mitä teen

P.R

Luulen että voisin edistää uraani antautumalla esimiehelleni pikkujouluissa, tai oikeastaan tiedän sen.

Esimies on mielestäni mukava ja ihan namun näköinenkin. Kaikki luulevat että olen huvitellut kyseisen esimiehen kanssa ennenkin, vaikka se ei edes pidä paikkaansa.

Minulla ei siis oikeastaan ole mitään hävittävää tässä asiassa. Mutta silti hiukan arveluttaa.

Mitä teen ?

12

2130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pomo

      annat palaa. Ei se siitä kulu.

    • Jorkki

      Mitäpä täällä kyselet moisesta...Tottakai annat pomollesi pitkän kaavan mukaan jos siitä on jotain hyötyä sulle...Koivet levälleen vaan reippaasti:) Jos mulla ois siedettävän näköinen naispomo ja ehdottelis tuollaista niin en miettisi hetkeäkään ettenkö jörnisi ja köyrisi akkaa kunnolla.

    • ...kannata keneltäkään kysellä. Kyllä sun täytyy ihan itse löytää vastaus moiseen kysymykseen. Itse varmasti tiedät parhaiten aisan laidan. Miten teidän kemiat toimii? Haluatko itse seksiä? Aiheeseen liittyy monia kysymyksiä ja sinä itse olet paras niihin vastaamaan.

    • tina

      mikäli se pomo on naimisissa tai seurustelee niin en kyllä suosittele. aimon saadessa tietää aiasta olet entinen työntekijä... ja vaimot saa aina tietää ennemin tai myöhemmin. En kyllä usko et tota tietä eteneminen on muutoinkaan kovin kestävällä pohjalla. Mut jos muutoin teillä synkkaa ja vapaita olette niin silloinhan juttu on ok.

    • P.R

      Kiitos vastauksista. Esimieheni ei ole varattu ja pidän hänestä. Taidan antaa hänelle unohtumattoman joulun :)

      • miten kävi

        Kerrohan pikkujoulujen jälkeen
        kokemuksiasi:-)


      • KIIItos
        miten kävi kirjoitti:

        Kerrohan pikkujoulujen jälkeen
        kokemuksiasi:-)

        Pitäähän meidän työntekijöiden jotenkin osoittaa kiitollisuuta pomoille


      • P.R
        KIIItos kirjoitti:

        Pitäähän meidän työntekijöiden jotenkin osoittaa kiitollisuuta pomoille

        Sunnuntaina kerron miten kävi, jos kävi mitään. Voihan käydä niinkin että ratkaisun hetkellä pupu menee pöksyyn. Jos edes sopivaa tilannetta pääsee sattumaan. Kun en kuitenkaan halua asioiden tapahtuvan avoimesti, en halua tiettyä mainetta.


      • hönö
        P.R kirjoitti:

        Sunnuntaina kerron miten kävi, jos kävi mitään. Voihan käydä niinkin että ratkaisun hetkellä pupu menee pöksyyn. Jos edes sopivaa tilannetta pääsee sattumaan. Kun en kuitenkaan halua asioiden tapahtuvan avoimesti, en halua tiettyä mainetta.

        Olitko vai et?


      • P.R
        hönö kirjoitti:

        Olitko vai et?

        Kerron jatkoista uudella otsikolla.


    • talvikki

      No älä ihmeessä mene sänkyyn sen takia , että saat ylennyksen tai palkankorotuksen.sama kun tekisit sen rahasta....eikä tule perästä huutelua...

    • Esimiehesi

      Todella kiusallista ,että olet ymmärtänyt normaalin ystävällisyyden väärin. Suoraan sanoen jos työntekijä alkaa örveltämään asiattomuuksia, niin järkevänä esimiehenä korrektin tahdikkaasti hänet siirretään aikaa myöden "toisiin tehtäviin". Sinut on palkatt töihin. Huvitukset haetaan muualta, mieluummin kotipiiristä. Yksityiselämä ja työ on kaksi eri asiaa. Tuliko tämä nyt selväksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe