Kaikista negtiivista pas*an jauhamisista huolimatta:
VUODEN 2014 myydyin automerkki oli VOLKSWAGEN GOLF.
Onnitelkaa toisianne.
12
144
Vastaukset
- PISTE.
Niin juuri, mutta miksi ihmispoloiset ostavat edelleen sitä p"""kaa jota saat itsekkin joka päivä WC:n pytystä ammennettua. Ja vielä ilman maksua! Lopeta hyvä mies/nainen tuo yltiöpäinen kehuminen VW:n laadusta. Maine on mennyt ja pysyy.
- Kehun aina
Joku ristiriita asiassa kuitenkin on. Ei kai niin monituhatpäinen ihmisjoukko osta varta vasten packaa.
- kumpikohan?
"Kaikista negtiivista pas*an jauhamisista huolimatta:
VUODEN 2014 myydyin automerkki oli VOLKSWAGEN GOLF."
"Joku ristiriita asiassa kuitenkin on. Ei kai niin monituhatpäinen ihmisjoukko osta varta vasten packaa."
Ei varmaankaan. Eikä Bentley tule olemaan koskaan myydyin auto missään päin maailmaa, mutta kumman ottaisit ennemmin, jos saisit ilmaiseksi valita? - 1.4 TSI
6081 ihmistä hankki Suomessa Golf-henkilöauton,tosin ihan "markanrahaa" joutuivat käyttämään.
Meillä toisena autona on Golf ja minulla,paljon liikkuvana hieman isompi,mutta ei juurikaan parempi,Volvon V-70 malli.
Molemmat loistopelejä,siksi vaihtaminen ensi kesänä on helppo,Volvo uuteen Volvoon ja Golf uuteen Golfiin.
Jos lähden viikonloppuna käymään pikavisiitiillä mökillä(140km/sivu)pyydän vaimolta "kolopalloa"lainaksi,niin säästän polttoainekustannuksissa ja kyyti on kuitenkin loistokasta. - Funtsikaas vähän
Onhan Golf ollut luokkansa tiennäyttäjä ja mittatikku jo 40 vuotta. Siinä mielessä vähän noloja kommentteja. Ei kukaan joka autoista jotain ymmärtää ala heittämään tuollaista lokaa autoilun yhden pitkäikäisimmän ja menestyneimmän ikonin päälle.
Ei se mua mitenkään haittaa, mutta tekee loanheittäjästä suht pellen oloisen. Vai mitä mieltä itse olette kun vähän tarkemmion ajattelette?- Jäätä puskee
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Yhtä asiaa kuitenkin kummastelen edelleen.
Miksi kukaan ei koskaan puuttunut hanskalokeron ilmavuotoon,kylmänilman tuloon.
Itsekin sanoin siitä satakertaa,se on jotain ihan käsittämätöntä,kyseessä on joku korjattavissa oleva ilmakanavavika. - Kylmäkkö
Jäätä puskee kirjoitti:
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Yhtä asiaa kuitenkin kummastelen edelleen.
Miksi kukaan ei koskaan puuttunut hanskalokeron ilmavuotoon,kylmänilman tuloon.
Itsekin sanoin siitä satakertaa,se on jotain ihan käsittämätöntä,kyseessä on joku korjattavissa oleva ilmakanavavika."Miksi kukaan ei koskaan puuttunut hanskalokeron ilmavuotoon,kylmänilman tuloon."
Minkä sukupolven Golfista on kysymys? Mulla on kokemusta mk IV ja V malleista enkä ole huomannut tuollaista ilmiötä. - Jäätä puskee edell
Kylmäkkö kirjoitti:
"Miksi kukaan ei koskaan puuttunut hanskalokeron ilmavuotoon,kylmänilman tuloon."
Minkä sukupolven Golfista on kysymys? Mulla on kokemusta mk IV ja V malleista enkä ole huomannut tuollaista ilmiötä.V -sukupolven. 2004 helmikuussa käyttöönotettu. Valitettu satakertaa ja todettu että kylmää tulee,mutta jätetty siihen. Katso keskusteluja,en ole ainut.
- Kylmäkkö
Jäätä puskee edell kirjoitti:
V -sukupolven. 2004 helmikuussa käyttöönotettu. Valitettu satakertaa ja todettu että kylmää tulee,mutta jätetty siihen. Katso keskusteluja,en ole ainut.
Vaikuttaa yksilövialta. Mulla on ollut kaksi Mk. V Golfia ja kummassakaan noista ei ole ollut tuota ongelmaa.
Ihmeellistä jos eivät pysty huollossa löytämään syytä ja korjaamaan. Huono juttu.
Mulla oli vastaavanlainen ongelma edellisen sukupolven Passatin kanssa, Se puski ilmaa keskikonsolin rakosista jo uutena. Kävi ilmi että turkkilaiset olivat kokonaan unohtaneet asentaa ilmaputken joka vie ilman takamatkustajien suulakkeisiin. Onneksi toi oli helppo löytää ja fixata ekassa huollossa.
- Jäätä puskee....
Katso viestiketju Prkele...........................
Siellä on muutama samasta asiasta valittaja.
Käynnissä oleva auto parkkiruutuun,hanskalokeron kansi auki ja lämmityslaite ihan normaaliin asentoon,lokerosto puhaltaa hyytävän kylmää ilmaa,tämän asian olen näyttänyt ainakin 10 ihmiselle,yksi asentaja epäili,että tämä liittyisi jäähdytettävään hanskalokeroon,en edes tiedä onko sellaista toimintoa autossani.
Juomia varten,jos on tarvetta käytän kylmäkassia.
Venttiilit on kiinni takuuvarmasti. Jo vuosia on lokero ollut tyhjä huoltokirjoista ym,mutta tyyny löytyy,jopa sopivan kokoinen,sitä varten teetetty pikkutyyny.- Oma kokemus
Vika on juuri tuossa toimintatavassa!
Minäkin alkuun ihmettelin vm. 2010 Passatin hanskalokerosta tulevaa kylmyyttä kannen ollessa auki, vaikka jäähdytysventtiili oli kiinni. En tiedä onko rakenne Gilfissa erilainen, mutta Passatissa aikasiaa tarkemmin tutkittuani huomasin, että lokeroon johtava ilmakanava ei olekaan yhtenäinen siihen venttiiliin saakka, vaan ikäänkuin katkeaa luukkua avattaessa ja silloin kylmä ilma pääsee vapaasti lokeron yläkautta. Lokero kiinni kylmää ei tule, koska venttiilin ja kanavan välinen liitos sulkeutuu tiiviisti. Jos tässä tilanteessa kylmän tuleminen jatkuisi, vika olisi kyseisen liitoksen tiivistyksessä.
Lokeron aukominen talvella ajon aikana siis aiheuttaa tuon kylmän virtauksen sieltä.
Yhtä tyhmää olisi ihmetellä bensan hajua tankkausaukosta jos on juuri avannut tankin korkin.
- ihmeellistä
Skoda Superb:issa on jäähdytettävä hansikaslokero, mutta Volsussa ei...on tosi v-mäinen vika..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau384102Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html453167Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343056Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4842754Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1912003Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431886Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat291512- 401447
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51281- 781222