Joulun jälkeen olin yhdynnässä kondomin kanssa, mutta pieni hetki ilman (ei lauennut missään vaiheessa mutta siltihän se on mahdollista) . Nyt odottelen menkkoja joiden pitäis 10pv alkaa, mutta jo eilen on ollut alavatsa kipeänä ja on erittynyt valkovuotoa. Raskaus olisi epätoivottu, milloin kannattaisi tehdä testi, jos menkat ei normaalisti ala ja vuoda silloin kun pitäisi?
raskaanako?
2
<50
Vastaukset
- Pululi
Vaikka apteekin raskaustestien väitetäänkin olevan herkkiä ja testin voi muka tehdä heti eka päivänä kuukautisten poisjäännistä, niin mulla ei ainakaan näkynyt positiivinen tulos vielä ekojen menkkojen poisjäännin aikaan. Itse tein positiivisen testin vasta n. 2-3 viikkoa menkkojen poisjäännin jälkeen.
- Pregcheckin liuskat
Mulla piirtyi pregcheckin testiin jo n. 5 päivää ennen kuin piti alkaa vaaleanpunainen viiva.. Siitä parin päivän päästä oli hiukan tummunut. Tänään kuukautiset kaksi päivää myöhässä clearbluen digitestiin paukahti raskaana 1-2 viikkoa ja tuohon pregcheckin liuskaan melkos vahva viiva jo... Eli noi ihan isoista marketeista löytyvät pregcheckin liuskat on hyviä ja herkkiä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu553972Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182601- 1382563
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151993- 161466
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731347- 1061344
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1541057- 931037
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21998