Retkeilyseuraa Lappiin ensi kesäksi

Lapinkuume

Löytyisikö ensi kesäksi vaellusseuraa Lappiin 33-v. miehelle?

12

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pietarinen

      Minne ollaan menossa vaeltaa ?

      • Lapinkuume

        Saariselälle olisi tarkoitus suunnata, ollut aikaisemmin siellä 3 kertaa, mutta en ole käynyt Ukselmapäätä ja Paratiisikurua kauempana. Tällä kertaa olisi tarkoitus lähteä Raja-Joosepista ja käväistä ainakin Vongoivalla, Anteripäällä ja Lumikurussa, ehkä myös Kuikkapäällä. Joskus kesällä siis.


    • hyvää seuraa ?

      P nimimerkkinen taitaa olla se sama joka täällä välillä hakee seuraa, milloin miestä milloin naista. Välillä sitten avautuu seksuaalisesta suuntauksesta, kun vähän kovistellaan. Kertoi myös pukeutuvansa naisten pikkiksiin ym.

      • Lapinkuume

        Ok. Olisitko nimim. Hyvää seuraa itse halukas lähtemään kesällä pohjoiseen?


    • Pietarinen

      Minä olisin kyllä lähdössä, ei se välttämäti tarvitse aina seksijuttuihin mennä, vaikka samassa teltassa oltaisiinkin.

      • ku-is

        mutta siis voi...??


      • Lapinkuume
        ku-is kirjoitti:

        mutta siis voi...??

        Ei voi mennä seksijuttuihin! Tarkoitin sitä, että on OK, että "Hyvää seuraa" ilmoitti, että "avaudut seks.suuntautumisestasi. En ole homo.


    • innokas30N

      Sellaista seuraa et varmaan mukaasi ota joka ei ole ikinä vaeltanut eikä Lapissakaan käynyt :/ riesaksi.. :) mutta en minä mikään toivoton tapaus ole :) kertahan se aina on ensimmäinenkin. Polttava halu Lappiin ja luonnon helmaan.. No ensi kesänä lähden joka tapauksessa ainakin Lappiin jos en näin niin on se jo aika noloa tän ikäisenä ettei ole edes Suomalaisena Lapissa käynyt.. :)

      Saisit ainakin innokaan seuralaisen mut ehkä en oo sitä mitä haet kun ei sitä kokemusta.. :(

      • Lapinkuume

        Hei!
        Mikäpäs siinä, että seuraa löytyy! Missäspäin asustelet? En itsekään ole kovin kokenut vaeltaja, tosiaan sen 3 kertaa varsinaisella vaelluksella ollut, Lapissa kyllä muuten käynyt useammankin kerran. Siinähän sitä kokemusta sitten vähitellen karttuu. Löytyykö sulta mitään varusteita, rinkkaa, makuupussia tms.? Itseltäni puuttuu vielä teltta sekä Goretex-housut noista kalliimmista hankinnoista, pienempää ostettavaa on vielä karttalaukku (että kartan saa kaulaan, ettei sitä kartan katsomista varten tarvitse aina sitä rinkkaa pois selästä ottaa, kuten viimeksi). Myös keitin olisi hommattava, tähän asti olen majoittunut joko autiotupiin (joissa saa olla ilmaiseksi yötä) tai sitten kaverin telttaan.


      • innokas30N
        Lapinkuume kirjoitti:

        Hei!
        Mikäpäs siinä, että seuraa löytyy! Missäspäin asustelet? En itsekään ole kovin kokenut vaeltaja, tosiaan sen 3 kertaa varsinaisella vaelluksella ollut, Lapissa kyllä muuten käynyt useammankin kerran. Siinähän sitä kokemusta sitten vähitellen karttuu. Löytyykö sulta mitään varusteita, rinkkaa, makuupussia tms.? Itseltäni puuttuu vielä teltta sekä Goretex-housut noista kalliimmista hankinnoista, pienempää ostettavaa on vielä karttalaukku (että kartan saa kaulaan, ettei sitä kartan katsomista varten tarvitse aina sitä rinkkaa pois selästä ottaa, kuten viimeksi). Myös keitin olisi hommattava, tähän asti olen majoittunut joko autiotupiin (joissa saa olla ilmaiseksi yötä) tai sitten kaverin telttaan.

        Heipä,hei Lapinkuume,kiva että et ihan tyrmännyt mun seuraa! Asustelen Lahdessa. Entäs sinä? Onhan sulla kuitenkin vähän enemmän (paljonkin) kokemusta kuin mulla joka ei koskaan ole vaeltanut mutta oon kuitenkin luonnossa liikkunut ja teltassa yöpynyt sentään,heh ja kuntokin pitäis olla kohtalainen.. Tosiaan varusteita ei vielä kunnollisia ole kun vasta uusi innostus että haluan kokeilla, joku makuupussi jossain on mutta nyt mitä olen lukenut ja seurannut niin varusteet on oltava kuitenkin aika hyviä ja vaikka mitä mutta niitähän vain hankkimaan sitten.. :) siitä se alkaa.. Pitäisikö meidän jatkaa keskustelua vaikka s-postin kautta, olisiko järkevämpää..? jos kiinnostaa.. :)


      • Lapinkuume
        innokas30N kirjoitti:

        Heipä,hei Lapinkuume,kiva että et ihan tyrmännyt mun seuraa! Asustelen Lahdessa. Entäs sinä? Onhan sulla kuitenkin vähän enemmän (paljonkin) kokemusta kuin mulla joka ei koskaan ole vaeltanut mutta oon kuitenkin luonnossa liikkunut ja teltassa yöpynyt sentään,heh ja kuntokin pitäis olla kohtalainen.. Tosiaan varusteita ei vielä kunnollisia ole kun vasta uusi innostus että haluan kokeilla, joku makuupussi jossain on mutta nyt mitä olen lukenut ja seurannut niin varusteet on oltava kuitenkin aika hyviä ja vaikka mitä mutta niitähän vain hankkimaan sitten.. :) siitä se alkaa.. Pitäisikö meidän jatkaa keskustelua vaikka s-postin kautta, olisiko järkevämpää..? jos kiinnostaa.. :)

        Hei!
        Asun Turussa. Jos haluat lähettää minulle sähköpostia, niin osoite on [email protected]. Ja tottakai kiinnostaa.


    • ei tuollaista

      En tosiaan välitä tuollaisesta seurasta, mutta hyvää omaa reissua sinulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe