5. Orgasmien maailmanennätys naisten sarjassa on 134 orgasmia tunnissa. Miesten ennätys on 16 orgasmia tunnissa.
http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2014120518894927_se.shtml
orgasmien maailman ennätys
12
4645
Vastaukset
- SenVoiRikkoa
Kyl tun 16 ennätyksen voisi ihan helposti rikkoa...
- Anonyymi
Älä naurata hupiukko
Veikkaan, että sopivassa mielentilassa (äärikiihottunut & vapautunut) saisin tuon naisten ennätyksen kumottua :) Tosin, en välttämättä, sillä mun orkut kestää välillä melko kauan. Jos tunnissa saa vaik yhden vartin pituisen orkun, niin aika kiire tulee saada paljon pieniä :D
Muutenki tuossa kyl jännä et tainnu olla tosi nopeita orkkuja; keskimäärin alle 30sek yks orgasmi jos tunnissa 134.
Ken ties, mikä on maailman pisimpään kestänyt yksittäinen, yhtäjaksoinen orgasmi? Tai eniten orgasmeja ilman aikarajaa?
Haluaisin itse joskus haastaa kunnolla rajojani. Et muutama ihminen miellyttäis mua lakkaamatta hyvin, siten että lopulta anelisin armoa; ei enää yhtään edes kevyttä orgasmia. Olis ihanaa löytää se piste, kun kipu menee nautinnon yli, eikä vaan jaksa enää.. Raja mahtaa tosin olla melkoisen korkealla, koska saan orgasmeja parhaimmillaan todella paljon & intensiiviä vahvaksi treenattujen lantionpohjanlihasten ansiosta, lihakset ei väsy helposti, joten keho jaksaa käytännössä niin kauan kuin mieli kiihottuu kylliksi, ja sehän jaksaa myös :D Pisimmät yhtäjaksoiset orgasmit, mitä olen saanut, kestävät yli 30min. Sarjaorkkuja tulee parhaimmillaan lähes taukoamatta; kun edellinen loppuu, seuraava jo alkaa, muutaman sekunnin tauko/välitila voi olla välissä välillä. Mut olis ihana joskus kunnolla haastaa omia rajojaan.- lkjlkjkjh
Nuo naisten orgasmit on kyllä sitten ihan täyttä paskaa 134 orkkua tunnissa in my ass.
- Anonyymi
lkjlkjkjh kirjoitti:
Nuo naisten orgasmit on kyllä sitten ihan täyttä paskaa 134 orkkua tunnissa in my ass.
Nimenomaan speden löpinöitä
- koitammeko
HEIPPA KUKKANEN!
Kiwa kuulla et Sä voit kirmata kukkulalta toiselle ja huipulta tähyyt jo toista huippua! Se on NAISILLE suotu etuoikeus, kun me miespolot vaan älyisimme antaa siskoille wauhtia keinuun! Se on kaunenta mitä mies voi tehdä/ nähdä kun saa naisen nauttimaan itsestään kunnolla.
Millos sitä enkkaria yritettäisiin? - Näinonminula
Käsi sydämmellä- itsetyydytyksessä klitorikseen- alle 30 sec.
- Anonyymi
drilliand kirjoitti:
Ihanaa! Tehtäiskö joskus yhdessä?
Ei hitossakaan tehdä ääliö
Waude
- Anonyymi
Itseään tyydyttäessä tunnin aikana olen saanut pienempiä orgasmeja parhaimmillaan ehkä 12-15 mutta jos saan ejakuloivan rajun orgasmin tai useamman, jää orgasmi määrä väkisinkin pienemmäksi.
En usko, että kukaan oikeasti voi saada tunnissa noin useaa orgasmia kuin maailmanennätys naisilla on!
Ruusa42- Anonyymi
Buaahaa mikä hupiakka Buaahaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763571
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292314Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842023Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191570- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271413Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71364Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671327Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085