Kaapeli tv verkon kautta netti. Olen yrittänyt muuttaa verkon salausta. Dna sivuilla on suomenkielinen ohje. Minulla ei tullut valikot samalla lailla. Verkon nimi kyllä vaihtui, jäi suojaamattomaksi. Voiko asetus salasanassa olla kirjaimia, montako merkkiä kaikkiaan. Wpa2-personal salasana voiko olla väliviivoja.
tuli tämä error converting one or more entries: radius server ip address is invalid
olen vanha pappa mukana tullut cd olen yrittänyt manual googlen kääntäjällä lukea.
Windows 7 Explorer 11
Cisco EPC3825
13
1009
Vastaukset
- 0hm0
En nyt viitsi kaivella mitään manuaaleja esille.
Liittäisin ensin koneen pihalla kiinni modeemiin. sitten laittelisin sen 192.. alkuisen "koodin", rämpläisin verkon nimen joksikin ihan erilaiseksi, kuin aikaisemmin on ollut käytössä. (salauksineen)
Tämän jälkeen irroittaisin piuhan ja ryhtyisin miettimään sitä, että miten windows näkee sen uuden verkon ja mihin kohtaan se salasana laitetaan windowsissa.
asiaa helpottaa jos windowsista poistelee ne aikaisemmat "kokeilut" (verkot)- 0hm0
*piuhalla EI PIHALLA
- ;-)
0hm0 kirjoitti:
*piuhalla EI PIHALLA
Miksei pihalla, olis terveellisempääki...
- 0hm0
eikö ole tämän näköinen?
http://gyazo.com/3b232d8fb89d9b5efa5ac66e68fd99d2 - pois radius
Tuskinpa Radius serveriä on käytössäsi (eikä se kotioloissa välttämätön olekaan). Ota se pois asetuksista.
- apuaapuva
Kiitokset kaikille vastanneille! Ongelma jatkuu ei pääse asetussivulle. Tulee punaisella teksti invalid user name or password. Tämä tulee 192.168.0.1 enter sitten log in tästä kun painaa. Olen poistanut Explorer sivuhistorian ja muut lomake tallennukset. Cisco palautettu tehdas asetuksiin.
Onko papalle vielä ohjeita? - 0hm0
apuaapuva kirjoitti:
Kiitokset kaikille vastanneille! Ongelma jatkuu ei pääse asetussivulle. Tulee punaisella teksti invalid user name or password. Tämä tulee 192.168.0.1 enter sitten log in tästä kun painaa. Olen poistanut Explorer sivuhistorian ja muut lomake tallennukset. Cisco palautettu tehdas asetuksiin.
Onko papalle vielä ohjeita?PurkinPerseessä on reset nappula. En muista pitikö sitä painaa 10 sekuntia vai oikein klemmarin kanssa 15 sekuntia.
Kuitenkin se palauttaa purkin tehdasasetuksille.
Niin ja laita talteen ne eri salasanat. - juupa juu
apuaapuva kirjoitti:
Onko papalle vielä ohjeita?Tuossa käyttäopas: http://esco.elisa.fi/rest/esco/blob/asiakastuki/EPC3825-kayttoopas.pdf
Nuo ohjeet riittävät.
Purkin asetukset teet sitten johtoyhteydellä (ethernet-portit), ei langattomalla.
Huomaa, että resetoinnin jälkeen voi mennä tunteja ennen kuin laite on valmis asetusten tekoon! - juupa juu
juupa juu kirjoitti:
Tuossa käyttäopas: http://esco.elisa.fi/rest/esco/blob/asiakastuki/EPC3825-kayttoopas.pdf
Nuo ohjeet riittävät.
Purkin asetukset teet sitten johtoyhteydellä (ethernet-portit), ei langattomalla.
Huomaa, että resetoinnin jälkeen voi mennä tunteja ennen kuin laite on valmis asetusten tekoon!Sorry, sullahan on dna:n systeemit: https://www.dna.fi/fi/tuki-laajakaista
Tuolta löytyy ohjeet.
- nollaa se
ei voi!
Ei radius servereitäkään - s/pdif
KAMALA LAITA, YHTEYS PÄTKII TAVAN TAKAA.
Loppiaisaattona 10-kertaistin nettinopeuden ja laitoin tämän laatikon Thomsonin tilalle. Tilalle tulivatkin sitten yhteyden pysyvyysongelmat.
Kunnes...
Tänään modeeminhallintasivun 192.168.0.1. kytkin WLAN-yhteyden pois, voilà, toistaiseksi netti on pysynyt pystyssä.
Käytän siis Ciscon perässä reititintä kuten oli laita aikaisenmmin.
---
En osaa autttaa alkuperäistä kysyjää, mutta halusinpa tuoda mielipiteeni purkista.- s/pdif
Paremmalla suomella:
KAMALA LAITE, YHTEYS PÄTKI TAVAN TAKAA.
Loppiaisaattona 2015 10-kertaistin TeliaSonera Finland Oyj:n tarjoaman asiakasnettinopeuden ja tämän laatikon ne postitti Thomsonin tilalle.
Tilalle tulivatkin sitten yhteyden stabiliteettiongelmat.
Kunnes...
Tänään modeeminhallintasivun 192.168.0.1. kautta kytkin WLAN-yhteyden pois, voilà, toistaiseksi netti on pysynyt pystyssä oikein mallikkaasti.
Käytän siis Ciscon perässä reititintä kuten oli laita aikaisenmminkin.
En osaa autttaa alkuperäistä kysyjää, mutta halusinpa tuoda mielipiteeni purkista. - 0hm0
s/pdif kirjoitti:
Paremmalla suomella:
KAMALA LAITE, YHTEYS PÄTKI TAVAN TAKAA.
Loppiaisaattona 2015 10-kertaistin TeliaSonera Finland Oyj:n tarjoaman asiakasnettinopeuden ja tämän laatikon ne postitti Thomsonin tilalle.
Tilalle tulivatkin sitten yhteyden stabiliteettiongelmat.
Kunnes...
Tänään modeeminhallintasivun 192.168.0.1. kautta kytkin WLAN-yhteyden pois, voilà, toistaiseksi netti on pysynyt pystyssä oikein mallikkaasti.
Käytän siis Ciscon perässä reititintä kuten oli laita aikaisenmminkin.
En osaa autttaa alkuperäistä kysyjää, mutta halusinpa tuoda mielipiteeni purkista.No sinulla oli huono WLAN-kanava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173996
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231087- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800