Suuseksi on ällöttävää!

Tyttö89

Mä en voi ymmärtää sitä että minkä takia pojalta pitäis suihin?! Onko mitään ällöttävämpää kuin ottaa jonkun kalu suuhun? On varmasti mutta miks jengin pitää keksiä kaikkea pervoo kuten anaaliseksi,pissakakkaleikit? Miksei ihmisille riitä perusseksi? Mä en ikinä ota keneltäkään suihin enkä suostu ikinä mihinkään pervoiluihin koska ne ällöttää mua! YÄK!!

25

5401

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tepikoo

      muutaman vuoden päästä otat.. =))

    • Sammakko.

      Jospa odottaisit vielä pari vuotta että olet valmis edes ''perusseksiin''

    • ~~Vauhtimimmi~~

      jos rupee miettii tota asiaa nii ymmärrän kyl sua :D kelatkaa ny vähä mitä sil kalulki on tehty..pantu muitten kans... Mut jos on aika nuori nii yleensä aattelee kaikest tommosest et Hyiii...vaik et sä enää mikää laps oo.. :)

    • ...

      mä oon sun kaa ihan samaa mieltä! siin ei oo MITÄÄN ideaa!

    • Hyyii!

      Hyi oikeesti!!?
      AAtelkaa nyt...... Ä-L-L-Ö-Ä...!

    • halinalle..

      niinhän sä nyt sanot.. muistan ku ite sanoin kaikille noin.. ja nyt on sekin jo kokeiltu useemmin kuin kerran.. eikä se oo yhtään paha asia.. =)
      kasva vielä vähän ja tuu sitten sanoo mitä mieltä oot oikeesti koko seksistä..

    • Rose

      Ei pojalta tarvitse ottaa suihin koskaan, jos et niin halua. Mutta mun mielestä on aivan ihanaa ottaa jätkäkaveriltani suihin!Tuottaa toiselle suurta nautintoa...Ja itsekkin sitä on toki kiva saada. Puhtaus on kaiken a ja o. Ei sitä tietenkää oo kiva ottaa suihin jos toinen ei oo moneen päivään peseytynyt.

      Kunhan tuosta kasvat ja kypsyt tulet huomaamaan,että seksissä on muutakin kivoi juttui kuin vain se "sisään ulos". Uusien juttujen kokeilu ei oo pervoilua. Seksistä nauttiessa sitä irtautuu kaikesta muusta ja ajatukset et "tää on pervoo,hyi" unohtuu kyl täysin...On vaan siinä hetkessä kiinni.

      Jos pari tykkää esim. peppuseksistä se on tietenkin heidän asia. Turha ruveta väittelee joitakin tapoja pervoiks tai sairaiks yleisesti. Ihmiset tykkää/nauttii eri asioista.

    • Isoveli

      Ai sinäkin olet jo kasvanut noin isoksi tytöksi, että alkaa askarruttamaan seksijutut. Kysymyksestäsi päätellen sinun ei ihan vielä kannata unohtaa barbien kanssa leikkimistä. Aikuisten maailmassa on kuule monta niin ihmeellistä asiaa, ettei sitä voi vielä sun iässä ymmärtää. Me sua vanhemmat tytöt ja pojat osataan mm nauttia seksistä kokonaisvaltaisesti. Sinä olet ilmeisesti löytänyt oman seksuaalisuutesi ja runkkailet ahkerasti ja mietiskelet ja kuvittelet kaikenlaista. Hyvä niin kaikki puperteetti ikäiset lapset tekevän niin. Kun kasvat vielä muutaman vuodet niin ajat ymmärtää seksuaalisuuttakin laajemmin ja opit nauttimaan siitä kokonaisvaltaisesti. Jatka siihen saakka batbileikkejä ja runkkailuja ihan rauhassa. Eikä siinä ole mitään pahaa että ajattelet ja kuvittelet samalla näitä aikuisten seksimaailmaan liittyviä asioita. Kaikki niin tekevät sinun kehitystasollasi. Tervetuloa sitten aikuisuuteen kun sen aika sinulle koittaa.

      • näri

        heh.. huvittavaa tuo sun tekstis...niin kirjotat kirjakieltä mukamas..ja pilkut unohtuupi.. opi sinä, hyvä veli, kirjottamaan... ja sehän on niin, että jokaiselle omanlaistansa..ei se iän myötäkään välttämättä muutu..siis mielipide suuseksistä yms... näin on..


      • Sammakko.
        näri kirjoitti:

        heh.. huvittavaa tuo sun tekstis...niin kirjotat kirjakieltä mukamas..ja pilkut unohtuupi.. opi sinä, hyvä veli, kirjottamaan... ja sehän on niin, että jokaiselle omanlaistansa..ei se iän myötäkään välttämättä muutu..siis mielipide suuseksistä yms... näin on..

        Ja sä voisit opetella käyttämään vähemmän pisteitä.


    • Saimon

      Kirjoituksestasi päätellen olet vielä niin nuori, ettei paljon kannattaisi seksiä ajatella saatikka harrastaa. Ei tuommoinen kiihkoilu ole kypsän ihmisen mielipide. Ei kannata kokeilla mitään ennen kuin on siihen valmis. Sinun kohdallasi taitaa mennä vielä monta vuotta ennen kuin olet valmis seksiin. Liian nuorena koetut asiat aiheuttavat vain näitä omituisia "traumoja" ja "klikkejä", joilla sitten rankaiset poikaystävääsi kaksikymppisenä. Odota, että kasvat vähän ja kokeile sitten suuseksiä niin huomaat miten hauskaa ja täysin normaalia se on.

      • heta

        tarviiko selviä asioita jauhaa... tyttöhän on jo 15...:D eiköhän se jo jotain tiedäki..


      • Tiinuli
        heta kirjoitti:

        tarviiko selviä asioita jauhaa... tyttöhän on jo 15...:D eiköhän se jo jotain tiedäki..

        Toi teksti kuulostaa lähinnä sellaiselta, mitä me frendien kanssa puhuttiin joskus 5. luokalla. Oli nimimerkki mikä tahansa niin ei kovin kypsältä kuulosta. "Siis iik...hei Hyyyyiii!!! Siis oikeesti hei....KAuheeta!!!!"


    • Vielä

      Kyllä huoaa ettet ole vielä aloittanut seksiä, ja se onkin hyvä! Kun tuosta vähän kasvat, mielipiteesi vaihtuu. Kun ymmärtää kuinka paljon nautintoa voi toiselle suoda, niin ei sitä sillon ajatelle että YÖK!!! Ja tää yks kirjottaja, että ajattele mitä kaikkea sillä on tehty... HEI HALOO!!!!!! Se on varmaan joskus pesty kuitenkin... En mäkään ottas suihin sellaselt joka on kolme vuotta ollu peseytymättä!!!! Ja jos se oliskin "likanen", ni sä olisit valmis ottaa seen sisääs, mutta et suuhun??? Siis huhuh!!

    • kerro minulle

      missä asennossa haluaisit sitten harrastaa seksiä? nimittäin eikö tämä perus lähetyssaarnaajaki oo aika pervo kun eihän eläimetkään sillä tavalla harrasta seksiä? takaapäin kaikki nisäkkäät paneskelee.

      • elli

        ihminen on vähän kehittyneempi ku nämä muut nisäkkäät... ihminen harrastaa seksiä tunteiden kera..muilla eläimillä se on lähinnä vaistoa.. eihän eläimet puhukaan..onko seki sitte pervoa, ku vain ihminen tekee niin...? heh..:D

        niin ja sanon vielä yleisesti näistä kommenteista.. lukekaa mitä muut on vastaillu, niin ei tarvi toistaa samoja asioita.. :)


      • !!!!!!
        elli kirjoitti:

        ihminen on vähän kehittyneempi ku nämä muut nisäkkäät... ihminen harrastaa seksiä tunteiden kera..muilla eläimillä se on lähinnä vaistoa.. eihän eläimet puhukaan..onko seki sitte pervoa, ku vain ihminen tekee niin...? heh..:D

        niin ja sanon vielä yleisesti näistä kommenteista.. lukekaa mitä muut on vastaillu, niin ei tarvi toistaa samoja asioita.. :)

        pakko sanoo tähän väliin, että esimerkiks leijonat panee HUVIKSEEN, "nautinnon" takia.. siks et se tuntuu hyvältä. Oli pakko sanoo et ihminen ei tod oo ainut :)


      • jeejee
        !!!!!! kirjoitti:

        pakko sanoo tähän väliin, että esimerkiks leijonat panee HUVIKSEEN, "nautinnon" takia.. siks et se tuntuu hyvältä. Oli pakko sanoo et ihminen ei tod oo ainut :)

        Juu... ja apinat ja delfiinit myös!


      • Sammakko.
        !!!!!! kirjoitti:

        pakko sanoo tähän väliin, että esimerkiks leijonat panee HUVIKSEEN, "nautinnon" takia.. siks et se tuntuu hyvältä. Oli pakko sanoo et ihminen ei tod oo ainut :)

        Mutta leijonien paneminen kestää vain noin 8 sekuntia.


    • naz*

      poika nauttii suihin otosta hei! voi olla joo ällöttävää mutta kuuluu sekin seksi elämään hyväillä toisten alapäitä..hmm..tulet varmasti viel kokemaan..jami poika tykkee!;D

      • vastenmielistä?

        Ite ainaki tykkään nuolla römpsää, varsinkin pesemätön römpsä on myös mukavan aromikas ;)


    • Anonyymi

      No joo, kaikki ei tykkää kaikesta ja jos suuseksi tuntuu kuvottavalta, niin sitä ei pidä tehdä.
      Itse olen ihmetellyt omaa tyttöystävääni.. Vähän rasittava ajoittain ja olen välillä jotenkin ärsyyntynyt/kyllästynyt hänen asenteisiin ja toimintaan.
      Hän ei ole ikinä hyväillyt seksiä harrastaessamme mun kalua kädellä eikä ottanut suihin. Joskus housujen läpi muljaa mun munaani, siis hieroo vaan sormenpäillä kassien kohdalta housuja. Mikä tuntuu hiton epämiellyttävältä ja tapahtuu yleensä muutoinkin silloin, kun ei ole mitään eroottisia fiiliksiä menossa eikä haluta panna tai ylipäätään tehdä mitään fyysistä juttua. Ja se on fyysisesti tuntuvanakin jotenkin epämiellyttävää, ei osaa kai tehdä sitä oikein.
      Ja olen monesti pyytänyt suoraan lopettamaan, kerran sanoin vielä että tuo hiplailu tuntuu ikävältä, niin vastasi vain että no kun hän nyt vain haluaa hiplailla näin niin hänhän sitten hiplailee.
      Mutta seksiä harrastaessamme hän kyllä vaatii pillun nuolemista ja suuseksiä ylipäätään itselleen ja mun pitää aina sormettaakin häntä ja antaa hänelle käsihoitoa, hänen orgasmiinsa asti jopa.
      Eikä auta, jos sanon, etten halua vaikka nuolla nyt. Jos ei muuta, niin hän ottaa mua korvista tm tukevasti kiinni ja vetää pääni hänen haaroväliinsä ja käskee vain nuolemaan.
      Vaikka ei se nyt mua haittaa, jos hän ei halua imeä mun kaluani, mutta olisi kiva nyt tietää, miltä se tuntuu. Eli voisi kerran edes kokeilla. Sama kuin tuo mun runkkaaminen, miksei suostu ottamaan jäykkää kalua edes käteensä tai ylipäätään koskemaan siihen millään tavoin käsin..?
      Siitä tykkäisin kyllä, kun hän vemputtaisi mua.
      Ja muutenkin, ihan jo tasapuolisuuden nimissä, voisi hänkin nyt miellyttää mua myös käsin ja suullaan, kun mun pitää aina myös nuolla hänen haarojaan ja runkata häntä.
      No ihan periaatteesta kylläkin ole noussut samantien hänen päälleen, kun olen saanut riittävän kovan erektion yhdyntää varten, ja olen jättänyt nuolemiset ja hivelyt pois. Katsotaan, alkaako hänelle sopimaan se, että hän antaa vastineeksi käsi- ja suuhoitoa takaisin mulle, mitä hän aina vaatii minun antaa hänelle.

      • Anonyymi

        Itselläni oli hetken aikaa myös samanlainen tyttöystävä.
        Suuseksi kyllä kelpasi hänelle ja usein pyysikin sitä, mutta ei sitten halunnut tehdä mulle samaa, vaikka kuinka pyysin.
        Yhdyntä taas meni aina ilman kortsua, mutta sisään ei saanut päästää. Jostain syystä.
        Vaikka ei sen puoleen, tykkäsin itsekin siitä muuten, mutta joskus olisi ollut kivaa laueta rauhassa. No, kerran sitten päästin sisään, ajattelin että joku asia nyt saisi mennä kuten haluan.
        Eikä hän edes hoksannut sitä. No, kuumottihan se jonkun viikon ajan, että tulikohan hän raskaaksi, mutta ei tullut.


    • Anonyymi

      Minulla oli yhdessä vaiheessa tyttöystävä joka halusi ottaa suihin päivittäin, en voinut uskoa mutta siihenkin voi kyllästyä:D
      Olin myös pitkään suhteessa jossa ei ollut ollenkaan seksiä tai edes läheisyyttä.

      • Anonyymi

        Niinhän sitä sanotaan, että kaikkeen kyllästyy. Niin varmaan suihinottoonkin ihan siinä missä muuhunkin.
        Mene vaikka kysymään sellaiselta henkilöltä, joka on ollut töissä Hartwallin limukkalinjastolla 20 vuotta, että juotko sä paljon Jaffaa?
        Veikkaanpa, että vastaus on aika hiton kielteinen..:D
        Mutta kun saisi nyt edes joskus jonkun pimun ottamaan suihin. Ei nyt tarvitsisi ehkä sinänsä vemputtaa spermojakaan ulos, jos nyt imisikin edes hetken aikaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe