hei,
mikähän on järkevin vaihtoehto puheluille Kanadassa jos aikoo olla maassa noin vuoden verran. Kuinka yleinen/kätevä matkapuhelin on tässä maassa, vai onko lankapuhelimeen tyytyminen paras vaihtoehto, mitä mieltä olette?
masa
puhelut kanada-sta/an/ssa
2
934
Vastaukset
- jojo
Moi!
Se riippuu paljon siitä, missä aiot oikein olla. Suurissa kaupungeissa (Toronto, Montreal, Vancouver) löytyy paljon erilaisia puhelukortteja (calling cards) pikkuliikkeistä(convienience stores). Nämä ovat edullisia, mutta joskus linjat voivat olla huonot. Calling card toimii niin , että raaputat kortista tunnusluvun, soitat siinä mainittuun numeroon, näppäilet tunnuksesi ja sitten vastaanottajan numeron Suomessa. Voit soittaa mistä tahansa puhelimesta, etkä maksa kuin ymmärtääkseni paikallispuhelun hinnan joka on siis 25senttiä riippumatta siitä, kuinka kauan puhut.
Kännykkä ei ole kamalan kätevä Kanadassa, koska maa on suuri (kentät). Jos kuitenkin olet kaupungissa voi tietenkin sellaisen hankkia, mutta kovin tarpeellinen kännykkä ei ole. Lankapuhelin on must, koska paikallispuhelut ovat erittäin halpoja, monilla firmoilla on ilmaisnumerot jne. Lisäksi pyydä operaattoriltasi long distance savings -plan eli joka kerta kun soitat Suomeen saat puhelun halvemmalla. Esimerkiksi meillä on muistaakseni 8senttiä minuutti, mikä ei ole paljon (Primus tai Bell Canada). - varmaan
sulla on varmaan netti siellä?? Elikkä lataa tämä ilmaisohjelma netistä (www.skype.com) ja puhu sillä. Itse oon jutellu siskon kanssa jenkkeihin päivittäin ilmaiseksi (tai siis laajakaistan kuukausimaksulla). Ja kun vielä liittää siihen kameran niin hyvä tulee...mikrofoni kamera=69€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882