tarvitaan kyseiseen traktoriin peltiosia sekä simca aronden kone .
massey harris pony
9
2184
Vastaukset
- pekste
ainoastaan moottori puuttuu. Muuten täydellinen,mm. hyvät renkaat.
- Kalevi
Missäpäin Suomea Ponyasi säilytät? Olisin ehjää maskia vailla, sopivasta hinnasta ostan vaikka koko rungon tai jaetaan varaosiksi Massin kanssa...
Onhan kyseessä kuitenkin bensa-Pony eikä diesel eli malli 820D? - pekste
Kalevi kirjoitti:
Missäpäin Suomea Ponyasi säilytät? Olisin ehjää maskia vailla, sopivasta hinnasta ostan vaikka koko rungon tai jaetaan varaosiksi Massin kanssa...
Onhan kyseessä kuitenkin bensa-Pony eikä diesel eli malli 820D?Kone on etelä-suomessa, lähellä lohjaa.
Tuosta myynnistä täytyy jutella vanhan isännän kanssa, se on vielä virallisesti sen. Tarkistan vielä tyypin, mutta se pitäisi olla juuri se bensavehe, missä on simcan moottori. - massi
pekste kirjoitti:
Kone on etelä-suomessa, lähellä lohjaa.
Tuosta myynnistä täytyy jutella vanhan isännän kanssa, se on vielä virallisesti sen. Tarkistan vielä tyypin, mutta se pitäisi olla juuri se bensavehe, missä on simcan moottori.Ei tuo Lohja niin kovin kaukana ole, vilä kun sais hinta kohdalleen. Niin vois harkita kun se koko kone ei tarvis.
- massi
pekste kirjoitti:
Kone on etelä-suomessa, lähellä lohjaa.
Tuosta myynnistä täytyy jutella vanhan isännän kanssa, se on vielä virallisesti sen. Tarkistan vielä tyypin, mutta se pitäisi olla juuri se bensavehe, missä on simcan moottori.Vieläkö neuvottelut on kesken? Tai onko kone niin rakas ettei siitä raaski luopua?
- massi
Niin missä päin pony on? Mulla on jo yksi raato ja toinen ajokuntoinen, muutta peltejä puuttuu. Mutta jos hinta olis sopiva niin voisin vaikka hakea pois jollei ole kovin kaukana.
- Kalevi
Onko sulla Massi ylimääräistä maskipeltiä?
Laita meiliä tulemaan! - visar
Kalevi kirjoitti:
Onko sulla Massi ylimääräistä maskipeltiä?
Laita meiliä tulemaan!Olisiko kenellään ylimääräistä kaasutinta tai edes
ehjää kohoa kaasariin?
- Anonyymi
Mistä löytyis massey harris poni varaosia? 2 pyttynen diesel. Tarvis jäähyttimen,naftapumpun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909