GIGANTTI Kajaani

asiakas11

Pikkasen terkkuja GIGANTTIIN. Tuli käytyä taas Gigantissa ja hyvä palvelu ! Mutta ! Ei mukavaa että perseen taa tulee kuin hyena lauma..mukavaa olis itse katsella, jos tulee kysyttävää niin huomaa että ammati porukkaa on paikalla ja käy kysyy jos on tarvista.

26

2235

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei koskaan giganttii

Ei kannata koskaan mennä hakemaan gigantista tarjoustuotetta koska se meni jo ja jos myyjät niitä myyvät niin saavat negatiivista provisiota (=palkanalennus) eli siksi tarjoavat aina tilalle jotain tyyriimpää. paska touhua sanon.

• Moni ei tiedä:

Jos tarjoustuote on loppunut, on kauppa velvollinen myymään vastaavanlaisen tuotteen samalla alennuksella.

• verkkisperkkir4erä
        Moni ei tiedä: kirjoitti:

Jos tarjoustuote on loppunut, on kauppa velvollinen myymään vastaavanlaisen tuotteen samalla alennuksella.

Näin minäkin luulin, mutta jos tuotetta on ilmoitettu olevan rajattu erä tai tietty kappalemäärä ei tarvitse myydä vastaavaa alennuksella.
        Perinteisessä ruokakaupassa ei yleensä ilmoiteta rajattua erää tarjouksille, joten siellä voi helposti vaatia vastaavaa alennuksella.

• jäiostamatta

meni ostamaan gigantista tarjouksessa olevaa läppäriä johon oli valmiiksia asennettu microsoft office paketti. Myyjä ei suostunut edes esittelemään kyseistä konetta, kuulema ihan mitätön kone, tyrkytti muutaman satasen kallimpaa konetta vain. Kaupat jäi tekemättä ja saman koneen ostin viereisestä kaupasta, asiakaspalvelu erinomaista ja ei moitteen sanaa läppäristä sanonut ja hyvin on kone pelannut.

• entinen_asiakas

Kajaanin gigantti ja sen pelvelu on vain surkeaa ja sellaisena tulee pysymään. Valitusta vain gigantin asiakaspalveluun kertun aparaatin toiminnasta.

• huonoa_palvelua

Parempi tilata netistä kuin mennä kajaanin giganttiin.. surkea pulju

• huh-huh...

Se on vaan hullua maksaa Gigantissa liikaa.

• no huh.

Gigantissa tarjoustuotteet ovat edullisia, jos sattuu oleman, muuten hinnat sitä luokkaa, että todennäköisesti saa muualta edullisemmin. Palvelu tuntuu olevan välillä hieman nihkeää, mutta usein kuitenkin hyvää. Sieltä pitkän talon toisesta päästä tullu ostettua kans aika usein, kun saanut edullisemmin kuin Gigantista.

• tah?
        no huh. kirjoitti:

Gigantissa tarjoustuotteet ovat edullisia, jos sattuu oleman, muuten hinnat sitä luokkaa, että todennäköisesti saa muualta edullisemmin. Palvelu tuntuu olevan välillä hieman nihkeää, mutta usein kuitenkin hyvää. Sieltä pitkän talon toisesta päästä tullu ostettua kans aika usein, kun saanut edullisemmin kuin Gigantista.

voi hyvänen aika, tilatkaa gigantin sivuilta ja hakekaa liikkeestä, saa halvemmalla

• 3 oikein lotossa

Eilen (lauantaina) saikin kokea Giganttia parhaimmillaan kun olin menossa ostamaan televisiota. Katsoin netistä valmiiksi mallin, löytyy varastosta ja liikekkin on avoinna klo: 17.00 asti. No tässähän kerkiää vielä hyvästi, gigantin pihalla olin klo: 16.15 ja tuumailin siinä, että gigantissa energiansäästö talkoot. Mökki pimeänä ja haaveilen sen olevan netanttilan tapaisia pimeitä hintoja, mutta lappu ovessa että suljettu jo klo: 16.00.

Se on nyt vaan tyhmää maksaa liikaa...tai tässä tapauksessa yhtään mitään.

• MyyjäX

Vitut se ole auki la 17ään asti! Olet pösilö!

• sdsss

Ulkomailta kaiken saa halvemmalla.

• turhaaturhaa

ei tarvitse edes ulkomaille mennä saadakseen halvemmalla. G on nyt mitä on. Ylempänä olevasta linkistä tarkkaan lukemalla saa selvyyden mikä on homman nimi.

• vlades

Jos tunkee ensimmäisen huonon kokemuksen jälkeen aina samaan liikkeeseen hakemaan uutta huonoa kokemusta, niin jossakin muualla on vika kuin liikkeessä. Voisiko kokeilla jotain toista kauppaa välillä??

• koneveka

Puhelimen osto mielessä giganttiin, mutta tunnin odottelun jälkeen vaihdoin
      Veikolle ja homma toimi mukavasti.

• ahdistelukammoinen

Miten onnistuit välttelemään G-hyeenoita tunnin verran? Oletko itse haisunäätä tms.?

• rahvasrane

se on se tuttu juttu että kun haluat palvelua ei ketään näy mutta jos olet vain katselemassa niin heti tulee myyjä

• Mtorppa

Eipä ole tullut ko. liikkeessä käytyä kuin kerran. Henkilökunta ei ole siellä minun mieleen. Maisa Torppa jos olisi myyjänä siellä niin ostaisin ihan mitä vain. :)

• väinövulva

antaako maisa muutaki alennuksella

• Anonyymi

Ensin opettaa Kajaaniinkin Poliisi ei osaa viina höyryn, rahapussi on aina toisten ei koskaan oma, 15 ja taas palvelin Poisto

• Anonyymi

Onko siellä se harvahiuksinen hyeena?

• Anonyymi

Hyvä kuuluu olevan palvelu Kajaanin Gigantissa nytkin.
      Digiavuton papparainen meni ostamaan uuden tietokoneen kun vanhaa ei osaa enää käyttää... Gigantin tehomyyjä oli keksinyt oivan ratkaisun pulmaan ja myynyt yli 1000€:n 17-tuumaisen läppärin - toimitus ensi viikolla.

Nyt varmaan riittää tehot,näkyvyys ja taito loton verkkopelaamiseen kun se ei enää onnistunut sekavalla älykännykällä?

• Anonyymi

Humalaisia kusettavat ainakin. No tarjous hinnan sain palautettua seuraavana pöivänä

• Anonyymi

Gigantin moraalikäsitys hukassa.

• Anonyymi

Sehän voi olla joku homo joka yrittää persettä saada

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2351
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2260
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2247
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1512
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1446
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1402
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1136
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1126
    Aihe