhteissaunomista ja kaikenlaista kohellusta.
Epätietoinen
3
1116
Vastaukset
- suttura
Viime vuonna olin ensimmäistä nykyisen työnantajina pikkujouluissa. Meno oli jo klo 19 todella hurjaa osalla porukasta, sillä sauna oli laitettu päälle jo klo 16, jonne nämä rymyäjät olivat menneet ottamaan pohjia. Minua tällainen meno, jossa ei ole muuta ohjelmaa kuin viinanjuonti, ei kiinnosta ja aion tänä vuonna jättää kemut väliin.
- 0 promillea
hauskaa voi pitää selvinpäinkin.. olen absolutisti, eikä se haittaa menoa! jos muut on kännissä, niin itse saa toilailla vähän myöskin.. ei tarvi ajatella mitä sanoo, mut selvinpäin ei varmastikkaan lähtisi pettämään puolisoaan.. eikä aamulla krapulaa =) toiset laattaa ja itellä hyvä olo =D
- 000
0 promillea kirjoitti:
hauskaa voi pitää selvinpäinkin.. olen absolutisti, eikä se haittaa menoa! jos muut on kännissä, niin itse saa toilailla vähän myöskin.. ei tarvi ajatella mitä sanoo, mut selvinpäin ei varmastikkaan lähtisi pettämään puolisoaan.. eikä aamulla krapulaa =) toiset laattaa ja itellä hyvä olo =D
Ajattelitko pikkujoulumenon pohjalta valita työpaikan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187