Mitä kirpputoreja löytyy ja minne kannattaisi tavaraa viedä myyntiin? Salon kirppikset tuttuja, siellä paras on Aarresaari :)
Forssan kirppikset
105
1950
Vastaukset
- toivottavastiautto
Forssassa on mainio, onnela, kellarikirppis,sit se uusin; ahaa ja elämys, muita ei tuu nyt ainakaa mieleen, kannattaa viedä mainioon. Sijaintia en oikee osaa sanoo missä mikäki on mut kato googlesta vaikka :)
- harrastus juttu
mahtaako oikeasti kannattaa iedä mihinkään, jos ajatteellee että euroissa plussalle pitäis päästä, noin yleensä, saada matkakukut jne.
tietysti riippuu tavarasta, mitä tavaraa on,onko aikaa juosta siellä, tottakai jostain tavarasta jotain saa, jne.
ei kannata kuitenkaan liikaa luulla että 10 v tarpeettomana säilytetystä oikeastaan mitään saisi, eikä luulla että saisi 20 % kaupan ohjehinansta, kaikki kannattaa hinoitela, 10% tai alle kaupan hinta, eikä kaupata rikkinäisiä, siitä saa huonon kuvan myyjästä ja koko pöydästä.
Eniten kirppishommassa voittaa pitäjät, pöytävuokrilal ja eiköhän 1-2 kaadukin melko pian, ennustan- Voittaa, voittaa
"Eniten kirppishommassa voittaa pitäjät, pöytävuokrilal ja eiköhän 1-2 kaadukin melko pian, ennustan "
Miten tämä pitäis ymmärtää? Eniten voittavat kaatuvat, vai? - Minä suosisin,
Voittaa, voittaa kirjoitti:
"Eniten kirppishommassa voittaa pitäjät, pöytävuokrilal ja eiköhän 1-2 kaadukin melko pian, ennustan "
Miten tämä pitäis ymmärtää? Eniten voittavat kaatuvat, vai?Onnelaa, Hämeentiellä. Etuna hyvä pysäköimistila. Napakka emäntä. Vuosia toiminut. Paljon pöytätilaa. Usein avoinna, esim. loppiaisena. Yleensä en asioi muilla Forssan kirppiksillä. Mut makunsa kullakin. Hyvää alkanutta vuotta 2015!
- Erkki nimimerkki
Minä suosisin, kirjoitti:
Onnelaa, Hämeentiellä. Etuna hyvä pysäköimistila. Napakka emäntä. Vuosia toiminut. Paljon pöytätilaa. Usein avoinna, esim. loppiaisena. Yleensä en asioi muilla Forssan kirppiksillä. Mut makunsa kullakin. Hyvää alkanutta vuotta 2015!
Onnela on synkkä halli, kaikki asiakkaat potentiaalisia varkaita ja tavara huonoa, en suosittele.
Minä suosin kakstasoa, kellaria ja mainiota.
Kakstasossa olen usein myynyt tavaraa ja tehnyt hyvän tilin. Siellä on tilavat pöydät ja mukava henkilökunta.
Mainio on kirppareista siistein, mutta tavara vaihtuu turhan hitaasti. - Kirppareista
Erkki nimimerkki kirjoitti:
Onnela on synkkä halli, kaikki asiakkaat potentiaalisia varkaita ja tavara huonoa, en suosittele.
Minä suosin kakstasoa, kellaria ja mainiota.
Kakstasossa olen usein myynyt tavaraa ja tehnyt hyvän tilin. Siellä on tilavat pöydät ja mukava henkilökunta.
Mainio on kirppareista siistein, mutta tavara vaihtuu turhan hitaasti.Kakstasolla ei parkkitilaa ja liikuntarajoitteiselle mahdoton päästä. Kellarikirppis hieman parempi, joskin ahtaat käytävät. Mainio taas hyvä jos tarvitsee pikkulasten vaatetta. Muu tavara ei vaihda omistajaa. Monessa pöydässä muistuu mieleen jokin esine, joka siellä on ollut avajaispäivistä asti. Tuota kyllä hieman ihmettelen, että Onnelan asiakkaat ovat varkaita. Samat ihmiset kun tuntuvat käyvän jokaisella Forssan kirpputorilla. Ja tavara jokaisella torilla samanlaista. On hyvää ja on huonoa.
- erkki nimimerkki
Kirppareista kirjoitti:
Kakstasolla ei parkkitilaa ja liikuntarajoitteiselle mahdoton päästä. Kellarikirppis hieman parempi, joskin ahtaat käytävät. Mainio taas hyvä jos tarvitsee pikkulasten vaatetta. Muu tavara ei vaihda omistajaa. Monessa pöydässä muistuu mieleen jokin esine, joka siellä on ollut avajaispäivistä asti. Tuota kyllä hieman ihmettelen, että Onnelan asiakkaat ovat varkaita. Samat ihmiset kun tuntuvat käyvän jokaisella Forssan kirpputorilla. Ja tavara jokaisella torilla samanlaista. On hyvää ja on huonoa.
Siis myyjän mielestä kaikkiovestasisään astuvat ovat varkaita ja hän ääneen äimistelee että asiakas oikein maksaa ostoksensa. :O
- Enpä tiiä,
erkki nimimerkki kirjoitti:
Siis myyjän mielestä kaikkiovestasisään astuvat ovat varkaita ja hän ääneen äimistelee että asiakas oikein maksaa ostoksensa. :O
mitä yrität selittää ja mikä taka-ajatus? Mut joku tuolla kirjoitti, Onnelan olevan tänään loppiaisenakin auki. Kai aukee klo 10. Täytyypä lähteä Onnelaan.
- Tiiänpä
Nämä "arkipyhien" aukiolot eivät ole meille pöytäasiakkaille aina kannattavia. Maksamme täyttä vuokraa, vaikka asiakkaita olisi ehkä vähänlaisesti liikkeellä. Tavara ei liiku. "Kauppias hoitaa homman!"
- Paljon asiakkaita
esim. Onnelassa. Ois vissiin tarvinnu ottaa puukko mukaan, et ois nähny kaikki loossit. No heh heh. Mut kivasti oli porukkaa liikkeellä, vaikka pakkanen kova. Mut kyllähän nyt jo tarvii itse kunkin, alkaa liikkumaan, noiden pitkien jouluvapaiden jälkeen. Muuten kaikki joulumässytys muuttuu painoksi kehoon. Kirppis on hieno liikuntamuoto, lenkkeilet ja voit välillä olla sisätiloissa. Harvoin niin isoa ostosta sieltä löytyy, et tarvis autolla hakee.
- Kirjoituksien
Paljon asiakkaita kirjoitti:
esim. Onnelassa. Ois vissiin tarvinnu ottaa puukko mukaan, et ois nähny kaikki loossit. No heh heh. Mut kivasti oli porukkaa liikkeellä, vaikka pakkanen kova. Mut kyllähän nyt jo tarvii itse kunkin, alkaa liikkumaan, noiden pitkien jouluvapaiden jälkeen. Muuten kaikki joulumässytys muuttuu painoksi kehoon. Kirppis on hieno liikuntamuoto, lenkkeilet ja voit välillä olla sisätiloissa. Harvoin niin isoa ostosta sieltä löytyy, et tarvis autolla hakee.
innoittamana, kävin heti aamulla Onnelassa. Täytyy sanoa, että tavara vaihtunut ja paljon mielenkiintoista. Itse haen vain ns. retroa ja sitä sieltä kyllä löytyikin. Ei ollenkaan huono kirpputori. Löytyi jopa kirjoja.
- Kulissi.............
"Kirjoituksien.........innoittamana, kävin heti aamulla Onnelassa. Täytyy sanoa, että tavara vaihtunut ja paljon mielenkiintoista"
Nyt meni mainonta liian törkeäksi.
Onnelassa ei ole todella montaakaan oikean asiakkaan vuokraamaa pöytää.
Samaa tavaraa vaihdellaan jatkuvasti eri pöytiin, näet sen siitäkin kun hintalapun Numero ja pöydän numerot eivät täsmää, oikeastaan kuin 1 kerran jos 15 pöytää tarkastat.
Näet myös siitä kun Onnelassa ei ole koskaan 50 % ja 70 % alennuspöytiä, jossa pöydän No ja hintalapun No täsmäisi.
Onnelassa hyvin suuri osa tavaroista on kiertänyt useita vuosia ja useissa kymmenissä pöydissä.
Muuallakin on vastaavaa "romuksi" mainittava tavaraa, mutta kun kirpputorin pitäjät harrastavat kuolinpesien ostoa, huutokauppoja yms., niissä se "romu" seisoo vain viikon ja sitten myydään 1 eurolla, sittten jopa 10 senttillä ja pian viedään jätelaitokselle. Niissä on mielenkiintoisia löytöjä, arvotavaraa ei niistäkään kannata etsiä, kirppiksen pitäjät ostavat ne heti kun.- Kirjoituksien in..jn
ei ollut mikään mainos. En vain ollut käynyt siellä viime toukokuun jälkeen. Ja minusta siellä oli paljonkin ennen näkemätöntä tavaraa. Tein kyllä ostoksiakin. Ainoa mielipaha tuli, kun huomasin bismark ranneketjuni kadonneen. Eli jos joku hyväonninen löytää sen esim. johonkin vaatteeseen takertuneena, niin palautatko kassalle, kyselen sieltä, kun seuraavan kerran menen. Palkkio. Joten jätä yhteystiedot.
- Kirppisfriikki
Todellakin samaa tavaraa samalta myyjältä, joka toisesa hintalapussa samalla huonolla käsialalla kirjotettu teksti.. :/
- onni onnelassa
Minullakin kävi myös huono tuuri, kun kultainen (18K) Björn Weckströmin Lapponia sormukseni tippui sovituskopissa. Kokeilin Fopsin vanhaa verkkatakkia (4e), mutta se oli liian tiukka mulle. En siinä hässäkässä huomannut sormukseni katoamista. Jos joku löytyää sen, niin voi pitää sen. Tiedän miten tiukat ajat Vorsasa tällä hetkellä on.
- onni onnelassa
Se putos paria viikkoa ennen joulua, olis kiva kuulla jos joku on löytänyt.
- Sellainen sormus,
onni onnelassa kirjoitti:
Se putos paria viikkoa ennen joulua, olis kiva kuulla jos joku on löytänyt.
on ollut siinä lasivitriinissä myytävänä.
- Ps löydän kyl omani!
Se on kumma kun kirppis pöydässä on uusi tuote laatikossa myytävänä niin eiköhän joidenkin idioottien ole pakko repiä laatikko auki ihan muuten vaan! niin ja todellakin varkaita riittää joten kannattaa esim jotenkin tunnistettavasti merkitä erikoisemmat myytävät tuotteensa!
- se oli v 1966/4
Se on myös kumma kun on pitänyt yleensä ostaa sellaisia uusia tuotteita, jotka sitten myy uutena pois. Pitäisikö ostajan todella luottaa että se on uusi ja virheetön. Viimeksi revin paketin auki jossa oli "uusi" kakkulapio ja haarukka, kun tarkastin, molemmat oli jo väänneltyjä. Hinta oli ok, mutta en halua tulla huijatuksi, eli että myyjä myy uuden, viallisena ja sitten nauraa. Jos paketti olisi ollut kuten kaupassa, tai auki niin varmaan olisin ostanut ko. jutun.
Ostatko sinä yleensä kaikki aivan tavaraa tutkimatta, minä olen tutkinut jopa mieheni taustat ennen kun annoin jäädä yöksi viereeni. - jeesustelija
se oli v 1966/4 kirjoitti:
Se on myös kumma kun on pitänyt yleensä ostaa sellaisia uusia tuotteita, jotka sitten myy uutena pois. Pitäisikö ostajan todella luottaa että se on uusi ja virheetön. Viimeksi revin paketin auki jossa oli "uusi" kakkulapio ja haarukka, kun tarkastin, molemmat oli jo väänneltyjä. Hinta oli ok, mutta en halua tulla huijatuksi, eli että myyjä myy uuden, viallisena ja sitten nauraa. Jos paketti olisi ollut kuten kaupassa, tai auki niin varmaan olisin ostanut ko. jutun.
Ostatko sinä yleensä kaikki aivan tavaraa tutkimatta, minä olen tutkinut jopa mieheni taustat ennen kun annoin jäädä yöksi viereeni.Jos on esim lahjaksi saatu kodinpienkone tai muuta elektroniikkaa ja paketissa vielä alkuperäiset muovit ympärillä niin kyllä se silloin on uusi!
- järki käyttöön
jeesustelija kirjoitti:
Jos on esim lahjaksi saatu kodinpienkone tai muuta elektroniikkaa ja paketissa vielä alkuperäiset muovit ympärillä niin kyllä se silloin on uusi!
"Jos on esim lahjaksi saatu kodinpienkone tai muuta elektroniikkaa ja paketissa vielä alkuperäiset muovit ympärillä niin kyllä se silloin on uusi! "
silloin lukee paketissa selvästi,takuulappu kassalla.
Ja kirppiksen kone voi olla vaikka pudonnut ja TAKUU ON SITEN OHI
Ja kuka "hullu ostaa tavallista halpaa kokoikonetta kirppikseltä kun kaupasta saa varmaan uuden, toimivan ja VARMALLA TAKUULLA, usein alta 30 e ja aina 40 e.
http://www.expert.fi/Tuotteet/Tietokoneet/Tulostus/Tulostimet/Canon-PIXMA-MG2550
http://www.prisma.fi/fi/prisma/hp-officejet-2620-aio?cm_mmc=vertaafi-_-Elektroniikka-_-Tietokoneet-_-HP Officejet 2620 AiO
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/19485/dngjd/Canon-PIXMA-MG2550-monitoimitulostin - opiskelija-
järki käyttöön kirjoitti:
"Jos on esim lahjaksi saatu kodinpienkone tai muuta elektroniikkaa ja paketissa vielä alkuperäiset muovit ympärillä niin kyllä se silloin on uusi! "
silloin lukee paketissa selvästi,takuulappu kassalla.
Ja kirppiksen kone voi olla vaikka pudonnut ja TAKUU ON SITEN OHI
Ja kuka "hullu ostaa tavallista halpaa kokoikonetta kirppikseltä kun kaupasta saa varmaan uuden, toimivan ja VARMALLA TAKUULLA, usein alta 30 e ja aina 40 e.
http://www.expert.fi/Tuotteet/Tietokoneet/Tulostus/Tulostimet/Canon-PIXMA-MG2550
http://www.prisma.fi/fi/prisma/hp-officejet-2620-aio?cm_mmc=vertaafi-_-Elektroniikka-_-Tietokoneet-_-HP Officejet 2620 AiO
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/19485/dngjd/Canon-PIXMA-MG2550-monitoimitulostinaika moni ostaa kirppikseltä kodinkoneita yms
- Hönötin
Ei prkle sentään. Ostatko sian säkissä?
Totta kai ostajan pitää nähdä ostamansa tuote!
Myyjä avaa itse laatikon ja jättää vain myyntikohteen pöytään.
Ei kukaan siitä tyhjästä laatikosta mitään maksa.
Vielä parempi jos itse arvostaa myytävää tavaraansa niin paljon, niin vie sen vitriiniin myytäväksi. Ei ole niin helppo varastaa.
Kirppikseltäkö tämä "miehensä taustat tutkinut" hankki ukkonsa?- Ulkoilija poikkesi
kirppiksellä Onnelassa tänään. Valtavasti oli ihmisiä liikkeellä. Etsin vanhanaikaista sähkökirjoituskonetta, mutta en löytänyt. Ei taida tietokoneiden aikaan, saada enää kirjoituskoneita.
- mamma maalta
Ulkoilija poikkesi kirjoitti:
kirppiksellä Onnelassa tänään. Valtavasti oli ihmisiä liikkeellä. Etsin vanhanaikaista sähkökirjoituskonetta, mutta en löytänyt. Ei taida tietokoneiden aikaan, saada enää kirjoituskoneita.
Kysypäs Fidasta kirjotuskonetta:)kiva kirppis ja mukavia ihmisiä tiskin takana ja sinne voi viedä jos iteltä jää jotain myymättä,parempi sekin,kuin Kiimassuo...:)
- Kiitos, kiitos,
mamma maalta kirjoitti:
Kysypäs Fidasta kirjotuskonetta:)kiva kirppis ja mukavia ihmisiä tiskin takana ja sinne voi viedä jos iteltä jää jotain myymättä,parempi sekin,kuin Kiimassuo...:)
kysäisempä sieltä. Vanhalla koneella saa kirjoitettua esim. kortteja kivasti. Ja mulla muutakin käyttöä. Onnelassa nähnyt joskus koneita, mut silloin kun tarve iskee, ei ole. Käyn Fidassa. Kiitos.
- Tänään tuli
Kiitos, kiitos, kirjoitti:
kysäisempä sieltä. Vanhalla koneella saa kirjoitettua esim. kortteja kivasti. Ja mulla muutakin käyttöä. Onnelassa nähnyt joskus koneita, mut silloin kun tarve iskee, ei ole. Käyn Fidassa. Kiitos.
katsottua Kirpputori Onnela. Karkkilasta ajeltiin. Monenlaista tarttui matkaan, mut pääasiassa Arabian tuotteita. Kivasti oli tavaraa tarjolla, joten tullaan toistekin.
- tack karkkilalainen
Tänään tuli kirjoitti:
katsottua Kirpputori Onnela. Karkkilasta ajeltiin. Monenlaista tarttui matkaan, mut pääasiassa Arabian tuotteita. Kivasti oli tavaraa tarjolla, joten tullaan toistekin.
"Tänään tuli11.1.2015 15:18
katsottua Kirpputori Onnela. Karkkilasta ajeltiin. "
Karkkilasta tulit ja alueen huonoimmalta kirppikseltä ostettavaa löysit, vaikka aivan 150 m etäisyydellä, samalla pysäköintialueella olisi ollut 2 parempaa kirppistä, joissa tavara vaihtuu ja toisessa on tullut kaikki uutta 2 kk aikana.
On se hyvä että useita vuosia hyllyillä lojunutta Arabiaa kelpasi Karkkilalaiselle. Iso Kiitos.
Ammattiostajatkaan eivät käy enää katselemassa ”herkkupakoja” Onnelassa, kun saman tavaran paikkoja vain vaihdellaan, eri hyllyihin, NÄET SEN KUN vertaat lappu/pöytänumeroita.
- Trollaati, trollaati
Jopas jotain. Suomen Namibiasta ajelitte Forssaan saakka tutustumaan Onnelaan. Sitten haitte S24:stä Forssan sivut ja päätitte alkaa kehumaan.
Tämä trollaus alkaa olemaan aika paksua. - valma1
Mainio kirpparilta olen löytänyt paljon kivaa mm. hyväkuntoisia lastenvaatteita, lasitavaraa ja talvivaatteita. Sinne suuntaan aina ensiksi, kun tekee mieli lähteä kirpparille. Myyntitiskin takana on viime aikoina ollut nuori, ystävällinen myyjä. Häneltä olen saanut neuvoja, kun olen niitä tarvinnut. Keväämmällä aion vuokrata sieltä myyntipöydän, niin saan vähän tilaa omiin kaappeihini.
- Mainio,
on aivan Mainio lastenvaate kirppis. Löytyy aivan vastasyntyneelle ja siitä eteenpäin hyvää tavaraa. Myös uudelle äidille, lypsykone. Rattaitakin oli tarjolla, mutta katsellaan keväällä sellaisia. Hyvä, että Forssaan on saatu hyvä kirppis. Lastentavaraa tarvitsee ja se on kallista ostaa muualta.
- ty+po
Mainio, kirjoitti:
on aivan Mainio lastenvaate kirppis. Löytyy aivan vastasyntyneelle ja siitä eteenpäin hyvää tavaraa. Myös uudelle äidille, lypsykone. Rattaitakin oli tarjolla, mutta katsellaan keväällä sellaisia. Hyvä, että Forssaan on saatu hyvä kirppis. Lastentavaraa tarvitsee ja se on kallista ostaa muualta.
Mainiossa on eniten huonekalujakin, pakastearkkuja, Biljardipöytä, sänkyjä, urheilutarvikkeita, kaikki uutta ja kaikessa melko hyvä vaihtuvuus.
Hyvä kirppis kun on niin uus ja valtavan suuri ja valoisa. Varmaan parin vuoden kulutua saa aivan eri tekstiä. - Hieno Mainio,
ty+po kirjoitti:
Mainiossa on eniten huonekalujakin, pakastearkkuja, Biljardipöytä, sänkyjä, urheilutarvikkeita, kaikki uutta ja kaikessa melko hyvä vaihtuvuus.
Hyvä kirppis kun on niin uus ja valtavan suuri ja valoisa. Varmaan parin vuoden kulutua saa aivan eri tekstiä.toivottavasti siitä saadaan Forssan paras kirppis, odotellaan. Onnela on tällähetkellä, vanhin, suosituin ja paras kirpputori Forssassa. Omistaja rouvalla varmaan, ihailijoita, jotka työnkuvan takia, aina töissä, joutuu torjumaan. Lähinnä kirjoituksista ilmenee, se että ex yrittää tuhota elinkeinon. Voimia yritykselle.
- kirppistelijä
Kiitos kaikille vastaajille. Päätin ottaa pöydän ja rekin Kaks-tasolta koska se on lähinpänä.
Ap- ostaja,
Teit oikean ratkaisun.
- Huhuko?
Onko tämä uusin kirppisviritys Onnelan lähellä lopettamassa ?
- AI se,
joka tuli siihen maalikauppaan tai sisustustaloon? Sitäkö tarkoitat? Olen siinä kaksi kertaa poikennut. Toisella kerralla ostin pienen lasikipon. Mutta kieltämättä, jos sitä tarkoitat, onhan se vielä alkutekijöissään. Pienikin, mutta pienestä voi tulla isokin.
- Janatuinenko
AI se, kirjoitti:
joka tuli siihen maalikauppaan tai sisustustaloon? Sitäkö tarkoitat? Olen siinä kaksi kertaa poikennut. Toisella kerralla ostin pienen lasikipon. Mutta kieltämättä, jos sitä tarkoitat, onhan se vielä alkutekijöissään. Pienikin, mutta pienestä voi tulla isokin.
Ei siitä tullut isoa eikä pientä kirppistä.
Kertovat, että meni konkurssiin???
Hämeentieltä meni myös Auto Hämeen kirppis pari vuotta sitten nurin.
Maximumista tuli myös minimum.
Näin se maailma pyörii tänään alalla kuin alalla.
- tyhmäkysymys
Onko niitä muitakin uusia kirppisvirityksiä Onnelan lähellä?
- Typerys
Mistä niistä kaikista selvän ottaa?????
- Poks!
Väittävät sen "kirppisvirityksen" olevan huomenna viimeistä päivää auki?
Näkee ken elää.- Höpö Höpö
Eilen oli ainaski suljettu iltapäivällä, ovessa lappu jotta inventaario vaan paikka kyllä pimeenä ja niin oli tänään päivälläkin ?
- hyviä kauppoja
Tärkeä neuvo myyjälle,
jos sinulla on sellaisia kymppien tavaroita, joista et halua parilla eurolla luopua.
Tarkasta ensi useasta pöydästä hintalaput, onko hintoja alennettu samassa lapussa. Jos on useita hintoja samassa lapussa, mieti. Tai kysy myyjältä, hyväksytäänkö hinnan korjailu samaan hintalappuun, se on kätevääkin jos on täysin ylimääräistä tavaraa.
Jos hyväksytään hintalappuun uudet hinnat, niin niitähän voi tehdä ostajatkin, kätevästi. Uusi hinta vaan ja sitten ”huomenna" ostamaan.
Olen nähnyt pari kertaa porukan, ekat laittoivat 2-3 uutta hintaa eri kynillä ja sitten jälkimmäiset ostivat. Itsekin nappasin yhden kun alentelivat 22 e käsilaukun, johon laittoivat 16, 12, 8 ja 3 euroo, ostin sen 3 eurolla.
Kirppishalli Maximum oli myyjälle hyvä, siellä ei hyväksytty hintojen korjailua samaan hintalappuun. Luulen että Maximumi ei ole nyt toiminnassa.- Niinpä,
itsellenikin oli yllätys, ettei Maximum ole enää käytössä. Siirryn Hämeentielle.
- Maximum?
Niinpä, kirjoitti:
itsellenikin oli yllätys, ettei Maximum ole enää käytössä. Siirryn Hämeentielle.
Miksi lopetti?
- Varmaan meni,
Maximum? kirjoitti:
Miksi lopetti?
huonosti. Onnela se vaan porskuttaa.
- kaikki sen tietää
Varmaan meni, kirjoitti:
huonosti. Onnela se vaan porskuttaa.
Onnela on Lounais-Hämeen paras kirppis, eikös se voittanut joskus jonkun vertailun.
- Vertailuista
kaikki sen tietää kirjoitti:
Onnela on Lounais-Hämeen paras kirppis, eikös se voittanut joskus jonkun vertailun.
en tiedä, mutta hyvä kirppis. Aiemmin tuolla joku kirjoitti, ettei Onnelassa olisi halpapöytiä ollenkaan, niitä -50%. Tänään käydessäni, kiinnitin asiaan huomiota. Halpapöytiä oli useita ja niissä jopa asiallista tavaraa ja vaatetta. Ei huono.
- Eipä ei, huono,
Vertailuista kirjoitti:
en tiedä, mutta hyvä kirppis. Aiemmin tuolla joku kirjoitti, ettei Onnelassa olisi halpapöytiä ollenkaan, niitä -50%. Tänään käydessäni, kiinnitin asiaan huomiota. Halpapöytiä oli useita ja niissä jopa asiallista tavaraa ja vaatetta. Ei huono.
aika arvokastakin tavaraa myynnissä ja halvalla. Ja siitä vielä -50%. Heh. Toiset ei tykkää retrosta, mutta minä tykkään. Ja sain valloittavan mehulasi tarjotin yhdistelmän tosi halpaan hintaan Onnelasta.
- blaaaa
Maximum? kirjoitti:
Miksi lopetti?
se maximöxi oli ihan surkea paikka ja kuka sinne syrjään edes viitsi mennä
- sad g
Onnela on paras, tulin Lahdesta katsatamaan Forssan kirppikset ja Onnela sai 10 pistettä.
- Vai miten se oli
Viimeeks tulit Karkkilasta?
- Niin Minä,
Minä, tulin Karkkilasta 11 päivä. Kävin kirppiksellä, samalla kun Forssan sairaalassakin. Joten, en ole Lahdessa käynytkään. Oletkohan nyt erehtynyt? Sunnuntaina pitäisi taas tulla sairaala käynnille. Ja jos suinkin ehdin, poikkean Onnelassa. Aloin seurata tätä viestiketjua, entisenä Forssalaisena. Ja kateus se siellä edelleen on uusiutuva luonnonvara. Hah hah.
- Navikaattori
Tuukko nä seuraavaks Somerolta?
- tänään
täältä Hämeentieltä kirjoittelen, jos sen ny haluat tietää
- Tänään
tänään kirjoitti:
täältä Hämeentieltä kirjoittelen, jos sen ny haluat tietää
menen kirppikselle Onnelaan. Käypikö jollai katteeks ja ottaako pattiin.
- onnea vaan ostoksiin
Tänään kirjoitti:
menen kirppikselle Onnelaan. Käypikö jollai katteeks ja ottaako pattiin.
ei yhtään käy kateeksi, siellä on suurin osa sitä vanhaa joka on ollut vuosia, eri pöytiin vain siirrellään ja sitä ei kaikki heikomat eivät tajua.
jos jotain aiot ostaa, kannattaa ottaa vaikka pari kynää mukaan ja laittaa uusia hintoja, siellähän se homma käy, itse alennusten teko. - Eipä taia onnistua,
onnea vaan ostoksiin kirjoitti:
ei yhtään käy kateeksi, siellä on suurin osa sitä vanhaa joka on ollut vuosia, eri pöytiin vain siirrellään ja sitä ei kaikki heikomat eivät tajua.
jos jotain aiot ostaa, kannattaa ottaa vaikka pari kynää mukaan ja laittaa uusia hintoja, siellähän se homma käy, itse alennusten teko.ei siellä myydä ale tavaraa, jos kassa ei ole tietoinen hinnanalennuksesta. Turhaa puhetta. Turhaa puhetta. Onnela Forssan paras kirpputori.
- jopeee
kakstaso paras kirppis. tosin saisi pöytien vuokran kuukausi hinta vähän laskea.
- Forssassa
Onnela on kirpputori n:ro 1.
- tulkaa.hämeenlinnaan
Samaa mieltä, Onnela ehkä ensimmäisenä lopettaa, koska siellä ole enää montaakaan oikeita asiakkaiden pöytiä. Samaa tavaraa kierrätetään vain eri pöytiin, sen takia numerot aivan sekaisin. Myyjän kannalta huonoa, kun hintalappuun voi merkitä uuden hinnan, eikä ole hälyttimiä jne. (monessa lapussahan on useita hintoja.
Kellarikirppis on hyvä, eniten aitoja asiakkaiden pöytiä ja myynnin lopussa alennuksia 50–70 %.
Kaksitasossa tavaraa vaihtuu paljon enemmän kuin kahdessa edellä mainitussa yhteensä. On suuria tarjouspöytiä, jos ei mene 2-5-e, niin hinta laskee muutamassa päivässä ja pian tulee uudet tavarat. Kakstasossa näyttää olevan paljon aitoja, asiakkaiden pöytiä.
Mainio on avara, tilava, kesällä hirveän kuuma. Siellä on paljon huuhaa pöytiä, useita viikkoja samat tavarat, joiden yhteisarvo on alle 15 €. Hyvä on suuret tilat kotitalouskoneille, huonekaluille ja kaikelle, viihtyisä paikka.
Paljon parempia kirppiksiä on Hämeenlinnassa, tulkaa vaikka itse toteamaan.
- pornohiiri
Kakstasolla olen käyny joskus porno-ostoksilla. Vieläköhän sieltä löytyy k-18 matskua
- pornoa
Juu, sitä kyllä löytyy.
- kätöseen
Kakstaso pornokirppis? Hyi kauheeta. Onko ne porno-ostokset tahmasia? Hyyiii!!!!
- käteen
Mitäs luulet?
- tyhmä.näyttää.viisaalta
Kakstasossa käyn usein, enkä ole koskaan nähnyt siellä pornoa.
Taidat olla sama sairas huuliveikko joka yrittää mainostaa kaikin tavoin, kuolevaa ja vuosia samaa tavaa paikasta toiseen siirtävää Onnelaa. Et nyt tullut Karkkilasta, Lahdesta testaamaan Onnelaa.
Paras tapa mainostaa Onnelaa on olla aivan hiljaa 2 kk, niin tämä kirjoitusketju sulkeutuu ja painuu alas, historiaan. - Yxputospesästä
Nut ej jummara? "Paras tapa mainostaa on olla hiljaa."
- Mitsumummo
En tiedä, mikä mainos täällä menossa. Mutta, vanhempana ihmisenä, en tarvitse lastentarvikkeita, en pornoa enkä Arabian kannuja. Silti käyn joskus Forssan kirppareilla. Kaikilla. Fida ja Onnela kyllä suosituimmat. Kenenkään ei nyt tarvitse aivan menettää itsehillintää, koska mieltymyksiä saa olla, minkälaisia vaan.
- isomummu.vaan.1953
"Fida ja Onnela kyllä suosituimmat"
Tulihan se mainos. Vai onko tosiaan niin typeriä ihmisiä että eivät tajua että Onnelassa siirrellään tavaroita pöydästä toiseen jatkuvasti, eiköhän suurin osa ole 5-10 v vanhaa roinaa.
Sekavista hintalapuista fiksu näkee kun kerran käy Onnelassa. Lapuissa eri No kuin pöydässä, tai useita nimikirjaimia, tai lehdillä täytettyjä pöytiä. Myös samassa hintalapussa on, useita alennuksia.
Veikkaan että Onnelaa ei ole enää kesällä, ite olen käynyt siellä viimeksi joskus viimekesänä.
Fida on aivan erilainen, siellä tavara vaihtuu hurjasti ja hinnat halpoja. Siellä on myös kaikki järjestyksessä, ei tarvi joka pöydästä katsella jos jotain nuttua etsii.- kirppariko
Fida on lähetystori. Myy lahjoitettua tavaraa. Tuotto menee hyväntekeväisyyteen.
- Ostajat_tärkein_asia
kirppariko kirjoitti:
Fida on lähetystori. Myy lahjoitettua tavaraa. Tuotto menee hyväntekeväisyyteen.
Ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä.
Olisiko näin käynyt Onnelan kanssa, kun on mainostettu epämääräisesti ja typerästi.
Sen jälkeen kirpputoreilla käyvät ovat alkaneet kertoa Onnelan vioista.
"Samaa tavaraa kierrätetään pöydästä toiseen..........", Hintalappuun kirjoitellaan useita alennuksia....", Ei saatavissa hälyttimiä......", Ale-pöytiä harvoin koska, ei ole oikeita asiakkaiden pöytiä......, Yksi myyjä, jos hän on muualla, on helppo viedä tavara ovesta……….,
Paljon pöytiä, n. 150 pöytää, jos siellä on oikean maksavan myyjän pöytä, sitä on hyvin vaikea sieltä erottaa ja kävelee vain ohi. Tämä syy miksi minä en ole viimekesän jälkeen käynyt.
Varakkaat lahjoittavat laatutavaraa, kun eivät viitsi kirppikselle viedä. Fidassa tavarat myös järjestyksessä, eli ei tarvitse joka hyllyä erikseen katsoa jos jotain "nuttua etsii".
http://www.lahetystorit.fi/esittelyssa-forssan-myymala/
- kukkuupi
onko Salossa muita kuin SUurkirppis ja Aarresaari missä kannattais poiketa?
- gfjdj
Radiokirppis, Helsingintie 22
- sielä
Salossa se Suurkirppari on parhaat päivänsä nähnyt. En viitsi enää poiketa. Ja sama on Forssassa Kakstaso. Kylmästi tars siivota pöydät ja uudet pöytäyrittäjät kehiin. Ja imurointi lattioissa, pölyt pois.
- Fami4
Jokioisilla on Torikirppis. Tosi hyvä ja siisti paikka sekä edullinen. Huonekaluja, vaatetta ja pikku sälää myynnissä.
- eitunnejokioista
Missä tämä Torikirppis sijaitsee?
- Fami4
Jokioisten S-marketin parkkiksen vieressä, entisessä K-kaupassa (Vessentori).
- 2v1v
Onnelassa. Tuli käytyä.
- 1978
Kävin myös Onnelasssa, sunnuntaina ja aina sama tilanne, suuri pettymys. Samaa tavaraa, paikkoja vain vaihdellaan, yhtään mitää siellä ei ole jota edes ilmaiseksi ottaisin.
Vanhoillisen ilmeen näkee ovien "ilmoitustaluistakin" kellastuneita ilmoituksia viime vuosikymmeneltä. Tavarat ovat samaa tasoa, lähes kaikki.- 1962
Tuon Onnelan täytyy olla Hyvä paikka, koska kaikki vaan käyvät sielä. Karmee poru, et huono paikka ja silti käydään. Onks täsä ny joku koira haudattuna? Kertokaa pois.
- Vanha.Kalliomäestä
1962 kirjoitti:
Tuon Onnelan täytyy olla Hyvä paikka, koska kaikki vaan käyvät sielä. Karmee poru, et huono paikka ja silti käydään. Onks täsä ny joku koira haudattuna? Kertokaa pois.
kerros nyt, mitenkä "kaikki", useimmiten pysäköintialue on täysin tyhjä, kun käyn ja sisälläkin saan olla usein yksin. Koskaan en ole nähnyt sisällä kuin 2-3 henkeä ja käyn päivällä ja iltasella, koska siellä porukkaa käy. Käyn siellä aivan liikunnan takia ja samalla käyn Valintatalossa.
Luulen että sinä 1962, ym monet nimimerkit ovat vain onnelan omaa porukkaa jotka kirjoittaa, kun on suuri hätä pöydän vuokraajista. Pian se nähdään, jos elokuusta alkaen julkaistaan IP; numerot kaikkiin kirjoituksiin takautuviinkin, sen EU;n vaatimuksesta - sinä.tiedät
1962 kirjoitti:
tyttö, kerropas tyttö paljonko siellä päivittäin käy porukkaa.
- usein
en todellakaan käy usein. Mutta kun kirjoituksia lukee, niin jotkut käyvät jopa aamuin, illoin. Ei ne kirjoittele, jotka ovat paikkaan kyllästyneet, eivätkä siellä käy. Minäkin käyn noin kerran kuussa ja mielenkiintoinen on paikka. Tulee joskus ostettuakin tavaraa. Ja jos minulta kysyt paljonko käy porukkaa, niin, en pysty vastaamaan. En töiltäni ehdi sinne päivystämään. Ja mitä tulee IP. numeroihin, niin , eikö ne ole rikollista toimintaa varten? Ei keskustelupalstoille, vaikka minun puolestani voi tulla vaikka keskustelupalstalle. En mollaa ketään. En tunne rikoksentekijöitä. Eikä muutenkaan ole tapana kirjoittaa, kenestäkään henkilön nimellä. Pitäiskö EU:n nyt lopettaa nämä kirjoituspalstat? Jos vinkuminen jatkuu, EU pystyy kyllä siihenkin.
- Toriko
Ei ip:llä pysty mitään valvomaan. Voit vaihtaa sitä halutessasi.
- sdg.fh
Toriko kirjoitti:
Ei ip:llä pysty mitään valvomaan. Voit vaihtaa sitä halutessasi.
Ei voi vaihtaa, toisissa yhteyksissä se vaihtuu automaattisesti, noin 10 vaihtoehdolla. Usealla varsinkin yritysliittymissä on sama tai koekeintaan 5 eri numeroa. Varsinkin yrityksen selvitys on helppoa, jos osaa.
http://files.mpoli.fi/sekalaiset/1997-IP-SUBNETS/c/195/195_197.html
http://www.speedguide.net/ip/195.197.208
http://ip-my.net/IP/195.197.208
http://www.base64online.com/ip_address_range.php?inetnum=80.64.
http://files.mpoli.fi/sekalaiset/1997-IP-SUBNETS/c/195/195_197.html
http://www.base64online.com/ - Asianvierestä
Voi voi sentään.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tor_(verkko)
On paljon maksullisiakin salausohjelmia.
Nuo " sdg.fh":n antamat osoitteet pitävät sisällään haittaohjelmia ja viruksia, joten jos suojat eivät ole ajantasalla, niin ei kannata klikkailla auki.
- eikannata
Kohta taas yks kirppis vähemmän hämeentiellä.
- minä.en.mainosta
Rehellisesti puhuen, pian on enää ehkä kaksi kirppistä, Mainio ja Kakstaso, molemmat saman Rautatienkadun varrella.
Kumpaan kannattaa viedä, Mainio hirveen kuuma kesällä, ainoa ovi auringon puolella, sen takia hyvin vähän asiakkaita kesäisin. Mutta suhteellisen moni ostaa kuitenkin.
Kakstaso kellarissa, siellä käy asiakkaita varsin paljon, kun on kirppiksen pitäjän usein vaihtuvia "romupöytiä". Ostajien määrää vaikea arvioida, moni vain aikaansa viettämässä.
Kesällä ainakin on tavalliselle arvottomalle tavaralle varsin vähän ostajia.
Jos laskee kaikki kulut, auton polttoaineet, vakuutukset, renkaat, ym., pöytävuokran yms. niin monen touhu tuottaa tappiota.- niinpänii
Kuuma se on Kakstasollakin kesällä. Ja Mainiota ei kohta enää ole, Kellari kirpputori ostanut sen ja muuttanee rautatien kadulle.
- niinpänii
Ja kakskerran romupöydissä ei oo tapahtunut mitään muutoksia moniin kk
- Ehdotus__vaan
niinpänii kirjoitti:
Kuuma se on Kakstasollakin kesällä. Ja Mainiota ei kohta enää ole, Kellari kirpputori ostanut sen ja muuttanee rautatien kadulle.
kuumia helteellä molemmat, mutta Mainio aivan helteinen, koko kesän. Eikö siellä Rautatienkadulla ole mitään jota voisi aukaista. Auttas varmaan sekin jos hallin päätyovea avattais puolmetriä, laittas vaikka jonkun teräsverkon ettei kukaan pääse siitä. Ny jo on täysin seisova ilma ja hurjan kuumaa.
- Humppilassa
keskellä kylää, olis hyvä kirppiksen paikka. Entinen Spar-kauppa. Valtatieltä ei ois paha poiketa. Lyhyt matka. Mutta kyllä Forssassa toi Onnela on niin kova luu, et ei kai valtatien kulkijoita pysäytä muu ku Hämeentien Onnela. Mut jos ne asiakkaat osaa poiketa Hämeentielle, VT 2:selta, niin miks ei sit Humppilaan. Jokioisillakin on aivan mahtava kirppari, niin miksi ei vois menestyä Humppilassa. Riippuu yrittäjästä?
- Mikäononnela
Humppila 2400 asukasta, Jokioinen 5500 asukasta, Forssa 17500 asukasta.
Tyhjästä on paha nyhjästä, siitä vaan yrittämään.
- 30donaa
Kiersin eilen kaikki Forssan kirppikset. Ei hyvältä näytä. Taso laskee vuosi vuodelta. Eilispäivän rihkamaa joka hylly täynnä, ei yhtään mitään ostettavaa. Kakstasossa omistajan omissa tavaroissa jotain tasoa, mutta hintataso varmistaa ettei tavara lähde hyllystä.
- voevitjat
Sokea kanakin löytää joskus jyvän.
Sinulle kävi hassummin. Siellä missä olisi halpaa, niin et halunnut ostaa. siellä missä oli mielestäsi laatua, eivät taloudelliset resurssisi antaneet periksi?
Nyt kaikki kirppiksille tavaraa myyntiin tuovat: "Tuokaa kallista arvotavaraa sikahalvalla myyntiin, niin kaikki kirppisasiakkaat ovat tyytyväisiä Forssassa"!
- myymimyki
Ei sikahalvalla tarvi myydä, vaan markkinahintaan, eli siihen hintaan, mitä netissä ja muualla suomessa maksetaan.
- kirppiskökkö
Vapailla markkinoilla ostajat ja myyjät saavat vapaasti sopia hinnoista ilman ulkopuolisten tahojen, kuten valtion, puuttumista asiaan. Tällöin tavaroille ja palveluille muodostuu kysynnän ja tarjonnan perusteella markkinahinta.
Kun kirppishinnat on kohtuulliset, saa tavaran myydyksi. Jos aikoo myydä ns. antiikkia, silloin kirppari ei ole niiden oikea myyntipaikka. Jos ylihinnoittelet tavarasi, saat kantaa ne kotiisi takaisin. Sopivin kirpparimyyntihinta on 1/10 uuden vastaavan tuotteen hinnasta. Silloin tavara kiertää ja myyntiä kertyy. Ja edelleen, kirppiksellä myytävä tavara on vanhaa ja käytettyä, ei siis mitenkään uuden veroista. Kotimaisuus ei ole hintaa nostava tekijä kirppiksellä.
- LuxuryMuidu
Sortohaan kirppis avataan 3.8.2015 entisen kirppis Maximumin paikalle.
- Solossa.paljon.parempia
oikeastaan forssassa on kaksi kirppistä, molemmat Rautatienkadun varrella. Kellarikirppis ja Kaksitaso. Muut on joko "museoituneet", tai eivät ole vielä päässeet suosioon.
- rentoameininkiä
rento kirppis aukeaa loka-marraskuussa hämeentielle onnelan naapuriin
- ovellakääntynyt
Onko sortohaan kirppis lopettanut?
- Mikäsortohaan
Ei sellaista enää muista. Mutta, ONNELA, nyt homeeton ja pölytön. Voi allergiaihmisetkin asioida. Itse kuulun näihin homehommiin. Ei aikoihin voinut käydä. Mutta nyt raikas sisäilma. Olen käynyt jopa pari kertaa viikossa, ja henki kulkenut.
- faktoilla.pelaava
Mikäsortohaan kirjoitti:
Ei sellaista enää muista. Mutta, ONNELA, nyt homeeton ja pölytön. Voi allergiaihmisetkin asioida. Itse kuulun näihin homehommiin. Ei aikoihin voinut käydä. Mutta nyt raikas sisäilma. Olen käynyt jopa pari kertaa viikossa, ja henki kulkenut.
ootko mitään sieltä ostanut.
jos niin mitä ja mihin hintaan, et varmaan enää muista, tai kehtaa kertoa. - minäainakin
Olen ostanut. Viimeksi ostin mattoja. Siistejä ja halvalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1794757Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä402536- 1562192
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161719- 811348
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241281Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321193Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451180Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117887