Kialla selviää

Kiakuski lapista

Meillä ollut uusia autoja useampia, niin "ykkösautona" ja "kakkosautona" Ainoa auto joka on ostettu samanmerkkisenä on KIA. On ollut Ransakalaista ja Japanilaista, eli Toyotaa, vai missä ne nyt tänäpäivänä kasataankaan. On ollut myös saksalaista ja ruotsalaista, ei ihan uusia, mutta vähän käytettyjä.
Kakkosautona oli eka Cerato, johon meillä ollessa tuli 300 tuhatta täyteen, ei mitään ylimääräistä vikaa ym. Sitten ajettiin Sportagella melkein yhtä paljon, nyt on menossa seuraava Sportage. Jossain vaiheessa oli tosiaan se Toyota, jota kaikki kehuu, varsinkin sillä ajavat. Ei muuta neuvoa, mutta on niitä autojakin olemassa.

4

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koreankakka

Juu ja se autoksi laskettava ei ainakaan ole Kia-romu, todella mitäänsanomaton ja huono kippana. Ottaisin jopa Toyotan tai Skeidan ennemmin.

• koreankakka

"Ottaisin, jos minulla olisi rahaa ja omistaisin ajokortin! Nyt on tyydyttävä vain fillariin"! Byääää!!!!

• koreanankka
        koreankakka kirjoitti:

"Ottaisin, jos minulla olisi rahaa ja omistaisin ajokortin! Nyt on tyydyttävä vain fillariin"! Byääää!!!!

Ajokortti löytyy ja noin miljoona ajettuja kilometrejä. Kokemusta on melkoisesta määrästä eri automerkkejä monelta mantereelta, Tyhjänpäiväisin rottelo, johon olen haksahtanut ikinä on juurikin Kia, eurooppalaisten ja aasialaisten autojen huonot puolet samassa paketissa.

• ei toyota

Noniin toitsu kuskikin heräsi viimein kolostaan, oletan? Onhan totta, ettei toyotassa ole koskaan mitään vikaa, koska merkinedustaja muuttaa ne aina
      ominaisuuksiksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      88
      1737
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      937
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe