Ensi talven loma täällä Kanarialla

annakatri

Ajankohta tulee aikaistumaan. Nyt olemme olleet neljä viikkoa. Ensimäinen lähtöpäivä varattiin kesällä nenämme edestä. Lähtö siirtyi viikolla.

Ensi talven loma täällä tulee olemaan marraskuussa. Korkeintaan vähän voi mennä joulukuun puolelle. Kyllä nää talvituulet pilaa loman. Haluaisin kuitenkin olla kesävaatteissa lomalla.

25

798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tenho_LC

Joulukuu ja tammikuun alku tunnetusti epävarmimmat ajat. Helmikuun alusta jo paranee. Riippuu toki missä olet, mutta ne vajaa 10 sadepäivää esim eteläisellä Teneriffalla ovat yleensä siinä meikäläisen itsenäisyyspäivän kieppeillä. Ainakin useana vuonna on näin ollut.

• Frio

Jos lomailee talvella ja pitää kesävaatteissa tulla toimeen niin Kanarian saaret on kyllä väärä paikka.

• 15+15

Inglesissä siis olette. Sehän on jo perusolemukseltaan tuulinen, joulukuulle nyt vaan osui ihan loppupuolta lukuun ottamatta huonot säät. Toisinkin voi olla, joskus koko joulukuu saarilla on ollut hieno ja lämmin. Vuodet ovat erilaisia. Marraskuussa on usein sateista, niin oli nytkin, myös Inglesissä.

Vaihda välillä kohdetta, mikä siitä Inglesistä tekee niin autuaan, onhan muitakin saaria ja paikkoja.

• Ei aina ymmärrä

Kerran olen käynyt Inglesissä ja se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. No elämähän on valintoja ja matkustakoon kukin mieltymystensä mukaan -"-

• Ei aina ymmärrä kirjoitti:

Kerran olen käynyt Inglesissä ja se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. No elämähän on valintoja ja matkustakoon kukin mieltymystensä mukaan -"-

No voe tokkiisa. Meinasin seuraavan kerran marraskuussa. Sataa? San Agustin Grean Ocean oli nyt neljä viikkoa. Tää viimeinen viikko oli paha. Lämmintä piti pukea. Se tuuuli..

• p rikos

Inglesissä joku vuosi sitten olin viikon verran tammikuussa ja alkoi kyrsimään tuuliset ilmat..no sitten menin Puerto Ricoon katsomaan ja siellä ihan eri meininki,porukkaa uimassa ja hyvä ilma,pieni välimatka mutta iso ero

• taxitaxi

Joko Annakatri on löytänyt ensi talvikauden majoituksen. Ellet, lue aloittamasi ketju, johon annoin suht pitkän sepustuksen.
        Kysy losficus.com sivuilta mitä hra Juan Bordon Aleman pyytää huoneistostaan. Paikka on hyvä ja siisti. Tai mitä sitä kysymään netissä, kun kerran olet pelipaikalla Käy nyt paikalla ja selvitä, pitääkö omaa respaansa vielä yhdessä maantason huoneistossaan. Samalla voit pyytää häntä näyttämään sinulle sopivaa huoneistoa (jos on tyhjä). Heran tuntee hyvin, hän pukeutuu aina verkkareihin. Ei voi erehtyä. Kerro olevasi suomalainen, saat hyvän palvelun.
        Veikkaan, että ensi talvikaudella yhden makkarin asunto maksaa alle 1500 EUR/kk.
        Minulle kertoi, että kuukausi on minimiaika.
        Los Ficus löytyy Calle Italia 17 osoitteella Broncemaria ja Luigin ravintolaa vastapäätä. Hyvä paikka!!!
        Huomioithan, että toinen hotelli pitää respaa alhaalla montussa. huom. tietoni viime maaliskuulta, jolloin tilanneoli tämä.

• taxitaxi kirjoitti:

Joko Annakatri on löytänyt ensi talvikauden majoituksen. Ellet, lue aloittamasi ketju, johon annoin suht pitkän sepustuksen.
        Kysy losficus.com sivuilta mitä hra Juan Bordon Aleman pyytää huoneistostaan. Paikka on hyvä ja siisti. Tai mitä sitä kysymään netissä, kun kerran olet pelipaikalla Käy nyt paikalla ja selvitä, pitääkö omaa respaansa vielä yhdessä maantason huoneistossaan. Samalla voit pyytää häntä näyttämään sinulle sopivaa huoneistoa (jos on tyhjä). Heran tuntee hyvin, hän pukeutuu aina verkkareihin. Ei voi erehtyä. Kerro olevasi suomalainen, saat hyvän palvelun.
        Veikkaan, että ensi talvikaudella yhden makkarin asunto maksaa alle 1500 EUR/kk.
        Los Ficus löytyy Calle Italia 17 osoitteella Broncemaria ja Luigin ravintolaa vastapäätä. Hyvä paikka!!!
        Huomioithan, että toinen hotelli pitää respaa alhaalla montussa. huom. tietoni viime maaliskuulta, jolloin tilanneoli tämä.

Kiitos Taxitaxi.
        Eilen tosiaan palattiin Suomeen ja totta vieköön on KYLMÄ!

• 5+3
        annakatri kirjoitti:

Kiitos Taxitaxi.
        Eilen tosiaan palattiin Suomeen ja totta vieköön on KYLMÄ!

Kokeile vaihteeksi jotain muuta saarta. Ingles on oikeasti aina tuulinen ja joskus se vielä korostuu. Miten olis joku Americasin reunama Teneriffalla? Tai eteläinen Teneriffa laajemmin?

1500 € kuukauden asumisesta on järkyttävä hinta. Alle tonnilla saa ihan kelvollisen asunnon, kuukaudeksikin noita löytyy. Pitkäaikaisissa vuokrauksissa 1 mh:n asunto on 600-750€/kk.

• VittumitäRottia.
        5+3 kirjoitti:

Kokeile vaihteeksi jotain muuta saarta. Ingles on oikeasti aina tuulinen ja joskus se vielä korostuu. Miten olis joku Americasin reunama Teneriffalla? Tai eteläinen Teneriffa laajemmin?

1500 € kuukauden asumisesta on järkyttävä hinta. Alle tonnilla saa ihan kelvollisen asunnon, kuukaudeksikin noita löytyy. Pitkäaikaisissa vuokrauksissa 1 mh:n asunto on 600-750€/kk.

Olin just sanomassa samaa, onhan aivan sikasairas hinta 1500 kuukaudessa. Sillä saa vuokrakämpän jo Helsingin Eirastakin.

Varsinainen rottien rotta se verkkaripöksy että ime taxi m u n a a ihan huolella.

• Perdone.
        taxitaxi kirjoitti:

Miksi pitäisi edes kysellä noin kallista kämppää? Tai sanoithan tekstissä, että ALLE 1500€/kk!
        Olen varma, että talvivuokraukseen löytyy edelleen alle 700€/ kk asuntoja pilvin pimein.

Jopa hotellivarauksella saa alle 1000€. makkareita yksi tai kaksi.

No, voihan ne hinnat olla nyt "pompsahtaneet"!

• taxitaxi

Se on järkyttävä hinta. Mikäli vuokraa kolmeksi kuukaudeksi saa mainitsemallasi 600-750 EUR/kk hinnalla.
      Esitä nimimerkki 5 3 vaikka yksi "halpa" asunto kuukaudeksi.
      Los Ficuksesta Juan Bordon Aleman lupasi minulle erään ylimmän kerroksen loistavilla näköaloilla varustetun kahden mh:n asunnon kuukaudeksi 1575 euron hintaan.
      Katselin airbnb.fi sivuilta hintoja. Ei juurikaan löydy alle 40 EUR/vrk hintoja yhden mh:n asunnoista.
      Yksi mielenkiintoinen voisi olla Agaete Parkista tasan 40 EUR/vrk ja vielä länteen päin. Siitäkin voisi yrittää hieman tinkiä, jos on vähint. kuukauden. Yhteys vaan ilmoittajaan. Ainakin vielä näytti kalenteri olevan tyhjä ensi syystalven osalta. Katso annakatri sivulta 3 Antonion asunto.
      Eräs toinen on halvempi, mutta ilmansuunta on sama kuin Green Parkin huoneistot, eli huono suunta.

• Kiitos. Kun selviäis nyt tästä paluumuuttajan masennuksesta. Nimittäin iski. Ei tää pimeys nyt natsaa ollenkaan. Mulla onkin ollut muutaman vuoden aikana taipumus kaamosmasennukseen.

• annakatri kirjoitti:

Kiitos. Kun selviäis nyt tästä paluumuuttajan masennuksesta. Nimittäin iski. Ei tää pimeys nyt natsaa ollenkaan. Mulla onkin ollut muutaman vuoden aikana taipumus kaamosmasennukseen.

Siis näiltä sivuilta kolme? Mikä otsikko. En nyt tajunnut taxitaxi. En löydä.

• annakatri kirjoitti:

Eikun sieltä airbnb.fi sivuiltako?

• annakatri kirjoitti:

Eikun sieltä airbnb.fi sivuiltako?

Olen tuota Teneriffaakin jo miettinyt. Nimenomaan etelää..

• annakatri kirjoitti:

Matkamme kahdelle maksoi 2202€/4vko. Eli kuukauden matka matkatoimiston kautta voi tulla edullisemmaksi kuin hotelli lento.
        Täytyy vielä ottaa selvää voiko matkatoimisto lisätä pakettiin pari viikkoa.

• dfggsgsg
        annakatri kirjoitti:

Playa de las Americasin seudulla on ollut ihan kivat ilmat myös keskitalvella.
        Olen käynyt siellä seitsemän kertaa ja ollut siellä yhteensä 12 viikkoa ja neljä huonompaa päivää on ollut.

• JPA38
        annakatri kirjoitti:

Matkamme kahdelle maksoi 2202€/4vko. Eli kuukauden matka matkatoimiston kautta voi tulla edullisemmaksi kuin hotelli lento.
        Täytyy vielä ottaa selvää voiko matkatoimisto lisätä pakettiin pari viikkoa.

Omatoimi matkat tulleet meillä halvaksi.
        vuonna 2013 olimme kolme viikkoa lento 314 meno-paluu sis laukut per pää
        ja Hotelli 300 e per pää eli 614 eur kolme viikkoa.

Vuonna 2014 kuukauden eli neljän viikon reissu Ingles/Maspalomas, myös eka sinne oli. Lennot 269e per pää sis laukut, ilman laukkua ruumaan menevää siis oisi 245.20. Hotelli 546 per pää eli = 815 euroa kuukauden reissu omatoimisesti.
        Kone oli Norvegian. kahdelta tuo siis 1630.

Nyt kahden kuukauden reissu tulossa, Hotelli 850 euroa per pää kaksi kk.
        eli 425 e kk. Kahdelta siis 1700 euroa kaksi kk.
        Lennoissa vähän hätäiltiin, oisi pitänyt viikko olisi saannut jopa parisataa halvemmalla, nyt lennot noin 480 euroa meno-paluu per pää
        summa summarun eli noin pyöristäen 1350 euroa per pää kaksi kuukautta.
        Kohde sama.

• taxitaxi
        annakatri kirjoitti:

Ensin airbnb.fi sitten playa del ingles ja koko paikka, niin sivulta 3 löytyy Antonion paikka 40 eur/vrk. Tunnistat kylä Agaete Parkin

• taxitaxi kirjoitti:

Ensin airbnb.fi sitten playa del ingles ja koko paikka, niin sivulta 3 löytyy Antonion paikka 40 eur/vrk. Tunnistat kylä Agaete Parkin

Kiitos JPA38 tarkasta selvityksestä. Minäkin ymmärsin. On todella edullisia reissuja.
        Minulle jäi päälle riippuvuus suhde Kanariaan = kesään. Meinaa ihan masennus vaivata tässä pimeydessä. Mulle on paha aika tää Helsingin kaamos.
        Tuota Americanos Christianos seutua vois harkita. Ja pari kuukautta.

• annakatri kirjoitti:

Kiitos JPA38 tarkasta selvityksestä. Minäkin ymmärsin. On todella edullisia reissuja.
        Minulle jäi päälle riippuvuus suhde Kanariaan = kesään. Meinaa ihan masennus vaivata tässä pimeydessä. Mulle on paha aika tää Helsingin kaamos.
        Tuota Americanos Christianos seutua vois harkita. Ja pari kuukautta.

No nyt tuli asioiden toistoa! Selvitin näköjään tuon kaamosmasiksen jo edellisessä!

• annakatri kirjoitti:

No nyt tuli asioiden toistoa! Selvitin näköjään tuon kaamosmasiksen jo edellisessä!

Taxitaxi: Agaetepark on tuttu paikka. Olen sitäkin pohtinut.
        Mutta ehkä nyt Teneriffalle seuraavaksi.

• kaunoka

"annakatri", hanki kirkasvalolamppu, helpottaa kummasti pimmeessä.

• Siis mitä?

Mitä hintoja tässä nyt verrataan? Jos tekee neljän viikon reissun, niin eihän siinä voi päästä mitenkään samaan kuukausivuokraan kuin koko talven asumisessa.
      Kertokaa ihmeessä, mistä löytyy hyvä asunto 700;-/kk vain yhdeksi kuukaudeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      93
      1738
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1159
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1158
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      34
      783
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      724
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      670
    Aihe