Paljonko maksaa taksi Bangkokista Hua Hiniin?

Helppiä ensikertalaisell

Ja onko pikkubusseja miten saatavilla vai kannattaako tilata etukäteen?

9

576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moikka2

kannattaa tilata kirjoita googleen hua hin taxi niin sieltä löytyy.
      tai pattaya taxi samat firmat kuljettaa ei ennakkomaksuja.

• joskuskokeiltu

Takseja riittää vaikka millä mitalla. Pyytäävät sellasta 3500-4000batia mut onnistu tinkaaminen sinne 2000batii. Siitä lähtee lentokentän alakerrasta kyllä bussejaki huaan ja maksaa about 150 patia.

• juuri tulimme

Tietenkin taksi pitää etukäteen tilata mutta ei maksaa. 2000 on se hinta millä kannattaa tuo väli ajaa.

• kysyn vaan
        juuri tulimme kirjoitti:

Tietenkin taksi pitää etukäteen tilata mutta ei maksaa. 2000 on se hinta millä kannattaa tuo väli ajaa.

Miten niin tietenkin pitää etukäteen tilata ? Alakerrasta taximeter Hua Hiniin 1800 THB.

• thaimaa vuodesta 93

Täällä on maksettu tutulle jo kolme vuotta maksettu 1600 baateroa taksimatkasta Cha amiin, Cha amista Hua Hiniin noin 25 km, ei bensakone, lady hoitaa varauksen, halvin Hua ´Hiniin on airportbus, 305 baht/suunta

• Saa myös kentältä

Sitä minibussia kun kyselet niin näyttäisivät olevan 2800-3000 paateroa. Ja kyllä kannattaa tilata ennakkoon, vaivattominta näin. Ei tarvitse väsyksissä lennon jäljiltä alkaa heti tinkaamaan... Tulevat nimilapun kanssa vastaan ja kyydit maksellaan kuljetuksen jälkeen. Voit myös ennakkoon kertoa mihin olet menossa niin ottavat valmiiksi selvää osoitteesta. Siis jos menet johonkin yksityiseen majoitukseen etkä aiemmin itse ole käynyt.

• Fakta juttu.
        Saa myös kentältä kirjoitti:

Sitä minibussia kun kyselet niin näyttäisivät olevan 2800-3000 paateroa. Ja kyllä kannattaa tilata ennakkoon, vaivattominta näin. Ei tarvitse väsyksissä lennon jäljiltä alkaa heti tinkaamaan... Tulevat nimilapun kanssa vastaan ja kyydit maksellaan kuljetuksen jälkeen. Voit myös ennakkoon kertoa mihin olet menossa niin ottavat valmiiksi selvää osoitteesta. Siis jos menet johonkin yksityiseen majoitukseen etkä aiemmin itse ole käynyt.

ET aivan selvästi ole koskaan ottanut taximeteriä Suvstnabumin kentältä Hua Hiniin.

• et siis ole ollut thaima
        Saa myös kentältä kirjoitti:

Taximeterin hinnan tinkaaminen kuskin kanssa Bangkokin kentällä. Siellä kun taksi varataan tiskiltä ei kuskilta.

• Saa myös kentältä
        et siis ole ollut thaima kirjoitti:

Taximeterin hinnan tinkaaminen kuskin kanssa Bangkokin kentällä. Siellä kun taksi varataan tiskiltä ei kuskilta.

Kyllä en ole ottanut taximeteriä suvarnabhumin kentältä. Varasin tosiaan kuljetuksen minibussilla etukäteen niinkuin suosittelin ketjun aloittajaakin tekemään. Koen sen itse helpommaksi kun kaikki on valmiiksi sovittu. Tämä on itselleni tärkeää kun perheen kans matkustaa. Kuten nimimerkkini sanoo niin sieltäkin kyydin varmasti saa.
        Se että olenko siellä koskaan ollut jäänee nyt sitten jokaisen arvioitavaksi, jos se nyt ketään kiinnostaa yleensäkään.
        Matkustamme hua hiniin maaliskuussa ja varaamme taasen kuljetuksen etukäteen, vaikka nyt sitten muiden kiusaksi, emmekä ota kuljetusta mainitsemiltasi palvelutiskeiltä.
        Selvittelin itselleni noita minibussi hintoja ja sen perusteella uskalsin hieman hintojakin esille laittaa, pahoittelut jos se jotakin sitten ahdisti siinä määrin että piti huonoa oloaan tänne purkaa.
        Lomaa odotellessa:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1658
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1415
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      58
      1063
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1015
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      54
      930
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31