p-mies

jokapv ajattelija

mitä ajattelet juuri nyt :)mä sinua nyt

37

504

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin minä

Flirtti tai vitsailua

• tiedetään tiedetään

PASIPASIPASIPASI

• jokapv ajattelija

just niin :)))aivan oikein

• samatsulle

Tai JENNIJENNIJENNIJENNI

• Kuka! On
        samatsulle kirjoitti:

Tai JENNIJENNIJENNIJENNI

Jenni?

• järkevä ajattelija
        jokapv ajattelija kirjoitti:

just niin :)))aivan oikein

Voi sinua ressukkaa......Pasi on aina Pasi...... : ).......aika moni on sen "taidot" kokenut..... ; )

• ----
        järkevä ajattelija kirjoitti:

Voi sinua ressukkaa......Pasi on aina Pasi...... : ).......aika moni on sen "taidot" kokenut..... ; )

Nii onhan meitä jo kerennyt olemaan 21 401, joista viisi naisia : ).

• *hymy* :)

Voi näitä teinejä miten sööttejä ootte.

• Anonyymi

Ei tätä teinit käytä, vaan keski-ikäiset ja eläkeläiset 😅

• ----

Oletkohan sinä tuo, Loirosta tykkäävä tapaus? : )

• poijknm

missä?

• sitä ajattelen!!!

Satua

• ....

Yhtä H : ta tulee mietittyä että saisi selvyyden asioiden laitaan.

• varmaan

Hannua

• Himokasta
        varmaan kirjoitti:

Hannua

Hänestät ei kukaan ota selvää onko lintu vai kala ja mitä tahtoo.

• ....

Ehkä mieluummin pitäydytään vastakkaisessa sukupuolessa.

• varmaan

Heidi sitten, niinhän se oli. Heidi ja Petri.

Ääh olen niin kyllästynyt tähän palstaan!

• varmaan
        varmaan kirjoitti:

Anteeksi "neljä pistettä" ei se sinun vikasi ole että elämäni on paskaa. Kaikkea hyvää teille.

• Anonyymi
        varmaan kirjoitti:

Läpinäkyvää....

• ....

No joo onhan tämä pölhöä niin ja Heidi oli oikein toinen väärin on sekin hieman hölmöä että yksi herättää niin suuret tunteet kun kuitenkin tuntuu siltä ettei tunteet kohtaa on sitä täälläkin ollut senverran kurjaa että automaattisesti aina olettaa että mikään ei luonaa.

• pies

Esittäisitkö kysymyksen tekstiviestillä jos rohkeus on läsnä, tekstiviesti on hieno tapa osoittaa tietä keskustelulle. Ei tarvitse vain autosta katsella ja yrittää poppakonsteja mitkä ei toimi.

• yksPmies

Olen p-mies ja mietin yöllä eri asiaa ja päivällä toista. sit vielä on yks joka ainakin on sanonut tai kirjoittanut minulle halunsa olla ystävä, vaikka oma elämä sitä ei varmaa nyt salli.

Mutta tuolle joka on yöllä mielessä, niin toivois rohkeaa yhteydenottoa. Keinot on, eikä se ole kuin pieni viesti netin kautta.

Tässä aikojen aikana on täällä muute ollut paljon viestejä meille P miehille, voi kun yksi olisi edes minulle.

• huiputtaja..... ; D

Ei epäilystäkään, : ), kaikki viestit on sulle, jos olet tuo ylempänä mainittu Pasi, joka ilmeisestikin tietää mistä narusta milloinkin, kannattaa vetää..... taito se on sekin............... ; D

• yksPmies
        huiputtaja..... ; D kirjoitti:

Ei epäilystäkään, : ), kaikki viestit on sulle, jos olet tuo ylempänä mainittu Pasi, joka ilmeisestikin tietää mistä narusta milloinkin, kannattaa vetää..... taito se on sekin............... ; D

En ole pasi

• Hämmästelen
        yksPmies kirjoitti:

En ole pasi

Miksi et ota yhteyttä yö-ihmiseesi yhteyttä? Jos kerran keinot on?

• paaaa
        huiputtaja..... ; D kirjoitti:

Anna vinkki missä tämä Pasi asuu?

• vesipiä akka

V niinkuh vesipiä? Kukah aattelooh

• tyly totuus

Pasilla ei ole mitään muita taitoja kuin p askan puhumisen ja valehtelemisen taito. Pienimunainen luuseri se on.

• petepetepetepete1

On se :)

Ja joku toinen.

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi

En mä muista mitä oon miettinyt joskus random vuonna 2015 oli silloin kokonaan toinen. T p miäs

• Anonyymi

Totta

• Anonyymi

Jaaha

• Anonyymi

Onko ihmiset näin pöhlöjä oikeasti?

• Anonyymi

Ööb

• Anonyymi

Bööb

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      173
      22309
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      75
      9522
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      29
      7500
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      81
      6340
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      182
      5990
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      34
      4986
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      108
      4646
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      101
      4396
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      88
      2088
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      80
      1377
    Aihe