Hiusten pituus, väri, suorat vai kiharat?
Millaiset hiukset kaivatullasi on?
57
1226
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä, en ole nähnyt pitkään aikaan. Tiedä vaikka on ajanut kaljuksi.
- Anonyymi
hamput 🙋🏻♂️😂
- Anonyymi
osuu
- Anonyymi
Ite oot hamppu.
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite oot hamppu.
Sana on hampuusi. Sano ham-puu-si.
- Anonyymi
Oot kauhea
- Anonyymi
Kiitos, tiedän sen 😂
Onneksi tykkäät
- Anonyymi
Kikkurat viininpunainen polkka. Miehellä.
- Anonyymi
En tiiä kui pitkät nykyään. Liekö kaljuliini
- Anonyymi
Tummat
- Anonyymi
semmoseet suorat ruskeat miehen hiukset melko lyhyet. -kärkkähamppumuijja
- Anonyymi
Suorat, tummat ja pitkät. Tykkään niistä.
- Anonyymi
🫶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🫶
🫶
- Anonyymi
Hänellä tummat kihartuvat hiukset lähelle hartioita. Pitää usin hiuksiaan kiinni jolloin on sievä, mutta hiusten vapaana ollessa tästä ihastuksesta kuoriutuu kaunotar. <3
- Anonyymi
Ne on pääsdä ja lyhyet 😝. En katso hiuksia, vaan sitä komeaa naamaa, kroppaa ja mielellään katsoisin silmiä. Tänään vilahti vähän masua 🤭
- Anonyymi
Rasvaiset
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
En tiedä onko sillä tukkaa enää ollenkaan. En ole nyt nähnyt ja sitä ennenkin peitteli sitä multa. Ei tiedä että tykkään kaljuista.
- Anonyymi
Käyttää hattua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttää hattua?
Juu, hattu päässä aina kun nähtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, hattu päässä aina kun nähtiin.
Ole nyt pölhö hiljaa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole nyt pölhö hiljaa :D
En ole pölhösi joten enpä hiljene.
- Anonyymi
Ei hiuksia
- Anonyymi
Pitkät vaaleat, joskus kiinni toisinaan ei. Joskus kiharalla toisinaan taas ei.
- Anonyymi
Onko minkä väriset silmät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko minkä väriset silmät
Hänellä on todellakin silmät ja harmaat ovat.
- Anonyymi
Osuu ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuu ❤️
Kiva❤️
- Anonyymi
Latvoista kiharat. Olkapäille oli viimeksi. Ihanat!❤️
- Anonyymi
Milloin olet viimeksi nähnyt hänet?
- Anonyymi
Vaaleat, joskus kiinni, useimmiten ei.
- Anonyymi
En tiedä minkälaiset nykyään oikeasti, hän käyttää peruukkeja 🤔
- Anonyymi
Tämä on kyllä mahdollista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on kyllä mahdollista
Nykyään niin aidon näköisiä nuo peruukitkin ettei välttis ees huomaakaan jos ei tietäisi 😘
- Anonyymi
Syöpäsairaudet on kyllä ikäviä vaikuttaa hiuksiin useamman vuoden. Liikalihavuus sekä miehillä että naisilla ohentaa hiukset muutoin naisilla ei ole hiuksettomuutta. Somettajat ja julkut käyttävät kaikki lisähiuksia koska suomi ohuthiuksisten maa. Kiharat hiukset on harvoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syöpäsairaudet on kyllä ikäviä vaikuttaa hiuksiin useamman vuoden. Liikalihavuus sekä miehillä että naisilla ohentaa hiukset muutoin naisilla ei ole hiuksettomuutta. Somettajat ja julkut käyttävät kaikki lisähiuksia koska suomi ohuthiuksisten maa. Kiharat hiukset on harvoilla.
Niinpä, syövät ovat kamalia, toivottavasti hänellä ei sentään semmoista ole ollut 😧Kyllä mä luulen että hänellä on omatkin hiukset tallella, muuten vain haluaa vaihdella useammin kampausta 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oli kyllä vähän tuulesta temmattua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, syövät ovat kamalia, toivottavasti hänellä ei sentään semmoista ole ollut 😧Kyllä mä luulen että hänellä on omatkin hiukset tallella, muuten vain haluaa vaihdella useammin kampausta 😊
Ei ole syöpää.. Muuten vaan ohuet ja luonnostaan hieman kihartuvat. Toisaalta pitää vaihdella hieman kampausta kun muuten me oltais liiankin samikset :)
- Anonyymi
:DDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:DDD
nauroin tuota peruukkikommenttia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikein voinut olla täysin oma itseni kun muuten olisin ollut liian samis.. Eikö se olis ollut hassua jos molemmilla olis ollut ihan samanlainen kampaus, minulla vaan huonompi hiuslaatu ja kun en käynyt leikkauttamassa suoraan kampaajalla.. .Minusta se olisi ollut hieman hassua ja turhan silmiinpistävää..
- Anonyymi
Tummat, välillä letillä molemmin puolin, välillä nutturalla ja viimeksi nähdessä roikkui takana puoleenselkään ja hieman oli myös väriä ilmestynyt
- Anonyymi
Oli aiemmin ylpeästi kalju, nykyisin taitaa verhoilla päänsä hatuilla.
- Anonyymi
Kaljulla palelee herkästi päätä. Ja jos pitkän ajan jälkeen antaa jäljellä olevien potentiaalisten hiusten kasvaa pidemmäksi niin sitten onkin tosi kuuma päässä 🫨
Tietysti kaikki nämä ongelmat katoavat kun näen sen naisen ☝️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaljulla palelee herkästi päätä. Ja jos pitkän ajan jälkeen antaa jäljellä olevien potentiaalisten hiusten kasvaa pidemmäksi niin sitten onkin tosi kuuma päässä 🫨
Tietysti kaikki nämä ongelmat katoavat kun näen sen naisen ☝️Ei liity yllä olevaan kommentoijaan vaikka sormi osoittaa ylös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti kaikki nämä ongelmat katoavat kun näen sen naisen ☝️Kesähelteellä palelee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesähelteellä palelee?
Silloin ei mutta hattu suojaa esimerkiksi auringonpistokselta
- Anonyymi
Vaalea siisti tukka, vähän punertaa sillain hienolla lailla. Punapigmettiä vähän kuten mulla. Samaa hällä on parrassa. Voi mä rakastan tuota miestä❤️
- Anonyymi
Mitä sä näistä noi niiku tiedät miksi mä en kaipaa mä kerron kiinnostukseni suoraan miksi en itse ole aiemmin lähestyny ketään kuin korkeintaan halusta keskustella siksi että en uskonu kenenkään pystyvän olemaan edes rehellinen ja se miksi mulla on minimi vaatimus ehdoton rehellisyys se on se mitä joka ainoa nainen multa vaatii pystymättä siihen itse onko reilua ei en tiedä ei kiinnosta tähän ikään en ole kohdannu kun yhden joka ihastu jo siihen mikä/millainen olin reilu kakskyt vuotta sitten
- Anonyymi
Kiva naisen tukka.
- Anonyymi
Millainen on naisen tukka?
- Anonyymi
aika suora on, naisellinen.
- Anonyymi
Tukka on musta mutta hiukset on vaaleat.
- Anonyymi
Tänä on aika kaksimielinen🤔
Sivusta
- Anonyymi
Oikein kiva olkitukka on
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....558719Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3026570Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995897- 1523790
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283193Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623109- 1511843
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171746- 321438
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191186