Harkitsin Nissan Micran ostoa, mutta entisenä Renaultin omistajana huomasin kauhukseni, että Micra onkin suurelta osin Renaultin tekemä. Renaultista haluaisin pysyä kaukana. Voiko Micraan luottaa? Mistä lähtien Micrat tehtiin Japanin ulkopuolella?
Onko Nissan Micra nyt Renault laatua?
2
346
Vastaukset
- fjksljgklrgj
Micran kohdalla vain ensimmäinen K10 malli tehtiin Japanissa, siis jotka on tuotu Suomeen. Jo 1993 esitelty Micran toinen polvi, K11 tehtiinkin Britanniassa mutta silloin Renault ei ollut vielä mukana. Renault pisti näppinsä peliin seuraavaan Micraan mennessä eli 2003 esitelty Micra K12 on jo osin rellu ja valmistettiin edelleen Britanniassa.
Uusin korimalli on kasattu Intiassa ja varmaan entistäkin enemmän rellu.
Viimeiset kunnon Nissanit tehtiin siis 80-90-luvun taitteessa kun ne olivat aitoja Japanilaisia. - rusinaksi menee
Turvaton auto, lailla pitäisi myynti kieltää maailmassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161