kuseen..Kaikki on kerrottu ja lisää tullaan kertomaan..
Nyt joutui
6
151
Vastaukset
- Kerro kerro
kuvastin, ken on maassa kaunehin. Vai onko se kuitenkin Ken?
- Saitkin mun
lisäksi 7 muutakin vihollista.Onnittelut tyhjäpää..
- Kerro kerro
Saitkin mun kirjoitti:
lisäksi 7 muutakin vihollista.Onnittelut tyhjäpää..
Kerroppa kuka olen, kiinnostaa itseäkin tiettä kontaktit sinuun ja sinun ihaniin vihaajaystäviisi ;o), tai sitten ei.
- mullemullemulle
Toivottavasti tää on mulle, en malta odottaa seuraamuksia.
- arianna
Siirto Katkeruus -palstalle.
- dijohguhi
kaikki on kerrottu j alisää tullaan kertomaan, eli vesipää keksii kaiken hölskyvästä päästään. Kukaan terve ihminen ei usko vesipään sepityksiä. Jo kun vilkaisee vesipään ulkonäköä riittää vakuuttamaan ettei tuo akka käy kaikilla rattailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431916
- 971619
Martina uinnin jälkeen sijalla 436! Tästä tuli riemun päivä!
Martina painaa menemään sitkeästi kuin sissi! Rambolla ja Martinalla on molemmilla hidas aamu 🤣1061385Haha, nyt vähän naurattaa:)
Kun täällä on kovasti ollut aloituksia niistä M syömistä, niin nyt on M ja Mimmin stooreissa hirveä valkopyykkipäivä terveellisestä ruoasta.. 😂 Miksi1211290- 601287
luomua olla pitää
sitä sinä olet :) ei "tahroja" ihossa ei turhaa meikkiä eikä feikkiä. just siitä tykkään, olet se kaunis oma itsesi :) äläkä nyt sano että et ole kaun1271156Martina neljäs sija
Eiköhän kaikki onnitella upeasta suorituksesta ,omassa sarjassa neljäs sija 💯hienoa Martina 🇫🇮👌💯107951- 38917
Sofian dj-deitti
No nyt on päässy hyvään seuraan, joko päästään romanssin makuun? :)39914Tuleeko mielipiteestä rikos?
Sananvapaus kyseenalaistetaan? Tuleeko sodan toisen osapuolen puolustusmielipide rikolliseksi toiminnaksi? Tai vastaavasti sodan osapuolen tekojen syy465896