Joo elikkä mul on ongelma siin et mun vanhemmat harrastelee seksiä jatkuvasti mun eessä. Kuulen kaiken ja vielä pitää niitten ovea auki, niin nään kaikkee kukävelen olohuoneen ja oman huoneen välil jne………
Eli voisko tän lopettaa jollai taval???
Vanhemmat ja seksi
8
483
Vastaukset
- jos ei trolll
Oletko sanonut tästä heille suoraan?
Jos se ei auta, niin ota koulupsykologiin yhteyttä ja pyydä häntä puhumaan vanhempiesi kanssa, hänellä on koulutusta selittää miksi he häiritsevät sinun henkistä kehitystäsi ajattelemattomuudellaan - yx poika
Kuule voisitko pyytää mua kylään sillon kun ne nussivat, katselisin ovelta kiinnostuneina.
Näkis miten ne reakoivat. - kakara neuvoo
Sano niille et pistäis ees oven kiinni.
- mieshunt
Mullakin isä ja äiti jääny monta kertaa kiinni siitä että ne nussii vittu mun sängyssä! Kiva aina haistaa äitin aromi sängyssä ku vittu iskä vittu nussinu sitä suoraan vittuun. VITTU
- evelin-..
Kysymys mieshuntille. Mihinkäs sen sunmielestä pitäs nussia.
- Pekka --
Onko teistä kukaan pannu mutsia tai systerii?
- Meitsi **
Oommä systerii pari kertaa.
- Kurja tilanne
Meitsi ** kirjoitti:
Oommä systerii pari kertaa.
Vanhempien käyttäytyminen on todella rajatonta ja kypsymätöntä. Lapset eivät yleensä halua osallistua eikä tietääkään vanhempien intiimistä elämästä. Voisi sanoa, että se on myös hyvin sadistista sinua kohtaan. Voisitko ajatella, että kertoisit asiasta jollekin luotettavalle aikuiselle? Koulussa vaikka? Terveydenhoitajalle tai koululääkärille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17923viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779