Siis asia on niin ,että olen tehnyt töitä kesämökillämme 2013 kesältä eteenpäin, he eivät ikinä ole muistaneet maksaa viikkorahaa, lainat "unohtuu". MITÄ HELVETTIÄ VOI TEHDÄ? Ja aina kun otan tämän puheeksi he alkavat jotenkin "myöhemmin" "ei tuollaista ole ollutkaan". NIIN MITÄ HELVETTII VOI TEHÄ?
Miten saisi sen VITUN äidin ja isän maksamaan velkansa?
9
131
Vastaukset
- saatananana
Pliis vastatkaa
- lapsityövoimaa
Jauha asiasta niin kauan kun alkaa tapahtua :D Niin ainakin itse tekisin
- lukutaitoa
Lukutaitoa peliin, kiitos. Jos luit tarkasti, kirjoitin että he alkavat vain inttämään että myöhemmin jne jne.
- hahahaha paska
lukutaitoa kirjoitti:
Lukutaitoa peliin, kiitos. Jos luit tarkasti, kirjoitin että he alkavat vain inttämään että myöhemmin jne jne.
No harmi, muuten en voi auttaa
- järkeä peliin
hahahaha paska kirjoitti:
No harmi, muuten en voi auttaa
Mitäs siivoilet jos tiedät, ettet saa rahojas. HAHAHA
- edelline
järkeä peliin kirjoitti:
Mitäs siivoilet jos tiedät, ettet saa rahojas. HAHAHA
tai siis teet töitä
- velatvaativa
Jankuta ja jankuta sitä niille,joka päivä.Kyl ne siihe kyllästyy ja maksaa sit.
- lapsityövoimaa
Sitä määki sanoin, mutta jankutti lukutaidosta. Keneltäköhän se puuttui?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972