skoda,tuntemamaton halppis merkki(vw,n halpa kopio)

heh heh höhööhhöö

missäs skeida
http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/05/21/autobrandit-jarjestykseen-vain-suomalaisten-suosikki-putosi/20147206/304?pos=related

näin arvostetaan kajakkia

http://www.youtube.com/watch?v=ZrgNg412x5g

42

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkialla hyljeksit

      Saksalaisen Auto Bildin tuore laaturaportti penää takuupidennyksiä.
      Auto Bild Saksan tuoreessa laaturaportissa moititaan uusien autojen uutta ja hienoa tekniikkaa. Pahimmillaan uutuustekniikka pelaa koeajoissa erinomaisesti, mutta voi olla vikaherkkää vuosien mittaan.

      Esimerkeiksi lehti nostaa muun muassa huonot nykyakut, Volkswagenin TSI-moottorien jakoketju- ja seitsenvaihteisen DSG-vaihteiston ongelmat sekä Mazdan kehnon ruosteeneston.

      Ikävimmät viat ilmenevät kun autojen takuu on jo rauennut, eli noin kolmen-neljän vuoden ikäisenä. Lääkkeeksi tähän Auto Bild suosittelee erityisesti saksalaismerkeille takuuajan pidentämistä.

      Auto Bildin tämänvuotisen laaturaportin kolmen parhaan automerkin kärki on:

      1. Toyota (arvosana 2, asteíkko 1-5)

      2. Mazda (arvosana 2,29)

      3. Volvo (arvosana 3,33)

    • kaikkialla kusessa

      Volkswagen näyttäisi olevan Kiinassa hieman pahemmassa lirissä, sillä sikäläinen laadunvalvontaviranomainen, enganniksi The General Administration of Quality Supervision, Inspection and Quarantine, on ryhtynyt tutkimaan DSG-vaihteistolla varustettujen autojen ongelmia. Se on myös ilmoittanut, että mikäli osoittautuu aiheelliseksi, virasto tulee vaatimaan, että VW vetää nuo autot takaisin markkinoilta.

      Ilmeisesti nimenomaan tuo 7-vaihteinen, kuivalla kytkimellä varustettu DSG on ongelmallisempi. Minulle tihkuneiden tietojen mukaan nykivä vaihtaminen on tyypillinen ongelma. Vaihteiston korjaamismahdollisuudet ovat vähäiset, mekatroniikka eli vaihteiston toimintoja ohjaava boksi on sellainen pirunnyrkki, että se vaihdetaan kokonaisuudeessan. Liekö se sitten se Laten mainitsema MGNBOXI?

      Volkswagenin ensireaktio oli tuttu: Vaihteistoissa ei ole vikaa. Korkeintaan jotkut voivat kärsiä pienestä epämukavuudesta, joten takaisinkutsuihin ei ole aihetta. Tämä ei ilmeisesti kuitenkaan mennyt Kiinassa läpi.Laatukysymyksiin keskittynyt sivusto http://12365auto.com kertoi, että DSG.vaihteisto oli edelleen toukokuun puolivälissä aihe, josta autoilijat valittivat eniten.

      Niinpä uusimmat tiedot kertovat, että Kiinan VW:n johtajat pyytävät anteeksi, kuten maan tapa on. Lisäksi Kiinassa on jatkettu ennen tämän vuoden alkua valmistettujen sekä 6- että 7-vaihteisten DSG-vaihteistojen takuuta jatkettu kymmeneen vuoteen jtai 160 000 kilometriin.

      mites sitten joka maassa
      http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/01/04/volkkarin-dsg-vaihteiston-menetetty-maine/201317540/304

      mites saksassakin
      http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288651484063.html

    • seli seli

      jullit hei.miksi näin

    • matala tuli

      kaivurilla on kiva korjailla itäauton onnetonta muotoilua

    • L.A. Ervanto

      Hyvä että jullinjuntti osaa viihdyttää itseään. Monella syrjäytyneellä ei ole ketään kenen kanssa keskustella, mutta jullinjunti keskustelee itsensä kanssa. Jonknlaista terapiaa sekin. Ootsi harasoo.

    • silenta pop
    • höröttele rauhassa

      Skodan tuotantomäärät rikkovat jatkuvasti ennätyksiä. Että sillä lailla tuntematon miljoona meni 2014 vuosituotannossa rikki...

      • Minulla ei vielä

        Tuotanto pyörii, mutta toimitusajat ovat pitkiä. Naapuri odotti farmaria 6 kk, veljeni sai valita kahdesta varastossa olevasta, työtoveri odottaa parhaillaan farmaria, pitäisi tulla vapuksi.

        Skodalla näyttää menevän hyvin, koirat haukkuvat täälläkin, mutta karavaani kulkee.


      • Wroooommm
        Minulla ei vielä kirjoitti:

        Tuotanto pyörii, mutta toimitusajat ovat pitkiä. Naapuri odotti farmaria 6 kk, veljeni sai valita kahdesta varastossa olevasta, työtoveri odottaa parhaillaan farmaria, pitäisi tulla vapuksi.

        Skodalla näyttää menevän hyvin, koirat haukkuvat täälläkin, mutta karavaani kulkee.

        Jep asiaa!!!


      • tylsä kippa
        Wroooommm kirjoitti:

        Jep asiaa!!!

        Skeida sakkasi vikoihin ja vanhanaikaisuuteensa.


      • pilvin pimein
        tylsä kippa kirjoitti:

        Skeida sakkasi vikoihin ja vanhanaikaisuuteensa.

        Nyt noita vanhanaikaisia melutoosia dupataan puol ilmaiseksi kun jäivät liikkeiden pihoille ruostumaan.


      • halpaa hupia
        pilvin pimein kirjoitti:

        Nyt noita vanhanaikaisia melutoosia dupataan puol ilmaiseksi kun jäivät liikkeiden pihoille ruostumaan.

        Miljoona autoa/vuosi tehdään varastoon ruostumaan. Sehän on Maailman Kahdeksas Ihme tämä Skoda...


      • tusina tavaraa
        halpaa hupia kirjoitti:

        Miljoona autoa/vuosi tehdään varastoon ruostumaan. Sehän on Maailman Kahdeksas Ihme tämä Skoda...

        Melkoisen olematon merkki tämä skoda.Noh sehän on vain vw.n jämä osista vanhoihin koreihin kasattu halpa malli.


    • Narsisti on narsisti

      Narsistinen ihminen osaa uskotella itselleen, että Skoda on huono auto. Miksi hän uskottelee näin, johtuu siitä, että kun sillä narsistiraukalla ei oo rahaa ostaa Skodaa.

      • tylsä kippa

        Tsi ja dsg julkusuudessa ainaisten vikojen ja kalleiden korjausten vuoksi jatkuvasti.


      • Narsisti on narsisti
        tylsä kippa kirjoitti:

        Tsi ja dsg julkusuudessa ainaisten vikojen ja kalleiden korjausten vuoksi jatkuvasti.

        Ja siinä ensimmäinen narsistinen tyyppi ilmoittautui


      • Se on jullinjuntti se
        Narsisti on narsisti kirjoitti:

        Ja siinä ensimmäinen narsistinen tyyppi ilmoittautui

        Ainakin hölmö.


      • Vältän kalliita
        tylsä kippa kirjoitti:

        Tsi ja dsg julkusuudessa ainaisten vikojen ja kalleiden korjausten vuoksi jatkuvasti.

        premiumien korjaamisia. Siksi Skoda, kun siinä ei ole kalliita vikoja.


      • kallista autoilua
        Vältän kalliita kirjoitti:

        premiumien korjaamisia. Siksi Skoda, kun siinä ei ole kalliita vikoja.

        Just.Joka vuosi ostat moottorin ja laatikon ylihintaiseen melutoosaan muista vioista puhumattakaan.


      • kajakin muotoilua
        kallista autoilua kirjoitti:

        Just.Joka vuosi ostat moottorin ja laatikon ylihintaiseen melutoosaan muista vioista puhumattakaan.

        Hyvin muuten kajakki madaltui tuos alun linkissä.


      • ei arvostusta
        kajakin muotoilua kirjoitti:

        Hyvin muuten kajakki madaltui tuos alun linkissä.

        Eläkeläiset diggaa sämpylöistä.Nuoriso tekee skeidalle noinkin rumasti.


      • viimeinkin paaliin
        ei arvostusta kirjoitti:

        Eläkeläiset diggaa sämpylöistä.Nuoriso tekee skeidalle noinkin rumasti.

        Tylsän auton karmea kohtalo.


      • sirppi ja vasara
        viimeinkin paaliin kirjoitti:

        Tylsän auton karmea kohtalo.

        Leka ja lommo


      • läpsyn läpsyn
        sirppi ja vasara kirjoitti:

        Leka ja lommo

        lää


    • Hävettävän.rumakin

      Skoda...olemassa vw.n armosta..
      Halvalla vanhoista vw.n palikoista tehty ylihintainen laaduton itäpulkka.

    • Hoimeisa.pirkkoja

      Joka vuosi ostat moottorin ja laatikon ylihintaiseen melutoosaan muista vioista puhumattakaan

    • Pitiarvata

      Ja jälleen Tojo on maailman arvostetuin!

      • Tiesintoki

        Maailma se on pienempikin mökki.


    • halliskalppis

      Kun ei syrjäytyneellä eläimellä ole muutakaan tekemistä, niin se uppailee vanhoja viestiketjuja aikansa kuluksi.

    • Entoijotaa

      Ostin japanilaisen auton koska petyin skodaan.

      • En.minäkään.toyotaa

        Todella upeaa että tulet tänne aiheesta avautumaan.

        Minä petyin Avensikseen ja ostin jotain muuta. Ennen tätä päivää en kyllä ole pettymystäni netissä julki tuonut, mutta kait se on ajan tapa.

        Älkää ostako anjovista, ei kulje suoraan paitsi mutkaisella tiellä ja lämmityslaite on ihan vitsi.


      • awinkawink
        En.minäkään.toyotaa kirjoitti:

        Todella upeaa että tulet tänne aiheesta avautumaan.

        Minä petyin Avensikseen ja ostin jotain muuta. Ennen tätä päivää en kyllä ole pettymystäni netissä julki tuonut, mutta kait se on ajan tapa.

        Älkää ostako anjovista, ei kulje suoraan paitsi mutkaisella tiellä ja lämmityslaite on ihan vitsi.

        Kaikki me tiedämme skodan murheista, turha tulla tänne koston huumassa huutelemaan. Ainoastaan skodan ja muiden vag konsernin moottoreille on sallittua viedä öljyä puoli litraa tuhannelle kilometrille. Lisäksi olemme kaikki tietoisia polttoaineelle janoisesta moottorista, ruostuvasta korista, hunoista automaattilaatikoista ja kolkosta itämaisesta muotoilusta. Eikä unohdeta päästöhuijausta, voit vaikka ajella skodallasi itänaapurin toverien luokse ja ostaa kotivaraston täyteen kuppinuudelia, millekkäs semmoinen kuullostaisi?


      • En.minäkään.toyotaa

        Miksi vaahtoat? Hurmoksessa saarnaat kuin hullu, miksi?

        En aja Skodalla!


      • vinkvink
        awinkawink kirjoitti:

        Kaikki me tiedämme skodan murheista, turha tulla tänne koston huumassa huutelemaan. Ainoastaan skodan ja muiden vag konsernin moottoreille on sallittua viedä öljyä puoli litraa tuhannelle kilometrille. Lisäksi olemme kaikki tietoisia polttoaineelle janoisesta moottorista, ruostuvasta korista, hunoista automaattilaatikoista ja kolkosta itämaisesta muotoilusta. Eikä unohdeta päästöhuijausta, voit vaikka ajella skodallasi itänaapurin toverien luokse ja ostaa kotivaraston täyteen kuppinuudelia, millekkäs semmoinen kuullostaisi?

        IS selvitti, millainen öljynkulutus on kullekin merkille vielä normaalia. Alla suomalaisilta maahantuojilta saadut raja-arvot tuhannen kilometrin matkalle.

        Alfa Romeo 4,7 dl / 1000 km
        Audi 10 dl / 1000 km (vuosimallit 2010 asti)
        Audi 5 dl / 1000 km (vuosimallit 2010 eteenpäin )
        BMW 7 dl / 1000 km
        BMW M-sarjan mallit 15 dl / 1000 km
        Chevrolet 6 dl / 1000 km
        Chrysler ei raja-arvoa
        Citroën ei raja-arvoa
        Dacia 5 dl / 1000 km
        Dodge ei raja-arvoa
        Fiat 4,7 dl / 1000 km
        Ford 5 dl / 1000 km
        Honda 10 dl / 1000 km (mutta jo 3 dl on poikkeuksellista)
        Hyundai 6,5 dl / 1000 km
        Jaguar ei raja-arvoa
        Jeep ei raja-arvoa
        Kia 10 dl / 1000 km
        Lancia 4,7 dl / 1000 km
        Land Rover ei raja-arvoa
        Lexus 10 dl / 1000 km
        Mazda 7,7 dl / 1000 km (mäntämoottorit)
        Mazda 12,5 dl / 1000 km (kiertomäntämoottorit)
        Mazda 8 dl / 1000 km (2,0- ja 2,5-litran KE- ja GJ-moottorit)
        Mercedes-Benz 8 dl / 1000 km
        Mini 7 dl / 1000 km
        Mitsubishi 10 dl / 1000 km
        Nissan 5 dl / 1000 km
        Opel 6 dl / 1000 km
        Peugeot ei raja-arvoa
        Renault 5 dl / 1000 km
        Skoda 5 dl / 1000 km
        Seat 5 dl / 1000 km
        Subaru 3,3 dl / 1000 km
        Suzuki 10 dl / 1000 km
        Toyota 5 dl / 1000 km (mutta 3 dl on jo poikkeuksellista)
        Volkswagen 10 dl / 1000 km (vuosimallit – 2009)
        Volkswagen 5 dl / 1000 km (vuosimallit 2010 –)
        Volvo 2,5 – 5,0 dl / 1000 km (riippuen käyttöolosuhteista)
        Volvo 5,5 dl / 1000 km (150 000 ajetun km jälkeen)


    • Entoijotaa

      Ostakaa kunnon japanilainen tai länsiauto.

      • Japanialainen.tai.jotain

        Miksi?

        Ketä kiinnostaa?


      • Entoijotaa

        Kansantaloutta.


      • Tollo.ei.osta.tohoa

        Perustele, jos ostan runsaasti korjaamista vaativan ajokin, se on kansantaloudelle auton hinta huollot.

        Maksimaalisen luotettavuuden ajopeli on vain auton hinta. Kansantalous häviää huollot & korjaukset.

        Oletko vähän tyhmä?


      • Entoijotaa

        Olen viisas, skeidan ostaja on tyhmä noilla argumenteilla. Noh, se suotakoon.


      • Vuodesta.toiseen

        Tuttua laadutonta ylihintaista pirkka paskaa

        VW-konsernin vakio-osista kasattu kokonaisuus näkyy hinnassa, mutta ei ehkä tarpeeksi. Siksi moni valinnee mieluummin sisäverhoilultaan laadukkaamman ja ulkoasultaan tyylikkäämmän Volkswagen Polo GTI -sisarmallin.
        Rapid
        rapidissakin halvalla tehdyn leima lyö kasvoille joka paikassa
        Rapid on tehty kevyempään käyttöön. Etuistuinten lyhyt istuinosa ei tue reisiä, pehmuste luo tunteen kuin istuisi laverilla ja ohjaus on kevyempi kuin Octaviassa”, nuori mies luonnehtii uutta Škoda-mallia.

        ”Kovat sisämateriaalit eivät anna laadukasta kuvaa”, nuori nainen lisää..

        Rapid on kieltämättä pikkuautomainen. Sen istuin tuntuu pienehköltä ja hallintalaitteet ovat kevyet. Se, että kytkinpoljin on ajajaan nähden tavallista enemmän oikealla ja jalkaa joutuu siirtämään sivuttaissuunnassa, luo ahtauden tunnetta. Kun vielä Rapidin alustalla on taipumusta keinuvaan ja pompahtelevaan käytökseen, se tuntuu heppoiselta ajokilta Octaviaan verrattuna.

        Octavian tapaan Rapid on aika meluisa, mikä korostuu varsinkin taajama-ajossa, ja esimerkiksi mukulakivikadulla sen kumiseva äänimaailma tuntuu häiritsevältä
        käyttäjien kommentteja rabidista
        Rapid on tehty kevyempään käyttöön. Etuistuinten lyhyt istuinosa ei tue reisiä, pehmuste luo tunteen kuin istuisi laverilla ja ohjaus on kevyempi kuin Octaviassa”, nuori mies luonnehtii uutta Škoda-mallia.

        ”Kovat sisämateriaalit eivät anna laadukasta kuvaa”, nuori nainen lisää


    • Tiesuolakin.tuhoaa

      Päästöhuijaus koskee myös Volkswagen-konsernin bensiiniautoja. Huijaus koskee Volkswagen Poloa, Golfia ja Passatia sekä Audin A1 ja A3 -malleja, Skoda Octaviaa, SEAT Ibizaa ja SEAT Leonia. Volkswagenin mukaan autojen hiilidioksidipäästöt ja kulutus on ilmoitettu liian mataliksi. Yhtiön mukaan ne koskevat aiemmin ilmoitettujen 11 miljoonan ajoneuvon lisäksi 800 000 autoa.[32][33][34] Päästöhuijaus koskee ainakin 1,4-, 1,6- ja 2,0-litraisia bensiinimoottoreita.[35] Konserni kertoi myös vuosimallin 2016 autoistaan, joiden bensiinimoottoreita huijaus koskee. Kyseisiä autoja on yli 430 000. Näitä ovat muun muassa 1,0-, 1,2-, 1,4-, 1,8- ja 2,0 litran moottorit.[36]

      • "Päästöhuijaus koskee myös Volkswagen-konsernin bensiiniautoja."

        Ahaa. Meillä kävi juuri öljyauto tuomassa löpöä lopputalveksi. Mökillä ei maitoauto päässyt jäisestä mäestä ylös. Leipäauto tuonee limppua aamuksi ossuuskauppaan. Bensiiniautoja ei ole näkynyt, varsinkaan Volkswagen-konsernin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minkä nimistä naista

      Täällä kaipailet?
      Ikävä
      108
      2619
    2. Minkä nimistä miestä

      Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      107
      2052
    3. Ripeyttä asiointiin

      Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      22
      1867
    4. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

      Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      207
      1583
    5. Mietitkö tosissasi..

      ..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1575
    6. Mitä ajattelit hänestä

      Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1507
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

      Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      103
      1121
    8. Koska me nähdään

      Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      58
      1021
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

      Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      126
      983
    10. En tunne muita

      Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      976
    Aihe