Ei hyvän tähen

ei oo tervettä enää

19 avautumista herra von Lagebommilta pelkästään tällä sivulla!!!

8

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avaudutaan vain

Ihan asiastahan hän avautuu ja tuo asiansa esille järkiperäisesti. Ehkä kaikki aiheet eivät kosketa Satakuntaa. Toisaalta hyvä, että edes jonkinlaista yleistä keskustelua joku pitää täällä yllä.

Magnus von Lagerbom, voisi siirtää näitä kirjoituksiaan ja yhteikunnallisia kannanottojaan myös tuonne yhteiskunta/puolueet osioon. Olisi mielenkiintoista seurata minkälaisia kannanottoja hänen älykkäät kirjoituksensa siellä saisivat aikaan.

• 1 aloitus/viikko

Älkää ny hyvät ihmiset puhaltako ilmaa hiillokseen. Hänen kirjoitelmansa ovat äärimmäisen ärsyttäviä kaikkine henkilökohtaisine yksityskohtineen. Ne ovat loukkaavia hänen ex kumppaneitaan kohtaan. Eikä älyllä ole mitään tekemistä yhteikunnallisten asioiden repostelemisessa, on kuin yhden miehen oppositio huutaisi kaiken aikaa. Luulisi ihmisellä olevan elämässään muutakin tekemistä. Hänen kaltaisiaan on vuosien saatossa palstoilla ollut ja yksi toisensa perään ovat kadonneet kuka minnekkin hiljentymään.

• 9+19

Äärimmäisen narsistinen ja sairas yksilö ! hoitoon tuollaiset pitäisi ohjata !

• päivänpökäle

Mutta eihän nämä palstat eläisi muuten, jollei ko. henkilöitä olisi täällä. Aika kuollut palsta tämäkin olisi, jos kukaan ei aloittaisi mistään keskustelua.
        Toisaalta, itse olen ajatellut niin, että jos jonkun aloitukset/kommentit ärsyttävät, voin olla lukematta niitä. Täällä oleminen on aivan vapaaehtoista toimintaa. Koneen voi pitää kiinni tai selailla jotain muuta kuin Suomi24:ää.
        Antaa kaikkien kukkien kukkia.

• Tyyne Amalia
        päivänpökäle kirjoitti:

Mutta eihän nämä palstat eläisi muuten, jollei ko. henkilöitä olisi täällä. Aika kuollut palsta tämäkin olisi, jos kukaan ei aloittaisi mistään keskustelua.
        Toisaalta, itse olen ajatellut niin, että jos jonkun aloitukset/kommentit ärsyttävät, voin olla lukematta niitä. Täällä oleminen on aivan vapaaehtoista toimintaa. Koneen voi pitää kiinni tai selailla jotain muuta kuin Suomi24:ää.
        Antaa kaikkien kukkien kukkia.

Näitä on ihan kiva seurailla, mutta tosiaan nämä on tarkoitettu kaikille, ei yhdelle vaan, eikä ole oikein, että yksi ja sama oksentaa pahanolonsa tänne ja monelle muullekkin palstalle kuin ne olisivat hänen omiaan.

• odottaa aloitusta...
        Tyyne Amalia kirjoitti:

Näitä on ihan kiva seurailla, mutta tosiaan nämä on tarkoitettu kaikille, ei yhdelle vaan, eikä ole oikein, että yksi ja sama oksentaa pahanolonsa tänne ja monelle muullekkin palstalle kuin ne olisivat hänen omiaan.

Jos tämä kyseinen henkilö ei tee näitä keskustelun avauksia, ei niitä tee muutkaan.
        Todella hiljainen palsta muutoin. Jokaisella paikkakunnalla oma palstansa ja niissä kirjoitellaan paikkakunnan asioista.

Aloittakaa nyt sitten jonkinlainen "yleistä Satakunnasta" keskustelu. Kaikilla on vapaa mahdollisuus tehdä aloitus. Odotamme aihetta mielenkiinnolla....

• von Lagerbom
        Tyyne Amalia kirjoitti:

Onko sinun joku avauksesi jäänyt täältä pois sen vuoksi ettei ole mahtunut palstalle kun minun kirjoituksiani on niin paljon. Hmm, merkillistä. Minulle ei ole koskaan ilmoitettu että palsta on tilapäisesti täyttynyt..

• Kysyn vaan

Onko ihmisten pakko roikkua niillä saiteilla jossa joku asia ärsyttää?? Eiks täällä ole muitakin aiheita ja sivuja mitä lukea? Mutta ihmisten pitää aina saada valittaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6128
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5587
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2046
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      118
      1639
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1603
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1177
    10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
      Maailman menoa
      188
      988
    Aihe