Eli mulla ei toimi mikään muu asento kun jalat seinään ylöspäin sillee et perse on kiinni siin, mulla on tässä alavatsan pääl lämpöhaude mutta onko viel jotai helppoja neuvoja miten saisin kivut kuriin ku tekisi mieli vain itkeä kipujen takia.
pikaista apua?? (menkat)
2
133
Vastaukset
- apu tulossa
Ootko puhunut äidillesi? Se voi auttaa sua. Mulla tohon auttaa hieronta:):):)
- Youwillsurvive
- Lämpöhaude
- Alavatsan kevyt hierominen
- Särkylääke, esim Burana
- Psyykkisiä keinoja: kuuntele lempibiisiä ja ajattele jotain ihan muuta, jotain kivaa:) kun et mieti koko ajan että "sattuu sattuu sattuu", pystyt ehkä unohtamaan kivun ees hetkeksi?
Ja muista että kipu ei kestä kauaa! Kun kärsit muutaman päivän niin olo helpottaa :) itellä oli aina se menkkojen eka pv hankalin ja kivuliain, lepäsin koko pvn sängyllä tuskissani, mutta seuraavina päivinä ei sattunu enää yhtää :) ehkä tän asian muistaminen helpottaa, vaikkei Burana auttaisi:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285764
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962579- 1342497
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv82079- 121353
- 621107
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101042- 51912
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101825- 76825