Ison tilan valaistus

morsian2015

Varmaan väärän aihealueen alle kirjoitan, mutta kun en nyt parempaakaan keksinyt :D

Eli olemme menossa pääsiäisenä naimisiin ja tilaksi on varattu iso seuratalo... sali itsessään muistuttaa noh ehkä lähinna vanhaa koulun jumppasalia korkealla katossa olevineen loisteputki lamppuineen! yöks!!

Onko jollain ideoita miten muuten tilaa saisi valaistua kuin näillä kauheilla kattovaloilla? Juhlien kun olisi tarkoitus kestää pikkutunneille asit. Toistaiseksi olen vain tilannut sellaisen lipputankoon viritettävän led valo ketjun jossa on 400lamppuaa ja olen myös päättänyt saada sen tavalla tai toisella ripustettua salin kattoon :D en vain tiedä tuleeko sellaisesta tarpeeksi valoa?

Onko joku käyttänyt ammattilaista valojen suunnittelussa? Mitä maksoi? Miten muuten tälläistä tilaa voi valaista? Saako esim spotti valoja jostain halvalla vuokrattua/ostettua?

Kiitos kaikille vastanneille!

2

166

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ta81

katso www.juhlatarvike.fi (vuokrapuoli)sieltä löytyy valoja juhlatilojen somistamiseen.ja soita tai lähetä sähköpostia niin voimme neuvoa ja opastaa lisää.:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1460
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      60
      685
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      665
    7. 51
      652
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. 74
      566
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    Aihe