mitä teen

P.R

Luulen että voisin edistää uraani antautumalla esimiehelleni pikkujouluissa, tai oikeastaan tiedän sen.

Esimies on mielestäni mukava ja ihan namun näköinenkin. Kaikki luulevat että olen huvitellut kyseisen esimiehen kanssa ennenkin, vaikka se ei edes pidä paikkaansa.

Minulla ei siis oikeastaan ole mitään hävittävää tässä asiassa. Mutta silti hiukan arveluttaa.

Mitä teen ?

12

2181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pomo

annat palaa. Ei se siitä kulu.

• Jorkki

Mitäpä täällä kyselet moisesta...Tottakai annat pomollesi pitkän kaavan mukaan jos siitä on jotain hyötyä sulle...Koivet levälleen vaan reippaasti:) Jos mulla ois siedettävän näköinen naispomo ja ehdottelis tuollaista niin en miettisi hetkeäkään ettenkö jörnisi ja köyrisi akkaa kunnolla.

• ...kannata keneltäkään kysellä. Kyllä sun täytyy ihan itse löytää vastaus moiseen kysymykseen. Itse varmasti tiedät parhaiten aisan laidan. Miten teidän kemiat toimii? Haluatko itse seksiä? Aiheeseen liittyy monia kysymyksiä ja sinä itse olet paras niihin vastaamaan.

• tina

mikäli se pomo on naimisissa tai seurustelee niin en kyllä suosittele. aimon saadessa tietää aiasta olet entinen työntekijä... ja vaimot saa aina tietää ennemin tai myöhemmin. En kyllä usko et tota tietä eteneminen on muutoinkaan kovin kestävällä pohjalla. Mut jos muutoin teillä synkkaa ja vapaita olette niin silloinhan juttu on ok.

• P.R

Kiitos vastauksista. Esimieheni ei ole varattu ja pidän hänestä. Taidan antaa hänelle unohtumattoman joulun :)

• miten kävi

Kerrohan pikkujoulujen jälkeen
        kokemuksiasi:-)

• KIIItos
        miten kävi kirjoitti:

Kerrohan pikkujoulujen jälkeen
        kokemuksiasi:-)

Pitäähän meidän työntekijöiden jotenkin osoittaa kiitollisuuta pomoille

• P.R
        KIIItos kirjoitti:

Pitäähän meidän työntekijöiden jotenkin osoittaa kiitollisuuta pomoille

Sunnuntaina kerron miten kävi, jos kävi mitään. Voihan käydä niinkin että ratkaisun hetkellä pupu menee pöksyyn. Jos edes sopivaa tilannetta pääsee sattumaan. Kun en kuitenkaan halua asioiden tapahtuvan avoimesti, en halua tiettyä mainetta.

• hönö
        P.R kirjoitti:

Sunnuntaina kerron miten kävi, jos kävi mitään. Voihan käydä niinkin että ratkaisun hetkellä pupu menee pöksyyn. Jos edes sopivaa tilannetta pääsee sattumaan. Kun en kuitenkaan halua asioiden tapahtuvan avoimesti, en halua tiettyä mainetta.

Olitko vai et?

• P.R
        hönö kirjoitti:

Olitko vai et?

Kerron jatkoista uudella otsikolla.

• talvikki

No älä ihmeessä mene sänkyyn sen takia , että saat ylennyksen tai palkankorotuksen.sama kun tekisit sen rahasta....eikä tule perästä huutelua...

• Esimiehesi

Todella kiusallista ,että olet ymmärtänyt normaalin ystävällisyyden väärin. Suoraan sanoen jos työntekijä alkaa örveltämään asiattomuuksia, niin järkevänä esimiehenä korrektin tahdikkaasti hänet siirretään aikaa myöden "toisiin tehtäviin". Sinut on palkatt töihin. Huvitukset haetaan muualta, mieluummin kotipiiristä. Yksityiselämä ja työ on kaksi eri asiaa. Tuliko tämä nyt selväksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6663
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2422
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe