Haluaisin liikunnallisen harrastuksen,en keksi enää itse mitään kun harrataan tanssia ja ratsaatusta. Joukkuelajit ei oikeen kiinnosta eikä myöskään kamppailulajit. Ehdotelkaa!
harrastus 13 vuotiaalle tytölle?
4
239
Vastaukset
- CheerleaderinÄiti
Cheerleading!Oma lapsenikaan ei aluksi ollut kauhean kiinnostunut kyseisestä lajista mutta lupasi kokeilla ja sen jälkeen ollaan jouduttu viemään treeneihin parisen kertaa viikossa! Suosittelen lämpimästi :).
- mietäällävain
Cheerleading kun joukkuelajit ei kiinnosta? Oletko tosissasi? Yleisurheilu tai uinti? Voimistelu tai taitoluistelu?
Mä itse alotin just 2014 syksyllä akrobatia tankotanssia ja käyn siellä vieläkin koska mä oikeesti löysin jonkun harrastuksen josta tykkään. Mut mee kattoo netist sun kotikaupungin nettisivuilta ja eti erilaisii harrastuksii :) mut suosittelen ainaki et käyt kokeilee erilaisia tansseja!
- Minavain7564
Frisbeegolf on oikein mukava harrastus, joka ei vaadi paljoa aloittelijalta. Harrastaminen on myös todella edullista, alkuun pääset n. 20 eurolla. Sopii myös tytöille eikä ole joukkuelaji. Saattaa kullostaa huonolta idealta, mutta tutustu ennen lyttäämistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19511778- 298194
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586196Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715126- 424891
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474470Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164373- 1183855
- 813343
- 491844