Ostin apteekista ACNEX puhdistusliuosta...onko kokemusta millaista on? Auttaako finneihin(ei aknea)??
ACNEX
9
8351
Vastaukset
- .....
Suosittelen apteekin Wicnelact kasvovettä, niitä on kahta eri vahvuista. Ne toimii, kuivattavat pahat finnit pois, vahvempi toimii myös akneen. suosittelen!
- fghru
Ei ole hyvää,siinä jotain alkoholia pahentaa vaan tilannetta
- bnuobf
Mistä apteekista löysit acnex-liuosta?
- ansku
Tampereelta yliopiston apteekista.
- Testaaja
...käyttänyt tuota nassuuni nyt toista pulloa. Minulla ei ole myöskään varsinaista aknea. Ainakin on ollut tähän asti tosi tehokasta ja on pitänyt naaman hyvässä kunnossa. Ei ole kuivattanut ihoa. En sitten tiedä mitä käyttö pidemmän päälle tuo.
- Poikaksi
Olen nähnyt kaikissa käymissäni apteekeissa tuota ACNEXia... Saako muuten sitä ilman reseptiä apteekista, kun onhan siinä denaturoitua alkoholia? Ja varmaan aika tehokasta?
- serferw
Vaikuttaa liian alkoholiselta herkälle iholle. Kokeilen itse mieluummin Paula's Choicen salisyylituotteita.
- dadaadadada
Niin tuossahan on sitä ALKOHOLIA, SUUU AUKI AAA JOS SULLA ON JANO SUU AUKI AAAA. Mut denaturoitua et hah :D no mut siis voi herkkää ihoa raisgata aika pahasti. Ainaki hilseilyä tuleereeeee 10000% mutta totah ei ne finnit clearasillilla lähe :o
- Ihomato
Itselläni ei ole koskaan ollut herkkä iho, ja nyt kuitenkin acnexin takia toinen poskeni on palanut, muuten iho hyvässä kunnossa.. uskon että oon ite käyttäny turhan ahkerasti tuotetta tohon poskeeni. sormista lähti nahat rullalle kun olen laittanut acnexia paljain käsin :O itselläni ei oo aknea, mut yhtäkkiä naama vaan räjähtäny finnejä täyteen, eikä lähe millään. pitänee mennä lekuriin pyytää jotain sisäisesti otettavia lääkkeitä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1514763BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2053984- 2123188
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1093049Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main842873- 1251720
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok121625- 611329
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2471176MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1491145