1. Hän syö nautiskellen. Hyvät rakastajat ovat hedonisteja – he nauttivat kaikesta, mitä elämä heille tarjoaa. Hyvä ruokahalu kulkee usein käsi kädessä seksihalujen kanssa. Jos hän on valmis kokeilemaan jotain uutta ja eksoottista, kokeilunhalu todennäköisesti säilyy...
2. Hän puhuu eloisasti. Tylsä puhuja, tylsä rakastaja. Jos hän ei innostu mistään, hän on todennäköisesti itse tylsyys myös sängyssä. Sen sijaan eloisasti ilmehtivä ja elehtivä seuralainen on myös petipuuhissa tunteella mukana.
3. Hän on sosiaalinen Sosiaalisesti lahjakkaat ovat myös seksuaalisesti lahjakkaita, sillä myös seksissä on kyse ihmisten välisestä viestinnästä.
4. Hän istuu kasvot seinää kohti kun olette ulkona. Jos hän valitsee istua kasvot sinuun ja seinään päin sen sijaan, että hän tuijottelisi salin puolelle. Se, että hän pystyy keskittymään sinuun tietää hyvää myös makuuhuoneessa.
5. Hän ei pelkää kosketusta.Etäisyys kertoo usein jotain myös emotionaalisesta ja seksuaalisesta välimatkasta. Jos on etäisyyttä, ongelmat saattavat ulottua myös sänkyyn. Rento suhtautuminen läheisyyteen lupaa hyvää.
6. Hän tarttuu kädestä. Sillä on väliä, pitääkö hän löyhästi kiinni sormenpäistäsi vai kietooko sormensa sinun sormiesi lomaan. Jälkimmäinen on lupaus erotiikasta. Tavallinen ote, jossa kämmenet ovat vastakkain, on kiintymystä, mutta luvassa ei ole yllätyksiä.
7. Hän on taitava suutelija.Suudelma yleensä kertoo, kannattaako edetä. Hiotusta tekniikasta voi päätellä, että homma sujuu myös makuuhuoneessa.
Tällaiseen määritelmään törmäsin. Mitä mieltä olette, pitääkö paikkansa?
Hyvä rakastaja...
64
431
Vastaukset
- piiloalfa
Ei kommenttia itse asiaan, koska se on niin tuntematonta ja kaukana arkitodellisuudestani, mutta...
"4. Hän istuu kasvot seinää kohti kun olette ulkona."
Milloin sana "ravintolassa" (sisätila) on muuttunut sanaksi "ulkona" (ulkotila)? Minulla kesti ainakin jonkin aikaa tajuta, ettei tuo tarkoittanut esimerkiksi kerrostalon seinän katselua. Melkoista huuhaata. Noilla ohjeilla lähinnä lankeaa lahjakkaaseen pelimieheen, jota ei kiinnosta naisen nautinto sängyssä. Miksi kiinnostaisi, palkinto on saatu, ja seuraavalla kerralla pedissä on uusi nainen.
- 10+10
Öö, ei.
Hyvä ruokahalu -> läski impotentti.
Muussakaan tossa ei ole mitään järkeä, paitsi kohdassa 7. - BEM
1. Osittain. Nautiskelija on nautiskelija, mutta vaikka kuinka oliai sekaihaluja, ei vättämättä ole kykyjä.
2. Varmaan pitää paikkansa. Tosin poikkeuksiakin löytyy paljon.
3. Ainakin osittain pitää. Sosiaaliset ihmiset saavat seksiä, jolloin taitokin kehittyy. Sosiaalisuus taas ei kerro mitään kyvyistä ja kestävyydestä.
4. Roskaa
5. Pitää paikkansa.
6. No se nyt on itsestään selvää, jos ei ole kosketusta, harvemmin tulee seksiäkään
7. Pitää paikkansa. - sdsddssd
Jos puhutaan naisista:
1. Joo
2. Ei, useasti eloisa nainen huono petipuuhissa
3. Ei
4. Joo
5. Joo
6. Ei
7. Ei kerro mitään, monesti naiset lahnoja vaikka hyviä suutelemaan
Jos liikunnallinen niin tällöin myöskin hyvä rakastaja yleensä.- 12+4
rakastaja - mies
rakastajatar - nainen - sdsddssd
12+4 kirjoitti:
rakastaja - mies
rakastajatar - nainenWikipedia:"Rakastajattaren miespuolinen vastine on rakastaja, jota voidaan käyttää myös yleisterminä molemmista sukupuolista."
- 12+4
sdsddssd kirjoitti:
Wikipedia:"Rakastajattaren miespuolinen vastine on rakastaja, jota voidaan käyttää myös yleisterminä molemmista sukupuolista."
sivistyneisyyden taso on hämmästyttävä - wikipedia :)
- Kіs-kіsu
12+4 kirjoitti:
sivistyneisyyden taso on hämmästyttävä - wikipedia :)
Tästä olen samaa mieltä. Tuo on minun auto -tyyppistä nettiajan kieltä ja sivistystä, kun on liian vaivalloista kirjoittaa pitkästi ja sanojen osumatarkkuus on mitä on. Minulle rakastaja on aina mies ja rakastajatar tarkoittaa naista.
- From ATM to YTM
Jos haet yhden yön suhdetta, niin luultavasti. Kyllähän noilla karsii ujot ja kokemattomat aika tehokkaasti pois kuvioista. Pelimies kiittää ja kuittaa ;)
Hedonisteista sanoisin että kavereistani eniten naisten mieleen ovat kaksi heppua ovat sellaisia. Varmaankin hyviä rakastajia. Molemmat kaataneet helposti yli 100 naista. Kääntöpuoli on siinä että tuo hedonismi ja kokeilunhalu näkyy muullakin tavalla kuin naiset toivoisivat. Esim. pakkomielteenä kokeilla ihan kaikkea - kuten tyttöystävän luokkakaveria, työkaveria tai 17v pikkusiskoa. - 12+12
Jaha. Onkos pimppaloora päätynyt viime aikoina jonkun pelimiehen sänkyyn kun on tarvetta rationalisoida miksi pelimiehet on parhaita rakastajia? ;)
- tässä naisista
Hyvän rakastajatteren tunnistaa siitä, että
1. hänen lantionsa keinuvat kävellessä.
2. Siinä kaikki.
Suomalaisten naisten lantiot eivät erityisemmin keinu eli he ovat huonoja sängyssä.- angry bird
"1. hänen lantionsa keinuvat kävellessä."
Kuinka monta niitä lantioita pitää olla? :D. No mulla kyllä nuo fläsät hölskyy ja keinuu kivasti kävellessä...
- @Monde
Korostuu aika ahvasti sänky ja makuuhuone melkein joka kappaleessa.
Ja haiskahtaa melko paksusti kuin seuraavan Julia Roberts -elokuvan synopsikselta (u-uh... eroottinen lainasana).
Tai sitten tämä oli vain horoskooppimerkkini normaali luonnekuvaus.
[pimppafloora, reppulireps] - Ankkalinnan väki
Luetko sä pimppis vielä cosmoa?
- PallsFullOfSperm
Meniks, böönä, kauan kirjottaa noi siittä paperi "lehdestä" ? oot varmaan ihastunu ku jaksoit "omistautua" niin kauan
- jvcff
Jep.
- olet tylsämielinen
Naisia kiinnostaa näköjään pelkkä paneminen, pimperon höylääminen ja munan lutkuttaminen.
- Ikisinkku M
Vaikka täytänkin joitakin noista niin olisin pimppiksen mielestä varmaan surkea rakastaja kun en tekisi tarpeeksi hänen nautintonsa eteen ja mujutenkin olisin varmaan tylsä kun en haluaisi mitään erikoisuuksia eikä minulla ole mitään alistamisfantasioita. Ero tulisi väistämättä jossain vaiheessa kun pimppis haikailisi jonkun läskin hedonistiexänsä perään joka käytti häntä vain omien mielikuvituksekkaiden perverssien halujensa purkuun mutta pimppaloorakin sai siitä jotain tyydytystä. Tuossa varmaan on semmoinen jännä hedonisti, nuo rikosilmoituksetkin kuulunee johonkin niiden keskinäiseen leikkiin:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1420259797747.html Olen tässä viime aikoina tosiaan pohtinut hyvän rakastajan määritelmää ja toi juttu pölähti netissä eteen sattumalta, olisko ollut joku City tms.
Pelimiehiin olen kyllä elämässäni törmännyt, mutta ei se heistä ole automaattisesti tehnyt hyviä sängyssä. Pelimiehen kanssa vakipanosuhde toimii, mutta seurustelun saattaisin skipata.
Varmaan noi mainitut kohdat täyttävä ihminen on teknisesti hyvä rakastaja, mutta riittääkö se? Mulle ainakaan ei riitä, että osaa jyystää joka kulmasta ja on suorittanut kamasutra-ajokortin. Jos se fiilis puuttuu, niin seksistäkin tulee vain yksi suorituskerta.
Mutta kun rakastaja on avoin ja kokeilunhaluinen nautiskelija, jonka kanssa synkkaa muutenkin, niin eihän se väärin ole ;)- Ikisinkku M
"Mutta kun rakastaja on avoin ja kokeilunhaluinen nautiskelija, jonka kanssa synkkaa muutenkin, niin eihän se väärin ole ;) "
Voi v..un hymiö lopussa ja naisen tyhmyys. Kyllä se nimenomaan on väärin sitä miestä kohtaan jonka kanssa viimein asetut aloillesi jos asetut, ehkä et enää pystykään kun on ytm-tason rakastajia historiassa jo jonoksi asti. Ikisinkku M kirjoitti:
"Mutta kun rakastaja on avoin ja kokeilunhaluinen nautiskelija, jonka kanssa synkkaa muutenkin, niin eihän se väärin ole ;) "
Voi v..un hymiö lopussa ja naisen tyhmyys. Kyllä se nimenomaan on väärin sitä miestä kohtaan jonka kanssa viimein asetut aloillesi jos asetut, ehkä et enää pystykään kun on ytm-tason rakastajia historiassa jo jonoksi asti.Mustä sä päättelit, että mä toteutan jokaisen panofantasiani ja keräilen ylettömästi miehiä listalleni?
- 10+13
Ikisinkku M kirjoitti:
Voi v..un hymiö lopussa ja naisen tyhmyys. Kyllä se nimenomaan on väärin sitä miestä kohtaan jonka kanssa viimein asetut aloillesi jos asetut, ehkä et enää pystykään kun on ytm-tason rakastajia historiassa jo jonoksi asti.Päinvastoin, hyvin järkevää. Nuorena himojen hyrrätessä on hyvä käyttää vain priimaa ja kokeilla useita vaihtoehtoja. Vanhempana ei jaksa enää niin innostua, eli "juoksut on juostu", sitten voi pitää sitä heikompaakin vaihtoehtoa. Onpahan jotain seuraa, joku hakee jaffaa ollessasi vatsataudissa ja onhan taloudellinen turvallisuuskin huomionarvoinen seikka.
- Ikisinkku M
pimppaloora kirjoitti:
Mustä sä päättelit, että mä toteutan jokaisen panofantasiani ja keräilen ylettömästi miehiä listalleni?
Vaikket edes joka toista tai kolmatta toteuttaisi ja keräisi niin täytyyhän sinun ymmärtää että jokainen kuitenkin laskee arvoasi ja lisää sen tulevan miehen tuskaa, ei voi vain todeta "eihän se väärin ole ;)" kun nimenomaan on. Kuvitella ettei siinä yhtään mitään väärää ole osoittaa kyllä aikamoista palikkamaisuutta.
- Ikisinkku M
10+13 kirjoitti:
Päinvastoin, hyvin järkevää. Nuorena himojen hyrrätessä on hyvä käyttää vain priimaa ja kokeilla useita vaihtoehtoja. Vanhempana ei jaksa enää niin innostua, eli "juoksut on juostu", sitten voi pitää sitä heikompaakin vaihtoehtoa. Onpahan jotain seuraa, joku hakee jaffaa ollessasi vatsataudissa ja onhan taloudellinen turvallisuuskin huomionarvoinen seikka.
Jos nainen hankkii huvitellessaan tietynlaisen maineen "xxxxxx on kuulemma mukava tyttö" ja silmänisku päälle miesporukoissa juuri varmistaa sen ettei sitten vanhemmiten niitä jaffan hakijoita olekaan ehkä kovin sankasti. Taloudellisen turvallisuudenkin kanssa saattaa olla vähän niin ja näin jos ei kelpaa enää kuin persaukisille.
Ikisinkku M kirjoitti:
Vaikket edes joka toista tai kolmatta toteuttaisi ja keräisi niin täytyyhän sinun ymmärtää että jokainen kuitenkin laskee arvoasi ja lisää sen tulevan miehen tuskaa, ei voi vain todeta "eihän se väärin ole ;)" kun nimenomaan on. Kuvitella ettei siinä yhtään mitään väärää ole osoittaa kyllä aikamoista palikkamaisuutta.
Mä en toteuta edes murto-osaa siitä.
Se miksi en sitten toteuta, johtuu siitä etten viitsi nähdä lakanapyykin vertaa vaivaa jonkun keskinkertaisuuden vuoksi, joka panee ja häipyy. Tai pahimmassa tapauksessa ei edes ymmärrä häipyä. En siis halua ottaa riskiä :D
Mun ajatus "eihän se väärin ole ;)" on vain ajatus. En siis tuomitse, vaan ymmärrän.Ikisinkku M kirjoitti:
Jos nainen hankkii huvitellessaan tietynlaisen maineen "xxxxxx on kuulemma mukava tyttö" ja silmänisku päälle miesporukoissa juuri varmistaa sen ettei sitten vanhemmiten niitä jaffan hakijoita olekaan ehkä kovin sankasti. Taloudellisen turvallisuudenkin kanssa saattaa olla vähän niin ja näin jos ei kelpaa enää kuin persaukisille.
Muuten tota silmäniskua käytetään juuri siksi, että sun kaltaiset ymmärtäisivät olla yrittämättä apajille. Epävarmat kilpailijat karsitaan naisen maineen kustannuksella. Valitettavaa, mutta tätä tapahtuu...
- 200lol
pimppaloora kirjoitti:
Muuten tota silmäniskua käytetään juuri siksi, että sun kaltaiset ymmärtäisivät olla yrittämättä apajille. Epävarmat kilpailijat karsitaan naisen maineen kustannuksella. Valitettavaa, mutta tätä tapahtuu...
Hyvä rakastaja on huomaavainen. Kaikesta muusta osaamattomuudesta selvitään, mutta jos mies ei välitä toisen tarpeista, vaan vain omasta nautinnostaan, mies ei voi olla hyvä rakastaja.
- Ikisinkku M
pimppaloora kirjoitti:
Mä en toteuta edes murto-osaa siitä.
Se miksi en sitten toteuta, johtuu siitä etten viitsi nähdä lakanapyykin vertaa vaivaa jonkun keskinkertaisuuden vuoksi, joka panee ja häipyy. Tai pahimmassa tapauksessa ei edes ymmärrä häipyä. En siis halua ottaa riskiä :D
Mun ajatus "eihän se väärin ole ;)" on vain ajatus. En siis tuomitse, vaan ymmärrän.No on sinulla jonkin verran sentään järkeä päässä sitten :)
en minäkään tuomitse tavallaan ymmärränkin kun tiedän että ole ihan fiksu ja mukavakin mutta olen vähän huolissani :D - Ikisinkku M
pimppaloora kirjoitti:
Juu, en yritä ;)
Ikisinkku M kirjoitti:
No on sinulla jonkin verran sentään järkeä päässä sitten :)
en minäkään tuomitse tavallaan ymmärränkin kun tiedän että ole ihan fiksu ja mukavakin mutta olen vähän huolissani :D- Ikisinkku M
pimppaloora kirjoitti:
Niin ei mielestäsi koska aina olet selvinnyt mutta jos ajateltaisiin vaihtoehtoa, siis sitä että eläisit kuin kunnollisen naisen kuuluukin niin muine luonteenominaisuuksinesi voisi hyvinkin todeta sitten että "kyllä sinä jonkun vielä löydät". Nythän se ei ollenkaan varmaan kun jos saat/olet saanut löyhätapaisen maineen niin sen oikeasti sitoutumiskykyisen miehen löytäminen voi olla yllättävän vaikeaakin näennäisestä suosiosta huolimatta.
Ikisinkku M kirjoitti:
Niin ei mielestäsi koska aina olet selvinnyt mutta jos ajateltaisiin vaihtoehtoa, siis sitä että eläisit kuin kunnollisen naisen kuuluukin niin muine luonteenominaisuuksinesi voisi hyvinkin todeta sitten että "kyllä sinä jonkun vielä löydät". Nythän se ei ollenkaan varmaan kun jos saat/olet saanut löyhätapaisen maineen niin sen oikeasti sitoutumiskykyisen miehen löytäminen voi olla yllättävän vaikeaakin näennäisestä suosiosta huolimatta.
Onko mulla siis löyhätapaisen naisen maine?
Täällä meilläpäin mä olen kyllä törmännyt jopa vähän päinvastaisiin "juoruihin" siitä, kuinka muhun ei kannata tuhlata baari-iltana aikaa, kun ei siinä "kaadossa" kuitenkaan onnistu.
Mutta ehkä mulla on siellä teidän planeetalla vähän huonompi maine :D- Ex PUA
pimppaloora kirjoitti:
Jopas tuli taas naisen logiikkaa. :D
Ei kyllä varmasti mene noin.
Nainen yleensä statususkovaisena totta kai on maineestaan tarkka, eikä todellakaan riskeeraa sitä jonkun miehen vuoksi mitä ei halua, sillä näin hän opportunistisena ja hypergamisena tietysti voisi antaa itsestään huonon maineen mukaisen kuvan jollekin jota haluaa. (Tietysti rationalisointihamsteri ruksuttaa taas viikon rationalisoinnin, että YTM ei puhuisi, vaikka faktahan on että nainen on sen jälkeen merkitty nainen kun on pannut jonkun yhteisön miehen kanssa - YTM totta kai haluaa osoittaa että keitä jokaista on pannut halvalla).
Lisäksi naiselle on tärkeää että jokainen pitää tästä, myös ne joista nainen ei itse pidä. - Ikisinkku M
pimppaloora kirjoitti:
Onko mulla siis löyhätapaisen naisen maine?
Täällä meilläpäin mä olen kyllä törmännyt jopa vähän päinvastaisiin "juoruihin" siitä, kuinka muhun ei kannata tuhlata baari-iltana aikaa, kun ei siinä "kaadossa" kuitenkaan onnistu.
Mutta ehkä mulla on siellä teidän planeetalla vähän huonompi maine :DTäällä palstalla ainakin on :D Arvelin että hyvinkin voisi olla myös livessä jos asut pienehkössä kaupungissa ja sinulla kun tuntuu kuitenkin niitä pano- ja treffailukumppaneita olleen. Yllättävn paljon ihmiset puhuu ja tietää siitä kuka kenenkin kanssa on pannut eikä siinä monesta irtopanosta puhuta kun jo naiselle alkaa muodostua "mainetta", tiedän tuon siitä kun itse olen pikkukaupungista lähtöjään ja nykyäänkin sieltä kuulen aina asioita. Tuo tietysti hyvä jos on noinpäin. pidä siitä kanssa sitten kiinni koska naiselle se on arvokasta pääomaa.
Ikisinkku M kirjoitti:
Täällä palstalla ainakin on :D Arvelin että hyvinkin voisi olla myös livessä jos asut pienehkössä kaupungissa ja sinulla kun tuntuu kuitenkin niitä pano- ja treffailukumppaneita olleen. Yllättävn paljon ihmiset puhuu ja tietää siitä kuka kenenkin kanssa on pannut eikä siinä monesta irtopanosta puhuta kun jo naiselle alkaa muodostua "mainetta", tiedän tuon siitä kun itse olen pikkukaupungista lähtöjään ja nykyäänkin sieltä kuulen aina asioita. Tuo tietysti hyvä jos on noinpäin. pidä siitä kanssa sitten kiinni koska naiselle se on arvokasta pääomaa.
Ihan sama mikä mun maineeni täällä on, eihän tämä ole todellisuutta. Täällähän mä olen jopa mies! :D
Vaikka tämä nyt ei kenellekään kuulu, niin kaveri- ja tuttavapiirini naisiin verrattuna olen aika "normitasolla" käyttöasteeni kanssa. Pitkiä suhteita muutama ja siellä väleissä jokunen lyhyempi tuttavuus.
Joskus nuoruudessa siskoni ja pari kaveria elivät kohtuullisen hurjaa aikaa ja miehet tulivat jopa minultakin suoraan kyselemään, olenko yhtään siskoni kaltainen jne.
Usein ne keskustelut päättyivät avariin miehen poskessa. Onneksi seurustelin silloin tiiviisti, eikä tietenkään kenelläkään ollut mitään mahiksia.
Viime vuosi oli ehkä hurjinta aikaa treffailumielessä, mutta treffithän ovat siis eri asia kuin seksi. Eli rutkasti treffejä ja aivan liian vähän seksiä! :D
Mutta joo, maine menee monesti mitä ihmeellisimmistä asioista ja nykynuorison meininki välillä hirvittää. En tiedä puhutaanko kotona nykyään noista asioista, mutta ainakin meillä äiti jopa kielsi yhden tytön kanssa liikkumisen, kun hän pyöri huonossa seurassa ja harrasti seksiä jo 6. luokalla!
Seksi on hieno ja kaunis asia, ja pikkuisen ronkeli pitää olla sen suhteen, kenen matkaan lähtee. Siinä olet oikeassa :)- Ikisinkku M
pimppaloora kirjoitti:
Ihan sama mikä mun maineeni täällä on, eihän tämä ole todellisuutta. Täällähän mä olen jopa mies! :D
Vaikka tämä nyt ei kenellekään kuulu, niin kaveri- ja tuttavapiirini naisiin verrattuna olen aika "normitasolla" käyttöasteeni kanssa. Pitkiä suhteita muutama ja siellä väleissä jokunen lyhyempi tuttavuus.
Joskus nuoruudessa siskoni ja pari kaveria elivät kohtuullisen hurjaa aikaa ja miehet tulivat jopa minultakin suoraan kyselemään, olenko yhtään siskoni kaltainen jne.
Usein ne keskustelut päättyivät avariin miehen poskessa. Onneksi seurustelin silloin tiiviisti, eikä tietenkään kenelläkään ollut mitään mahiksia.
Viime vuosi oli ehkä hurjinta aikaa treffailumielessä, mutta treffithän ovat siis eri asia kuin seksi. Eli rutkasti treffejä ja aivan liian vähän seksiä! :D
Mutta joo, maine menee monesti mitä ihmeellisimmistä asioista ja nykynuorison meininki välillä hirvittää. En tiedä puhutaanko kotona nykyään noista asioista, mutta ainakin meillä äiti jopa kielsi yhden tytön kanssa liikkumisen, kun hän pyöri huonossa seurassa ja harrasti seksiä jo 6. luokalla!
Seksi on hieno ja kaunis asia, ja pikkuisen ronkeli pitää olla sen suhteen, kenen matkaan lähtee. Siinä olet oikeassa :)Ei se nyt ihan sama ole, minusta ainakin olisi mukavaa jos edustaisit 50-lukulaisia kunnon naisen arvoja, toisaalta ei sinua hirveästi voi syyttää kun eihän täällä juuri kukaan muukaan siitä tee mutta mukavaahan se olisi :D
Onneksi noinpäin kuitenkin, se omaksi parhaaksesi pitkässä juoksussa jottet tulisi siskosi kaltaiseksi maineeltasi.
Äitisi kyllä kuulostaa ihan kunnon ihmiseltä, ehkä siitä on ripaus tarttunut sinuunkin :D
Joo on mutta minusta ei pidä olla pikkuisen ronkeli, pitää olla ihan h...tin ronkeli, sitten on oikealla tiellä :) pimppaloora kirjoitti:
Seksi on hieno ja kaunis asia, ja pikkuisen ronkeli pitää olla sen suhteen, kenen matkaan lähtee. Siinä olet oikeassa :)Kyllä mullakin se käsitys on, et pimppiksen panot mitataan sadoissa eikä kymmenissä, mut liekköhän sun edes tarvitsee mitään parisuhdetta haikaillakkaan kun perheenperustamis ajat on takanapäin ja seuraa saa niiku naps vain ja kun luonne on se, et ei paljo hikoile tuntemattomienkaan ihmisten edessä, niin mikäs sulla on ollessa. Sen kun paukuttelee aina kun siltä tuntuu. Toisaalta mitään syvällistähän tuolla elämäntavalla ei sitten luodakkaan. Itse olen kiinnostunut paremminkin sellaisesta..Tokkopa mikään voittaa aitoa molemminpuoleista tunnetta johon voi luottaa. Ei nuo kylmät panot edusta mulle mitään.
tuco- kirjoitti:
Kyllä mullakin se käsitys on, et pimppiksen panot mitataan sadoissa eikä kymmenissä, mut liekköhän sun edes tarvitsee mitään parisuhdetta haikaillakkaan kun perheenperustamis ajat on takanapäin ja seuraa saa niiku naps vain ja kun luonne on se, et ei paljo hikoile tuntemattomienkaan ihmisten edessä, niin mikäs sulla on ollessa. Sen kun paukuttelee aina kun siltä tuntuu. Toisaalta mitään syvällistähän tuolla elämäntavalla ei sitten luodakkaan. Itse olen kiinnostunut paremminkin sellaisesta..Tokkopa mikään voittaa aitoa molemminpuoleista tunnetta johon voi luottaa. Ei nuo kylmät panot edusta mulle mitään.
:D
Ei kyllä mennä lähellekään kolminumeroista lukua mun panojen suhteen.
Ja kyllä mä sitä parisuhdetta enemmän haikailen kun jotain irtotuttavuuksia. Valitettavasti vaan maailma on muuttunut kylmemmäksi eikä niitä parisuhteitakaan enää noin vaan löydy. Irtopisteitä olisi tarjolla ihan liikaakin.
Tälläkin hetkellä on parikin tyyppiä tekstarin päässä, mutta kun ei vittu vaan kiinnosta. Ja vaikka haluankin läheisyyttä tosi paljon, niin siitä maksettava hinta on liian kova mulle tällä hetkellä. Mielummin siis yksin.
Parisuhteesta haikailu ja perheen perustaminen eivät liity toisiinsa mitenkään.- ätmi
pimppaloora kirjoitti:
:D
Ei kyllä mennä lähellekään kolminumeroista lukua mun panojen suhteen.
Ja kyllä mä sitä parisuhdetta enemmän haikailen kun jotain irtotuttavuuksia. Valitettavasti vaan maailma on muuttunut kylmemmäksi eikä niitä parisuhteitakaan enää noin vaan löydy. Irtopisteitä olisi tarjolla ihan liikaakin.
Tälläkin hetkellä on parikin tyyppiä tekstarin päässä, mutta kun ei vittu vaan kiinnosta. Ja vaikka haluankin läheisyyttä tosi paljon, niin siitä maksettava hinta on liian kova mulle tällä hetkellä. Mielummin siis yksin.
Parisuhteesta haikailu ja perheen perustaminen eivät liity toisiinsa mitenkään.49 panoa?
- Darth Playa
Olkoon tämä opiksi palstan miehille.
Jokainen nainen haluaa pelimiehen. Jotkut (helka) sanovat sen suoraan. Useimmat sanovat että haluavat kiltin miehen joka saa olla kokematon, mutta tosiasiassa pelimies sytyttää (marianne) tai vaatimuslista on sellainen jonka vain kokenut pelimies voi täyttää (pimppaloora).
Ryhtykää pelimiehiksi tai jäätte ilman sitä mitä kuitenkin haluatte. 50-luku ei tule takaisin.- Ikisinkku M
Se ettei 50-luku tule takaisin ei ole mikään syy olla kaipaamatta sitä ja joskus ihmisen täytyy kestää pientä kärsimystäkin ylevien periaatteidensa vuoksi, eihän sitä muuten kehtaisi peiliin katsoa.
Ikisinkku M kirjoitti:
Se ettei 50-luku tule takaisin ei ole mikään syy olla kaipaamatta sitä ja joskus ihmisen täytyy kestää pientä kärsimystäkin ylevien periaatteidensa vuoksi, eihän sitä muuten kehtaisi peiliin katsoa.
Pitääkö se ikis sunkin vaan alkaa sopeutumaan nykymailmaan ja hyväksyä, et naiset ei ehkä ookkaan niin romanttisia olentoja kuin olis voinu joskus kuvitella?
Kyllä nykypäivän mies joutuu hyväksymään, et vaimo on ns. "lainavaimo". Muuten jää kyllä hyvin todennäköisesti yksin.- Ex PUA
Minulla on luonnostaan tuon listan piirteitä sellainen 5-6 kpl.
Mutta silti itse arvostan juuri tuollaista 50-luvun naista (enkä kyllä oikein koe noissa jutuissa mitään pelailua, vaan ne ovat kiinni persoonasta, fiiliksestä ja siitä minkälainen tilanne on - moni niistä myös on kaksisuuntainen tie).
Samoin muistuttaisin sitten että minkälainen se vaihtoehto on, tässä tapauksessa kuin helka.
Eli jos haluat olla lihavalle, runsaslukuisesti eri miesten kanssa nussinelle, narsistiselle ja epäempaattiselle (hypergamiselle) toimistädille mieliksi, niin selvä, se on valintasi.
Mutta onko se se mitä sinä etsit?
Vai oletko nyt alistumassa PUA-teollisuuden ja feministisen yhteiskunnan ristipaineeseen? - Ikisinkku M
tuco- kirjoitti:
Pitääkö se ikis sunkin vaan alkaa sopeutumaan nykymailmaan ja hyväksyä, et naiset ei ehkä ookkaan niin romanttisia olentoja kuin olis voinu joskus kuvitella?
Kyllä nykypäivän mies joutuu hyväksymään, et vaimo on ns. "lainavaimo". Muuten jää kyllä hyvin todennäköisesti yksin.Eikä pidä, nykymaailma haisee ja sillä sipuli. 50-luvun nainen, kuolema yksin tai thaikkunainen kainalossa, kyllä se niin vain taitaa mennä kuitenkin. Olet varmaan joskus kuullut sanonnan "vittuilivat väärälle miehelle" ja sitten ei anneta periksi tuumaakaan. Nykynaisten touhu alkaa pikkuhiljaa tuntumaan vähän siltä että tosiaankin vittuilivat väärälle miehelle, sinänsähän se on harmi että joku ihan mukavakin nainen saattaa sitten jäädä ilman kiinnostusta mutta niin se vaan sitten menee.
Ikisinkku M kirjoitti:
Eikä pidä, nykymaailma haisee ja sillä sipuli. 50-luvun nainen, kuolema yksin tai thaikkunainen kainalossa, kyllä se niin vain taitaa mennä kuitenkin. Olet varmaan joskus kuullut sanonnan "vittuilivat väärälle miehelle" ja sitten ei anneta periksi tuumaakaan. Nykynaisten touhu alkaa pikkuhiljaa tuntumaan vähän siltä että tosiaankin vittuilivat väärälle miehelle, sinänsähän se on harmi että joku ihan mukavakin nainen saattaa sitten jäädä ilman kiinnostusta mutta niin se vaan sitten menee.
Jos sua on yksi nainen loukannut, niin se ei tarkoita, että kaikki naiset olisivat samanlaisia.
- Ikisinkku M
pimppaloora kirjoitti:
Jos sua on yksi nainen loukannut, niin se ei tarkoita, että kaikki naiset olisivat samanlaisia.
Tuohon sanon että "Kaikki naiset ovat samanlaisia, aamen" :D Ei minua varsinaisesti kukaan yksittäinen olekaan loukannut mutta tuo naisten nykyinen moraalikäsitys panorinkeleineen tuntuu olevan semmoinen että suominaiset ihan kollektiivisesti ovat loukanneet ja sen vuoksi sitten joku hyväkin nainen saattaa jäädä huomiotta, en pysty olemaan epäilemättä etteikö olisi samanlainen kuin kaikki muutkin.
Ikisinkku M kirjoitti:
Tuohon sanon että "Kaikki naiset ovat samanlaisia, aamen" :D Ei minua varsinaisesti kukaan yksittäinen olekaan loukannut mutta tuo naisten nykyinen moraalikäsitys panorinkeleineen tuntuu olevan semmoinen että suominaiset ihan kollektiivisesti ovat loukanneet ja sen vuoksi sitten joku hyväkin nainen saattaa jäädä huomiotta, en pysty olemaan epäilemättä etteikö olisi samanlainen kuin kaikki muutkin.
Toivotaan, että joku ihana nainen pääsee tuon kuoren sisälle joskus... :)
- Ikisinkku M
pimppaloora kirjoitti:
Toivotaan, että joku ihana nainen pääsee tuon kuoren sisälle joskus... :)
Sitä minäkin toivon kyllä, ei se ole edes kovin vaikeaa jos nainen edustaa 50-lukulaisia arvoja :)
Ikisinkku M kirjoitti:
Pitääkö se ikis hyväksyä se, et naisia ei voi muuttaa, mutta itseensä paremminkin, joten jospa teet itsestäsi samanlaisen.. Ahkerasti huorissa käyntiä ja kaikki yleensäkkin mitä irti saa, mummot etc. Tavallaan hinaat itsees lähemmäksi sitä mitä vastapuolella on yleisesti ottaen, jolloin hyväksyminen käy mahdolliseksi..?
Taisi nuo 50-luvun naiset olla enempi semmosia päältä nussittavia. Noinkohan ottivat poskeenkaan noihin aikoihin..Mitäs siitä tuumaat?- Ikisinkku M
tuco- kirjoitti:
Pitääkö se ikis hyväksyä se, et naisia ei voi muuttaa, mutta itseensä paremminkin, joten jospa teet itsestäsi samanlaisen.. Ahkerasti huorissa käyntiä ja kaikki yleensäkkin mitä irti saa, mummot etc. Tavallaan hinaat itsees lähemmäksi sitä mitä vastapuolella on yleisesti ottaen, jolloin hyväksyminen käy mahdolliseksi..?
Taisi nuo 50-luvun naiset olla enempi semmosia päältä nussittavia. Noinkohan ottivat poskeenkaan noihin aikoihin..Mitäs siitä tuumaat?Noup, kun ei huvita, enimmäkseen annan kohteliaita pakkeja nykyään kun en tunne saavani kuin tyhjän olon naisesta jota kohtaan en tunne oikein mitään.
No joo mutta eihän sitä tiedä miten villejä olivat kotioloissa eikä se poskeenotto nyt mikään välttämättömyys ole, jos pitää valita muuten hyvän naisen ilman poskeenottoa ja jakarin poskeenotolla välillä niin valitsen sen muuten hyvän. Ikisinkku M kirjoitti:
Noup, kun ei huvita, enimmäkseen annan kohteliaita pakkeja nykyään kun en tunne saavani kuin tyhjän olon naisesta jota kohtaan en tunne oikein mitään.
No joo mutta eihän sitä tiedä miten villejä olivat kotioloissa eikä se poskeenotto nyt mikään välttämättömyys ole, jos pitää valita muuten hyvän naisen ilman poskeenottoa ja jakarin poskeenotolla välillä niin valitsen sen muuten hyvän.Niimpä....Mistähän me löydetään kunnon muijat jotka ottaa vieläpä poskeen ja heittääpä kontilleenkin omasta halustaan....On on tekeminen, et saa kaiken natsaamaan.
- uglug
Assburger 10/10. Kun ei osata nähdä ihmistä yksilönä tai lukea sitä niin täytyy turvautua ennalta ulkoa opittuihin sääntöihin.
- ht ...
Varmaan tuo lista pitää jollain tasolla paikkansa. Mutta ihmiset on toki aina silti yksilöitä.
Se jatkokysymys tietysti on juuri se, että onko se hyvä rakastaja taas hyvä kumppani. Usein varmaan ei. Ainakin jos haluaa kumppaniltaan uskollisuutta.
Hedonistit kun usein ovat juuri niitä määritelmänsä mukaisia ihmisiä - eli nautiskelijoita, joille juurikin se nautinto on se elämän tärkein asia. Ja sellaisia, jotka eivät sitä uutta nautintoa helposti jätä kokeilematta kun sellainen vastaan tulee (olivatpa sitten suhteessa tai ei).No ainakaan kukaan mun kumppaneistani ei ole ollut uskoton ja kaikki ovat silti olleet hyviä tai erittäin hyviä rakastajia. Eli on todellakin harhaa, että hyvä rakastaja ei pysty olemaan uskollinen. Aika usein ne siis mahtuu samaan pakettiin.
Jos siis suhde on molempia osapuolia kaikilla osa-alueilla tyydyttävä, niin ei ole syytä uskottomuuteen. (Ja ne jännämiesteoriat ei siis liity tosielämään mitenkään).
Ja miksei hyvä rakastaja voisi olla myös hyvä kumppanina? Miten ne muka sulkee toisensa pois? Itse en voi kuvitella olevani suhteessa, josta saan vain toisen osan. Jos saan vain hyvän rakastajan, ilman henkistä puolta, se on silloin vakipano. Ja jos saan hyvän kumppanin ilman fyysistä yhteyttä, se on silloin kaveri. Kumpikaan ei pitäisi mua tyytyväisenä parisuhdemielessä.- ht ...
pimppaloora kirjoitti:
No ainakaan kukaan mun kumppaneistani ei ole ollut uskoton ja kaikki ovat silti olleet hyviä tai erittäin hyviä rakastajia. Eli on todellakin harhaa, että hyvä rakastaja ei pysty olemaan uskollinen. Aika usein ne siis mahtuu samaan pakettiin.
Jos siis suhde on molempia osapuolia kaikilla osa-alueilla tyydyttävä, niin ei ole syytä uskottomuuteen. (Ja ne jännämiesteoriat ei siis liity tosielämään mitenkään).
Ja miksei hyvä rakastaja voisi olla myös hyvä kumppanina? Miten ne muka sulkee toisensa pois? Itse en voi kuvitella olevani suhteessa, josta saan vain toisen osan. Jos saan vain hyvän rakastajan, ilman henkistä puolta, se on silloin vakipano. Ja jos saan hyvän kumppanin ilman fyysistä yhteyttä, se on silloin kaveri. Kumpikaan ei pitäisi mua tyytyväisenä parisuhdemielessä.Jep. No siis ehkä enemmän suuntasin ton uskottomuusajatuksen sinne hedonismin puolelle, en niin pelkän hyvän rakastajan tapaukseen.
Totta kai tietysti hedonistikin voi olla uskollinen. Etenkin jos siis on hyvässä suhteessa jossa toinen on hyvä rakastaja, niin siitähän se hedonisti sitten nauttii. Ehkä enemmänkin jos toinen ei olekaan tarpeeksi hyvä rakastaja, niin ääripään hedonisti voi etsiä nautintonsa muualta.
Ja joo. Ymmärrän myös tuon pointtisi kumppanuudesta... Siitä henkisestä ja fyysisestä puolesta. Ja siitä mitä vaaditan että on tyytyväinen parisuhdemielessä. Ehkä liiankin hyvin.
- g.m. off...
Tällainen...
https://www.youtube.com/watch?v=P1XLloZEV00 UUuuhhh... Baby, I love you...
- ätmi
Genio.Mentle
- ätmi
Genio.Mente kirjoitti:
Ei kai ikinä. Pimppis ei huoli minua... :(
Kai olet jo kosinnan laittanut?
- hedonisti1
Itse olen hedonisti. Se ilmenee siten että juon humalanhakuisesti joka viikonloppu koska nautin siitä :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4743253Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1482334- 1352172
Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel321660Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71585Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2111395Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1771384- 91162
- 571116
Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien101009