Kumma juttu, suuri ja melko uusi alus 19 hengen miehistöllä meni hetkessä pohjaan. Vain yksi löydetty hengissä. Tämä tapahtui niin kaukana ettei kiinnosta Suomen tiedoitusvälineitä. Meitä entisiä ja nykyisiä "skönejä" saattaa kiinnostaa!
http://gcaptain.com/gearbulk-owned-ore-carrier-sinks-vietnam/
Bulk Jupiter upposi, ei sanaakaan meidän lehdissä!
16
371
Vastaukset
- kiinnostaiskyll
Oli tuosta jotain, mutta ihmeen vähän kylläkin. Kummallista kyllä, toimittajat huom.!
http://yle.fi/uutiset/norjalainen_rahtialus_upposi_vietnamin_edustalla/7718869 - Turha uutinen
Miksi tuosta pitäisi tiedotusvälineissä olla ? Asia kiinnostaa ehkä muutamaa kymmentä Suomalaista.
- exseilor
Onhan tuo kiinnostanut näköjään sinuakin ,koska olet asiasta kirjoittanut.
- Turha uutinen
exseilor kirjoitti:
Onhan tuo kiinnostanut näköjään sinuakin ,koska olet asiasta kirjoittanut.
Itse uutinen ja k.o. tapahtuma ei todellakaan kiinnosta, lähinnä ihmetyttää miksi tuollaisista pitäisi uutisoida kun ei se juuri ketään kiinnosta. Ja ei, en edes lukenut linkitettyä artikkelia. Aloitusviestin "Tämä tapahtui niin kaukana ettei kiinnosta Suomen tiedoitusvälineitä." riittää minulle tiedoksi, ei kiinnosta minuakaan tuollaiset tapaukset (ja miksi pitäisi kiinnostaa?).
- JJSK
Turha uutinen kirjoitti:
Itse uutinen ja k.o. tapahtuma ei todellakaan kiinnosta, lähinnä ihmetyttää miksi tuollaisista pitäisi uutisoida kun ei se juuri ketään kiinnosta. Ja ei, en edes lukenut linkitettyä artikkelia. Aloitusviestin "Tämä tapahtui niin kaukana ettei kiinnosta Suomen tiedoitusvälineitä." riittää minulle tiedoksi, ei kiinnosta minuakaan tuollaiset tapaukset (ja miksi pitäisi kiinnostaa?).
Ja meitä ei kiinnosta sinun mielipiteesi....Voit tunkea sen perseesi.
- Peräreiälle
JJSK kirjoitti:
Ja meitä ei kiinnosta sinun mielipiteesi....Voit tunkea sen perseesi.
Tunge vaan itse tuollaiset roskauutiset perseeseesi, sinä ja sinun roskauutisesi (ja sinun mielipiteesi) eivät kiinnosta suomessa kuon ehkä 10-15:sta ihmistä.
- Eetvartti Kutvonen
Turha uutinen kirjoitti:
Sinuahan kiinnostaakin jenkkien läskikasojen esittelyohjelmat joka toisella kanavalla
- :-)
Turhaa enään näille sivuille kirjoittaa, ei täällä hillu ku perämiehet :D
- JJSK
Aivan, näillä nykyisillä kirjoittajilla on joku sontaröörifiksaatio.
- kiinnostaiskyll
Kyllä näiden asioiden olisi syytä kiinnostaa ihmisiä.
Aina on joku syy miksi lentokone tai laiva joutuu onnettomuuteen, ja tuhoutuu äkillisesti tai hitaammin, on melkoisen paljon parempi turvallisuuden tunne reissata, jos tietää asioista enemmän.
Tietysti joku peräkylän juntti joka ei kirkonkyliä kauempana liiku voi omista näkökohdistaan lähtien ihan perustellusti todeta, että "roskauutisia".- 13+8
Tässä nyt kuitenkin olisi syytä muistaa se, että valtaosalla väestöä, 95-99%, ei ole oikeasti mitään syytä olla kiinnostuneita jonkin rahtilaivan uppoamissyistä. Ja media raportoi siitä, minkä uskoo ihmisiä kiinnostavan.
- laulunarvoinen
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa.Navigare i nes seste est !
- halivili
13+8 kirjoitti:
Tässä nyt kuitenkin olisi syytä muistaa se, että valtaosalla väestöä, 95-99%, ei ole oikeasti mitään syytä olla kiinnostuneita jonkin rahtilaivan uppoamissyistä. Ja media raportoi siitä, minkä uskoo ihmisiä kiinnostavan.
Se valtaosa ei näitä lue.
Näitä lukee merenkulkijat ,toivottavasti.
Ja sinä olet mikä? - laulunarvoinen
laulunarvoinen kirjoitti:
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa.Navigare i nes seste est !
Livere non est necesse ! Se niistä rosenteista !
- maissakuolenluulen
Se menee jotenkin niin, että jos joku vaikka lentokone äkkiä tippuu, niiin se UUTISKYNNYS ylittyy helpommin kuin vaikka rahtilaiva uppoaa. Onko kyse siitä, että laivan vaipuminen ei pidä meteliä. Eikä uhkaa maamiehiäkään. Niinku että ei tipu omaan niskaan.
Rauha sieluillensa! - Lisäksiniinkin
Jos lentokone putoaa, siinä menee ns. kunnon ihmisiä. Luulisin, että jos putoaisi lentokone täynnä merimiehiä, niin se ei välttämättä ylittäisi uutiskynnystä.
Kukaan ei oikeastaan välitä, vaikka tälläkin hetkellä laivojen miehistöjä pidetään epäinhimillisissä oloissa vankeina, kidutetaan ja tapetaan mm. Somalian rannikolla. Kävihän siellä suomalainenkin "sotalaiva" kesälomakierroksella. Ottivat muutaman kaverin kiinnikin, mutta osoittautuivat varmaan kalastajiksi, kun ei niille mitään muuta voitu tehdä, kuin silittää päätä.
Itänaapurin porukalla oli vähän erityyppiset lääkkeet, ainakin sen mukaan mitä U- tubesta löytyi. '
Eivät ihan kaikkien lippujen alla seilailevia laivoja kaappaa kovin herkästi. Mikähän on syynä.
Jos kyseessä olisi matkustajalaivat ja kärsijöinä matkustajat, olisi lääkkeet löytyneet jo ajat sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995