orgasmien maailman ennätys

faktaa...

12

4027

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SenVoiRikkoa

      Kyl tun 16 ennätyksen voisi ihan helposti rikkoa...

      • Anonyymi

        Älä naurata hupiukko


    • Veikkaan, että sopivassa mielentilassa (äärikiihottunut & vapautunut) saisin tuon naisten ennätyksen kumottua :) Tosin, en välttämättä, sillä mun orkut kestää välillä melko kauan. Jos tunnissa saa vaik yhden vartin pituisen orkun, niin aika kiire tulee saada paljon pieniä :D
      Muutenki tuossa kyl jännä et tainnu olla tosi nopeita orkkuja; keskimäärin alle 30sek yks orgasmi jos tunnissa 134.

      Ken ties, mikä on maailman pisimpään kestänyt yksittäinen, yhtäjaksoinen orgasmi? Tai eniten orgasmeja ilman aikarajaa?

      Haluaisin itse joskus haastaa kunnolla rajojani. Et muutama ihminen miellyttäis mua lakkaamatta hyvin, siten että lopulta anelisin armoa; ei enää yhtään edes kevyttä orgasmia. Olis ihanaa löytää se piste, kun kipu menee nautinnon yli, eikä vaan jaksa enää.. Raja mahtaa tosin olla melkoisen korkealla, koska saan orgasmeja parhaimmillaan todella paljon & intensiiviä vahvaksi treenattujen lantionpohjanlihasten ansiosta, lihakset ei väsy helposti, joten keho jaksaa käytännössä niin kauan kuin mieli kiihottuu kylliksi, ja sehän jaksaa myös :D Pisimmät yhtäjaksoiset orgasmit, mitä olen saanut, kestävät yli 30min. Sarjaorkkuja tulee parhaimmillaan lähes taukoamatta; kun edellinen loppuu, seuraava jo alkaa, muutaman sekunnin tauko/välitila voi olla välissä välillä. Mut olis ihana joskus kunnolla haastaa omia rajojaan.

      • lkjlkjkjh

        Nuo naisten orgasmit on kyllä sitten ihan täyttä paskaa 134 orkkua tunnissa in my ass.


      • Anonyymi
        lkjlkjkjh kirjoitti:

        Nuo naisten orgasmit on kyllä sitten ihan täyttä paskaa 134 orkkua tunnissa in my ass.

        Nimenomaan speden löpinöitä


    • koitammeko

      HEIPPA KUKKANEN!

      Kiwa kuulla et Sä voit kirmata kukkulalta toiselle ja huipulta tähyyt jo toista huippua! Se on NAISILLE suotu etuoikeus, kun me miespolot vaan älyisimme antaa siskoille wauhtia keinuun! Se on kaunenta mitä mies voi tehdä/ nähdä kun saa naisen nauttimaan itsestään kunnolla.
      Millos sitä enkkaria yritettäisiin?

    • Näinonminula

      Käsi sydämmellä- itsetyydytyksessä klitorikseen- alle 30 sec.

      • Ihanaa! Tehtäiskö joskus yhdessä?


      • Anonyymi
        drilliand kirjoitti:

        Ihanaa! Tehtäiskö joskus yhdessä?

        Ei hitossakaan tehdä ääliö


    • Waude

    • Anonyymi

      Itseään tyydyttäessä tunnin aikana olen saanut pienempiä orgasmeja parhaimmillaan ehkä 12-15 mutta jos saan ejakuloivan rajun orgasmin tai useamman, jää orgasmi määrä väkisinkin pienemmäksi.
      En usko, että kukaan oikeasti voi saada tunnissa noin useaa orgasmia kuin maailmanennätys naisilla on!
      Ruusa42

      • Anonyymi

        Buaahaa mikä hupiakka Buaahaa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe