http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015010318971441_uu.shtml
Kortti pois lopullisesti.
Tällaiset ääliöt pitää saada pois ratin takaa
18
283
Vastaukset
- kolme pelleä
Sehän tuli itte pois ratin takaa, ja mitäs pahaa se sulle teki kun noin harmittaa.
- olethan pelle
autoilija kirjoitti:
Idiootti toimittaja. Koska kolmostie on mennyt Jyväskylään?
Sinä se vasta idiootti olet, oikein palstapelle, eihän se tie mihinkään mene, auto kuljettajineen, :D
- vwe4f
autoilija kirjoitti:
Idiootti toimittaja. Koska kolmostie on mennyt Jyväskylään?
Tai audi kuski on samaa sarjaa sinun kanssa, eli helevetin...........................
- Autistiaudisti
vwe4f kirjoitti:
Tai audi kuski on samaa sarjaa sinun kanssa, eli helevetin...........................
Audistinen audikuski.
- Kolme pelleä
Olen todellinen idiootti.
- vajakkeja riittää
Uutisessa oli "yllättävää" se, että kyseessä oli Audi.
- työttömiä?
Rinkeli mersulla känni päissään kaiteeseen, mitäs ny mami sanoo tähän?
- Mutta kuitenkin
Mitä siitä hyötyy? Ei kukaan ajamiseen korttia tarvitse, auto riittää.
- Miksi oi miksi
Miksi pitää saada pois? En ymmärrä? Voisitko kertoa minulle?
- p.pulmunen
Kaikki, jotka ovat tehneet jonkun rikkeen jossakin: Heti ilmoittautumaan poliisille!!
...Hopi Hopi!!- Siiv Ari
Penis.
- suomioikeus
Eiku meidän tulee ymmärtää häntä, jotta hän voi jatkaa harrastustaan.
- Ääliöitä täynnä
Juuri noin suomalainen oikeusjärjestelmä toimii. Samoin toimii myös verotusjärjestelmä joka luulee hyötyvänsä ylisuurista veroista. Tyhmyys on ainoa kasvava luonnonvara.
- Vapaaehtoinen käytös
Törkeä liikenneturvallisuuden vaarantaminen, eli rikosuhrimaksun paikka. Kaveri vaan nyt sitte valitsi tuollaisen vaihtoehdon liikkumiseensa.
- sssdsss
Näitä riittää.
- jamicra
Foordi ois menny ihan ruttuun, tos tilantees!
- Delphi
Mikä kortti?
"Häntä epäillään rattijuopumuksesta, törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja kulkuneuvon kuljettamisesta ajo-oikeudetta. "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151429- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31077Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171056Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86900Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59838- 32830
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754