Onnitelkaa toisianne.

Golf,pian 11v

Kaikista negtiivista pas*an jauhamisista huolimatta:

VUODEN 2014 myydyin automerkki oli VOLKSWAGEN GOLF.

12

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PISTE.

Niin juuri, mutta miksi ihmispoloiset ostavat edelleen sitä p"""kaa jota saat itsekkin joka päivä WC:n pytystä ammennettua. Ja vielä ilman maksua! Lopeta hyvä mies/nainen tuo yltiöpäinen kehuminen VW:n laadusta. Maine on mennyt ja pysyy.

• Kehun aina

Joku ristiriita asiassa kuitenkin on. Ei kai niin monituhatpäinen ihmisjoukko osta varta vasten packaa.

• kumpikohan?

"Kaikista negtiivista pas*an jauhamisista huolimatta:

VUODEN 2014 myydyin automerkki oli VOLKSWAGEN GOLF."

"Joku ristiriita asiassa kuitenkin on. Ei kai niin monituhatpäinen ihmisjoukko osta varta vasten packaa."

Ei varmaankaan. Eikä Bentley tule olemaan koskaan myydyin auto missään päin maailmaa, mutta kumman ottaisit ennemmin, jos saisit ilmaiseksi valita?

• 1.4 TSI

6081 ihmistä hankki Suomessa Golf-henkilöauton,tosin ihan "markanrahaa" joutuivat käyttämään.

Meillä toisena autona on Golf ja minulla,paljon liikkuvana hieman isompi,mutta ei juurikaan parempi,Volvon V-70 malli.
      Molemmat loistopelejä,siksi vaihtaminen ensi kesänä on helppo,Volvo uuteen Volvoon ja Golf uuteen Golfiin.

Jos lähden viikonloppuna käymään pikavisiitiillä mökillä(140km/sivu)pyydän vaimolta "kolopalloa"lainaksi,niin säästän polttoainekustannuksissa ja kyyti on kuitenkin loistokasta.

• Funtsikaas vähän

Onhan Golf ollut luokkansa tiennäyttäjä ja mittatikku jo 40 vuotta. Siinä mielessä vähän noloja kommentteja. Ei kukaan joka autoista jotain ymmärtää ala heittämään tuollaista lokaa autoilun yhden pitkäikäisimmän ja menestyneimmän ikonin päälle.
      Ei se mua mitenkään haittaa, mutta tekee loanheittäjästä suht pellen oloisen. Vai mitä mieltä itse olette kun vähän tarkemmion ajattelette?

• Jäätä puskee

Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Yhtä asiaa kuitenkin kummastelen edelleen.
        Miksi kukaan ei koskaan puuttunut hanskalokeron ilmavuotoon,kylmänilman tuloon.
        Itsekin sanoin siitä satakertaa,se on jotain ihan käsittämätöntä,kyseessä on joku korjattavissa oleva ilmakanavavika.

• Kylmäkkö
        Jäätä puskee kirjoitti:

Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Yhtä asiaa kuitenkin kummastelen edelleen.
        Miksi kukaan ei koskaan puuttunut hanskalokeron ilmavuotoon,kylmänilman tuloon.
        Itsekin sanoin siitä satakertaa,se on jotain ihan käsittämätöntä,kyseessä on joku korjattavissa oleva ilmakanavavika.

"Miksi kukaan ei koskaan puuttunut hanskalokeron ilmavuotoon,kylmänilman tuloon."

Minkä sukupolven Golfista on kysymys? Mulla on kokemusta mk IV ja V malleista enkä ole huomannut tuollaista ilmiötä.

• Jäätä puskee edell
        Kylmäkkö kirjoitti:

"Miksi kukaan ei koskaan puuttunut hanskalokeron ilmavuotoon,kylmänilman tuloon."

Minkä sukupolven Golfista on kysymys? Mulla on kokemusta mk IV ja V malleista enkä ole huomannut tuollaista ilmiötä.

V -sukupolven. 2004 helmikuussa käyttöönotettu. Valitettu satakertaa ja todettu että kylmää tulee,mutta jätetty siihen. Katso keskusteluja,en ole ainut.

• Kylmäkkö
        Jäätä puskee edell kirjoitti:

V -sukupolven. 2004 helmikuussa käyttöönotettu. Valitettu satakertaa ja todettu että kylmää tulee,mutta jätetty siihen. Katso keskusteluja,en ole ainut.

Vaikuttaa yksilövialta. Mulla on ollut kaksi Mk. V Golfia ja kummassakaan noista ei ole ollut tuota ongelmaa.
        Ihmeellistä jos eivät pysty huollossa löytämään syytä ja korjaamaan. Huono juttu.

Mulla oli vastaavanlainen ongelma edellisen sukupolven Passatin kanssa, Se puski ilmaa keskikonsolin rakosista jo uutena. Kävi ilmi että turkkilaiset olivat kokonaan unohtaneet asentaa ilmaputken joka vie ilman takamatkustajien suulakkeisiin. Onneksi toi oli helppo löytää ja fixata ekassa huollossa.

• Jäätä puskee....

Katso viestiketju Prkele...........................
      Siellä on muutama samasta asiasta valittaja.
      Käynnissä oleva auto parkkiruutuun,hanskalokeron kansi auki ja lämmityslaite ihan normaaliin asentoon,lokerosto puhaltaa hyytävän kylmää ilmaa,tämän asian olen näyttänyt ainakin 10 ihmiselle,yksi asentaja epäili,että tämä liittyisi jäähdytettävään hanskalokeroon,en edes tiedä onko sellaista toimintoa autossani.
      Juomia varten,jos on tarvetta käytän kylmäkassia.

Venttiilit on kiinni takuuvarmasti. Jo vuosia on lokero ollut tyhjä huoltokirjoista ym,mutta tyyny löytyy,jopa sopivan kokoinen,sitä varten teetetty pikkutyyny.

• Oma kokemus

Vika on juuri tuossa toimintatavassa!
        Minäkin alkuun ihmettelin vm. 2010 Passatin hanskalokerosta tulevaa kylmyyttä kannen ollessa auki, vaikka jäähdytysventtiili oli kiinni. En tiedä onko rakenne Gilfissa erilainen, mutta Passatissa aikasiaa tarkemmin tutkittuani huomasin, että lokeroon johtava ilmakanava ei olekaan yhtenäinen siihen venttiiliin saakka, vaan ikäänkuin katkeaa luukkua avattaessa ja silloin kylmä ilma pääsee vapaasti lokeron yläkautta. Lokero kiinni kylmää ei tule, koska venttiilin ja kanavan välinen liitos sulkeutuu tiiviisti. Jos tässä tilanteessa kylmän tuleminen jatkuisi, vika olisi kyseisen liitoksen tiivistyksessä.
        Lokeron aukominen talvella ajon aikana siis aiheuttaa tuon kylmän virtauksen sieltä.
        Yhtä tyhmää olisi ihmetellä bensan hajua tankkausaukosta jos on juuri avannut tankin korkin.

• ihmeellistä

Skoda Superb:issa on jäähdytettävä hansikaslokero, mutta Volsussa ei...on tosi v-mäinen vika..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      31
      6262
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      34
      3652
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      53
      3562
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      31
      3457
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      124
      3036
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      32
      2737
    7. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      48
      2688
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      27
      2435
    9. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      125
      2408
    10. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2215
    Aihe