keskenmenoko ?

laiskiainen__

moi.. alkaa oleen huono omatunto.. kun epäilen, että oon ollut raskaana.. mun maha oli turvoksissa.. ja yritettiin vauvaa.. sit just tänään kaveri kerto, että se ja sen taata myös oli epäillyt yhessä vaiheessa, että jos olisin ollu raskaana.. mut kun tein raskaustestin niin se näytti negatiivista ja mun menkat alkoi.. tai ainakin luulin niiden olevan kuukautiset.. mut en oo kyl varma enää.. luulen että meni kesken koska poltin röökiä , kun aattelin et en si varmaan ookkaan raskaana.. mut nyt luulen, että olinkin raskaana.. mitä teen ? haluisin kovasti jo olla raskaana.. mut en tiä pystynkö oleen polttamatta tupakkia.. tai no kai pystyn.. mutta oon ollu polttamatta välillä jonkun aikaa nikotiinipurkan avulla.. voi kai olla sekin mahdollista, että on mennyt kesken nikotiini purkan takia ? koitetaan miehen kans huomenna uusiks ja jos vähänkin alkaa olla epäilystä, että saatan olla raskaana en ainakaan polta ja vaikka raskaustesti näyttäiskin negatiivista en polta enkä mitään mikä saattais laukasta keskenmenon.. meen sit lääkäriin ?

12

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmm....

      Ja ikää sinulla on??

    • laiskiainen__

      mitenköhän mun ikä liittyy asiaan mitenkään.. jos luulen että oon alaikänen niin vääräs olet

      • plussaa näyttäs jos km

        Testi olisi näyttänyt positiivista jos olisi vuoto keskenmenosta kohtunut. Ite tein testin vuosi sitten,noh positiivista näytti kävin neuvolassa ja viikkoja oli 10 ensimmäiseen ultraan tuli kutsukin. Sit yhtenä aamuna,aloin vuotamaa..tiputti vaan vähän (soitin lääkäriin "ei mitään hätää,jos ei ole kipuja") no ei niitä kipuja ollu..seuraavana pvä vuoa jo enemmän ja soitin kättärille "jos ei kipuja,semmosia kipuja että joudut kipulääkettä ottamaan) soitin sinä pvä kolme kertaa koska vuoto vaan ylty ja aina sama vastaus..no kolmantena pvä,ei niitä kipuja ollu edellenkään,mutta päivällä mennessäni vessaan tunsin jotain..no juosten sinne sitten ja ei sieltä mitään tippunu (vetämään jouduin) se oli kun täytetty vesi ilmapallo..no tiesin että kesken se meni. Soitin kättärille ja sielä vaan neuvottiin tekemään testi n.viikonkuluttua (jos nega niin tyhjentyny) viikon päästä tein näytti viel ihan haamuna,odotin viikon ja tein uudestaan oli nega.
        Nyt tästä on kulunu melkeen vuos ja 8 jotain ollaan,en oo varannu neuvolaa enkä kertonu kellekkää jos meneneeki taas kesken..

        Mut tän kerroin vain siks että kukaan ei pääse sanomaan että km sattuu aina jne..iteen tuntenut mitään (synnyttäneenä 3lasta,luulis jotain huomaavan)
        Ja toiseks tikku näyttää plussaa vielä sen viikon kaks km,jälkeen


      • edelliseen lisäten
        plussaa näyttäs jos km kirjoitti:

        Testi olisi näyttänyt positiivista jos olisi vuoto keskenmenosta kohtunut. Ite tein testin vuosi sitten,noh positiivista näytti kävin neuvolassa ja viikkoja oli 10 ensimmäiseen ultraan tuli kutsukin. Sit yhtenä aamuna,aloin vuotamaa..tiputti vaan vähän (soitin lääkäriin "ei mitään hätää,jos ei ole kipuja") no ei niitä kipuja ollu..seuraavana pvä vuoa jo enemmän ja soitin kättärille "jos ei kipuja,semmosia kipuja että joudut kipulääkettä ottamaan) soitin sinä pvä kolme kertaa koska vuoto vaan ylty ja aina sama vastaus..no kolmantena pvä,ei niitä kipuja ollu edellenkään,mutta päivällä mennessäni vessaan tunsin jotain..no juosten sinne sitten ja ei sieltä mitään tippunu (vetämään jouduin) se oli kun täytetty vesi ilmapallo..no tiesin että kesken se meni. Soitin kättärille ja sielä vaan neuvottiin tekemään testi n.viikonkuluttua (jos nega niin tyhjentyny) viikon päästä tein näytti viel ihan haamuna,odotin viikon ja tein uudestaan oli nega.
        Nyt tästä on kulunu melkeen vuos ja 8 jotain ollaan,en oo varannu neuvolaa enkä kertonu kellekkää jos meneneeki taas kesken..

        Mut tän kerroin vain siks että kukaan ei pääse sanomaan että km sattuu aina jne..iteen tuntenut mitään (synnyttäneenä 3lasta,luulis jotain huomaavan)
        Ja toiseks tikku näyttää plussaa vielä sen viikon kaks km,jälkeen

        Mulla itellä oli influenssa (melkee 40kuumetta viikon ja vedin 800buranaa pitkin pvä/7pvä. Plus poltin ihan hirveesti tupakkaa (silloin kaikki meni elämässä vituiks eikä vieläkään ole kunnossa) enkä tiennyt silloin että odotin,itse veikkaan sitä stressinmäärää,tupakkaa ja influenssa buranaa, että tuli km


      • laiskiainen__
        edelliseen lisäten kirjoitti:

        Mulla itellä oli influenssa (melkee 40kuumetta viikon ja vedin 800buranaa pitkin pvä/7pvä. Plus poltin ihan hirveesti tupakkaa (silloin kaikki meni elämässä vituiks eikä vieläkään ole kunnossa) enkä tiennyt silloin että odotin,itse veikkaan sitä stressinmäärää,tupakkaa ja influenssa buranaa, että tuli km

        öö no mulla ei missään vaiheessa oo raskaustesti näyttäny plussaa, 2 testiä oon tehnyt aikasemmin kun epäilin olevani raskaana ja sillon molemmilla kerroilla kun tein testin , testi näytti epäonnistunutta.. eli haaleeta viivaa ja epäilen että tein testit liian aikasin , enkä edes tehny niitä aamu pissaan.. kun en millään olis jaksanu odottaa kauempaa.. mut nyt oon päättäny odottaa, että menkat on oikeesti ensin myöhäs ennen ku teen raskaustestin


      • plussaa näyttäs jos km
        laiskiainen__ kirjoitti:

        öö no mulla ei missään vaiheessa oo raskaustesti näyttäny plussaa, 2 testiä oon tehnyt aikasemmin kun epäilin olevani raskaana ja sillon molemmilla kerroilla kun tein testin , testi näytti epäonnistunutta.. eli haaleeta viivaa ja epäilen että tein testit liian aikasin , enkä edes tehny niitä aamu pissaan.. kun en millään olis jaksanu odottaa kauempaa.. mut nyt oon päättäny odottaa, että menkat on oikeesti ensin myöhäs ennen ku teen raskaustestin

        Juuh, tarkoitin sitä että jos saa keskenmenon niin se tikku ei ihan heti sitä negaa näytä. Se raskaushomoni pysyy sielä silti vielä. Eli siis jos sinulla alko vuoto ja teit testin parikin päivää sen jälkeen ja näytti negaa niin se ei ollut km vaan ihan normi se aika kuukaudesta.
        myös kova toivomisesi tulla raskaaksi (ns.stressi siitä) voi aiheuttaa kierron sekaisin menon :)

        Toivottavasti tärppää,eiks sitä niin sanota että silloin kun sitä vähiten odottaa


      • laiskiainen__
        plussaa näyttäs jos km kirjoitti:

        Juuh, tarkoitin sitä että jos saa keskenmenon niin se tikku ei ihan heti sitä negaa näytä. Se raskaushomoni pysyy sielä silti vielä. Eli siis jos sinulla alko vuoto ja teit testin parikin päivää sen jälkeen ja näytti negaa niin se ei ollut km vaan ihan normi se aika kuukaudesta.
        myös kova toivomisesi tulla raskaaksi (ns.stressi siitä) voi aiheuttaa kierron sekaisin menon :)

        Toivottavasti tärppää,eiks sitä niin sanota että silloin kun sitä vähiten odottaa

        noh mulla kävi tänään niin että mahan turvotus alko pikkuhiljaa laskeen, eikä mun maha oo enää hirveen turvoksissa.. ja kun heräsin aamulla, mun pikkarit oli ihan märät ja kun kävin suihkussa peseytymässä niin hetki sen jälkeen kun olin vaihtanut uudet puhtaat pikkarit ei menny kauaakaan kun nekin oli jo vähän märät.. ja mulla tuli mun mielestä just jotain valkovuodon tapasta vuotoo.. meniköhän taas kesken.. huokaus


    • oletko tyhmä?? =olet

      Raskaustesti näyttää positiivista vielä 1kk jälkeenkin keskenmenosta. Eli nuo höpönhöpön-kuvitelmasi ovat täyttä puppua.

      P.S. Suosittelen; yrittäkää hankkia lapsi vasta sen jälkeen, kun/(jos) olet saanut hieman järkeä päähäsi. Noin tyhmä ja tietämätön ei toivottavasti ole koskaan kenenkään äiti. Kuuluu ihan yleissivistykseen tietää, että raskaustesti näyttää positiivista vielä pitkään keskenmenon jälkeen. Ei voi muuta kuin huokaista.. mistä näin tyhmää porukkaa sikiää.

      • itse olet

        Vittu painu sinä nyt hevon helvettiin itse taidat olla tyhmä kun alat vaan toisia täälä haukkumaan pidä se pääs kii ellei oo muuta asiaa kun vaan aukoo vittu päätäs en oo ikinä ollu raskaana nii anteeks kun kysyin sinä voit samantien mennä takas sinne mistä tulitkin ole nyt vaan vtu hiljaa stna huoh en jaksa edes vastata mitä vittua mä tätä viestii kirjotan jollekki saatanan huoralle joo moro mene pois kiitos ole vaan hiljaa jos ei oo mtn järkevää sanottavaa edes


      • laiskiainen__

        Niin oletkin tuo kuule loukkasi aika paljon


    • ffaaad

      suosittelen lopettamaan sen tupakoinnin ennen raskautta, se voi edesauttaa raskaaksi tuloa ja sinun ei tarvi miettiä että teet pahaa lapselle kun tupakoit raskaus aikana,. Itse olen raskaana 5 viikolla, huono omatunto kun poltan tupakkaa vaikka olen onnistunut vähentämään 6 tupakkaan päivässä, tavoitteeni on viikon sisällä olla lopettanut kokonaan. On todella hyvä syy tehdä se ja aion todellakin tehdä sen, harmittaa vaan koska on vaikeampaa kuin luulin.

      • Toiveikas!

        Tsemppiä tohon tupakoinnin lopettamiseen! :)
        Itse tein positiivisen raskaustestin marraskuun alussa ja 5päivän sisällä lopetin polttamisen, vähentämällä. Oli itselle paljon helpompaa kun olin ajatellut! Niin oli odotettu raskaus kun oltiin vuosi yritetty... Sitten puolessa välissä kuukautta tuli vaaleanpunaista vuotoa ja menin heti Kätilöopiston päivystykseen ja tuulimunaraskaushan se oli :/ ja lääkkeellinen tyhjennys piti tehdä...
        Nyt tällä viikolla oli ensimmäinen ovulaatio tapahtuneen jälkeen ja en pysty miettimään muuta kun että olenko raskaana vai en.. Tossa tuulimunaraskaudessa mulle tuli tosi vahvat oireet kyllä jo ennen kuukautisten odotettua alkua, niin tiesin heti.. Toivottavasti nyttenkin kun tää odottaminen on niin hankalaa!
        Polttamatta oon ollut koko ajan alkaen 7.11! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe