Elikkä pari päivää sitten huomasin nännien olevan arat vaan kosketuksesta. Rinnat muuten eivät ole kipeät. Koskaan ei ole ollut rinnat tai nännit arkana ennen menkkoja, joten voisko yhtäkkiä muka johtuakkin siitä? Vai mahdollisesta raskaudesta? Mitään muita oireita ei ole mitkä viittaisivat raskauteen. Lopetin pillereiden syömisen vajaa puolivuotta sitten ja tämä aika ollut ehkäisynä keskeytetty.. Menkkojen pitäisi alkaa vasta reilu viikon päästä, mutta päätin täältä kysyä malttamattomana sillä aivan uutta tollanen aristelu..
nännit arat?
2
599
Vastaukset
- Leldlrl
Mulla alkoi aristamaan nännit joku aika pillereiden lopettamisen jälkeen. Palasin nuoruuspäiviin, jolloin mulla oli ihan sama ongelma. Menkatkin muuttui yhtä epäsäännöllisiksi kuin mitä ne oli teininä ennen pillereiden aloitusta.
- Jaana Jokunen
Voit ihan hyvin olla raskaana. Keskeytetystä yhdynnästä voi tulla samalla lailla raskaaksi kuin loppuun hoidetustakin. Siemennestettä tulee ulos ns. "vauhtitippoina". Ja tässäkin hyvin pienessä määrässä on hirmu paljon siittiöitä. Eli, siemennestettä vapautuu jo ennen varsinaista siemensyöksyä. Että ei tuo ole mikään ehkäisy menetelmä... Kannattaisi harkita jotain oikeata ehkäisyä, jollet ole raskaana ja jos et lasta toivo. Vaihtoehtoja löytyy vaikka mihin lähtöön. Voi myös olla, ettet ole raskaana. Joten nännien arkuus johtuisi kuukautiskierrosta ja hormoneista. Itsellä arkuutta silloin tällöin, vaikka minipillereitä syön ja ei ole ollenkaan menkkoja. Suosittelen tekemään testin. Maksaa 6-7€ eli halpa on. Osta mieluiten kaksi. Tekee yhden nyt, toisen myöhemmin. Sillä tavis raskaustesti osoittaa raskauden vasta kun on 4-5 viikolla raskaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078