5.1.2015 Hesarissa yleisönosastossa hollolalaisen hyvä kirjoitus miten keskuskunta vetää pientä liittyjäkuntaa nenästä. Keskuskunnan äänet ratkaisevat kaikki asiat. Erittäin hyvä esimerkkki Hesarissa. Nastolalaisten todella oltava hereillä nyt!
Hesarissa hyvä kirjoitus kuntaliitoksista - iso puijaa pientä
Nastola vaarassa
2
245
Vastaukset
- Nastonhurja
Ja höpö höpö.
Olen varuillani ja en halua olla taloudellisesti ahtaassa kunnassa. Ei se ehkä ihan herkkua ole liitoksen jälkeen, mutta vielä heikommin on jatkaa nykylinjalla. - Leveämmät hartiat my ass
Päivää aikaisemmin oli samassa aviisissa yhden espoolaisen laittamaton kommentti, joka tänne sovellettuna kuuluu: jos suurempi on parempi, miksi Lahti ei jo ole kaikessa tehokkaampi kuin naapurinsa? Niinpä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904