mitä ajattelet juuri nyt :)mä sinua nyt
p-mies
37
504
Vastaukset
- niin minä
Flirtti tai vitsailua
- tiedetään tiedetään
PASIPASIPASIPASI
- jokapv ajattelija
just niin :)))aivan oikein
- samatsulle
Tai JENNIJENNIJENNIJENNI
- Kuka! On
samatsulle kirjoitti:
Tai JENNIJENNIJENNIJENNI
Jenni?
- järkevä ajattelija
jokapv ajattelija kirjoitti:
just niin :)))aivan oikein
Voi sinua ressukkaa......Pasi on aina Pasi...... : ).......aika moni on sen "taidot" kokenut..... ; )
- ----
järkevä ajattelija kirjoitti:
Voi sinua ressukkaa......Pasi on aina Pasi...... : ).......aika moni on sen "taidot" kokenut..... ; )
Nii onhan meitä jo kerennyt olemaan 21 401, joista viisi naisia : ).
- *hymy* :)
Voi näitä teinejä miten sööttejä ootte.
- Anonyymi
Ei tätä teinit käytä, vaan keski-ikäiset ja eläkeläiset 😅
- ----
Oletkohan sinä tuo, Loirosta tykkäävä tapaus? : )
- poijknm
missä?
- sitä ajattelen!!!
Satua
- ....
Yhtä H : ta tulee mietittyä että saisi selvyyden asioiden laitaan.
- varmaan
Hannua
- Himokasta
varmaan kirjoitti:
Hannua
Hänestät ei kukaan ota selvää onko lintu vai kala ja mitä tahtoo.
- ....
Ehkä mieluummin pitäydytään vastakkaisessa sukupuolessa.
- varmaan
Heidi sitten, niinhän se oli. Heidi ja Petri.
Ääh olen niin kyllästynyt tähän palstaan! - varmaan
varmaan kirjoitti:
Ääh olen niin kyllästynyt tähän palstaan!Anteeksi "neljä pistettä" ei se sinun vikasi ole että elämäni on paskaa. Kaikkea hyvää teille.
- Anonyymi
varmaan kirjoitti:
Ääh olen niin kyllästynyt tähän palstaan!Läpinäkyvää....
- ....
No joo onhan tämä pölhöä niin ja Heidi oli oikein toinen väärin on sekin hieman hölmöä että yksi herättää niin suuret tunteet kun kuitenkin tuntuu siltä ettei tunteet kohtaa on sitä täälläkin ollut senverran kurjaa että automaattisesti aina olettaa että mikään ei luonaa.
- pies
Esittäisitkö kysymyksen tekstiviestillä jos rohkeus on läsnä, tekstiviesti on hieno tapa osoittaa tietä keskustelulle. Ei tarvitse vain autosta katsella ja yrittää poppakonsteja mitkä ei toimi.
- yksPmies
Olen p-mies ja mietin yöllä eri asiaa ja päivällä toista. sit vielä on yks joka ainakin on sanonut tai kirjoittanut minulle halunsa olla ystävä, vaikka oma elämä sitä ei varmaa nyt salli.
Mutta tuolle joka on yöllä mielessä, niin toivois rohkeaa yhteydenottoa. Keinot on, eikä se ole kuin pieni viesti netin kautta.
Tässä aikojen aikana on täällä muute ollut paljon viestejä meille P miehille, voi kun yksi olisi edes minulle.- huiputtaja..... ; D
Ei epäilystäkään, : ), kaikki viestit on sulle, jos olet tuo ylempänä mainittu Pasi, joka ilmeisestikin tietää mistä narusta milloinkin, kannattaa vetää..... taito se on sekin............... ; D
- yksPmies
huiputtaja..... ; D kirjoitti:
Ei epäilystäkään, : ), kaikki viestit on sulle, jos olet tuo ylempänä mainittu Pasi, joka ilmeisestikin tietää mistä narusta milloinkin, kannattaa vetää..... taito se on sekin............... ; D
En ole pasi
- Hämmästelen
yksPmies kirjoitti:
En ole pasi
Miksi et ota yhteyttä yö-ihmiseesi yhteyttä? Jos kerran keinot on?
- paaaa
huiputtaja..... ; D kirjoitti:
Anna vinkki missä tämä Pasi asuu?
- vesipiä akka
V niinkuh vesipiä? Kukah aattelooh
- tyly totuus
Pasilla ei ole mitään muita taitoja kuin p askan puhumisen ja valehtelemisen taito. Pienimunainen luuseri se on.
- petepetepetepete1
On se :)
Ja joku toinen. - Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
En mä muista mitä oon miettinyt joskus random vuonna 2015 oli silloin kokonaan toinen. T p miäs
- Anonyymi
Totta
- Anonyymi
Jaaha
- Anonyymi
Onko ihmiset näin pöhlöjä oikeasti?
- Anonyymi
Ööb
- Anonyymi
Bööb
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322309Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant759522Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297500Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va816340SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825990Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344986HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084646Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014396Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo882088Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k801377