Haluaisin liikunnallisen harrastuksen,en keksi enää itse mitään kun harrataan tanssia ja ratsaatusta. Joukkuelajit ei oikeen kiinnosta eikä myöskään kamppailulajit. Ehdotelkaa!
harrastus 13 vuotiaalle tytölle?
4
295
Vastaukset
- CheerleaderinÄiti
Cheerleading!Oma lapsenikaan ei aluksi ollut kauhean kiinnostunut kyseisestä lajista mutta lupasi kokeilla ja sen jälkeen ollaan jouduttu viemään treeneihin parisen kertaa viikossa! Suosittelen lämpimästi :).
- mietäällävain
Cheerleading kun joukkuelajit ei kiinnosta? Oletko tosissasi? Yleisurheilu tai uinti? Voimistelu tai taitoluistelu?
Mä itse alotin just 2014 syksyllä akrobatia tankotanssia ja käyn siellä vieläkin koska mä oikeesti löysin jonkun harrastuksen josta tykkään. Mut mee kattoo netist sun kotikaupungin nettisivuilta ja eti erilaisii harrastuksii :) mut suosittelen ainaki et käyt kokeilee erilaisia tansseja!
- Minavain7564
Frisbeegolf on oikein mukava harrastus, joka ei vaadi paljoa aloittelijalta. Harrastaminen on myös todella edullista, alkuun pääset n. 20 eurolla. Sopii myös tytöille eikä ole joukkuelaji. Saattaa kullostaa huonolta idealta, mutta tutustu ennen lyttäämistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942543- 188907
- 53733
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119662- 49562
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?12481- 48477
- 55445
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11440